duminică, 16 februarie 2020

Problemele etapei a treia a div. A

In afara de problemele obisnuite din sala de la Lake View, care se pare ca vor fi rezolvate pe termen mediu, nu scurt, au mai fost unele noi, care tin de caracterul oamenilor, de regulament si de fair play.
- Romeo  a schimbat rezervarile echipei Vinci  de la antrenament, intervenind la receptia Lake View, ca sa se antreneze IDM-ul pe pistele alea.
Ca urmare, Vinci a fost pusa pe niste piste necorespunzatoare, care de abia fusesera puse in functiune, care nu se inchiriau in mod normal, si care le-a distrus bilele, antrenamentul fiind aproape compromis. S- a pus problema sa nici nu se prezinte la meci.
-tot Romeo l-a contactat pe managerul Lake View, incercand sa impuna schimbarea cleanerului pentru etapa. Catalin s-a opus si s-a folosit cleanerul salii.
- sambata, la meciul IDM-Vinci, s-a spalat in prealabil, apoi spalare+ungere, asta fiind o cerere expresa (si o cutuma) a echipei IDM.
Se pare ca a fost singurul meci, dintre cele 4, la care s-a facut asta (conform marturiilor din comentarii, au fost 2 meciuri, cele din ziua de sambata).
Reprezentantul echipei gazda la turneu si arbitru la meci a fost Viorel Pavel, care, conform regulamentului, e cel care tine legatura cu sala si tehnicienii si cel care verifica ungerea
- duminica, echipa Split a constatat ca la ei nu s-a spalat de doua ori si ca reactia era foarte diferita de ce au vazut sambata, asa ca au depus o sesizare la BF.
Nici Pavel, nici Catalin nu au recunoscut ca la IDM s-a spalat de doua ori.

Fair play?
Conditii tehnice identice?
Ce-or fi alea?

Sunt chiar curios ce o sa se intample, daca o sa se intample ceva.
Daca Splitul a trebuit sa rejoace, ca a jucat pe o alta ungere (decizie corecta), IDM-ul, ca a jucat in alte conditii tehnice, la cererea lor?
O aroganta trecut cu vederea? Niste amenzi pentru vinovati? Rejucare?
Habar n-am !
Si asa imi pierd prea mult timp cu prostiile din bowling.
Dreptate sa fie!

Aveti relatarea lui Viorea Pavel mai jos, la comentarii, in care ne spune ca la ambele meciuri de sambata au fost 2 spalari.

11 comentarii:

  1. Salutare popor.
    Adevarul este intre Bucuresti si Constanta.
    Daca tot am fost menționat în textul naratorului, am dreptul la replică!
    Sâmbătă am arbitrar ambele meciuri. La ora 9.20 când am ajuns la sală mecanicul era cu masina pe piste. L-am întrebat de ce a dat drumul la unghere asa devreme. Mi-a răspuns că "acum spăl pistele și după aia dau spalare-ungere".
    Daca la primul meci s-au spălat de 2 ori , mi s-a parut corect ca la toate meciurile sa se procedeze la fel.
    Aceasta hotărâre a venit din partea arbitrului nu din partea lui ROMEO sau a echipei IDM.
    Acesta este adevarul gol goluț, restul este o poveste ieftină.
    Să aveți spor la doborât propice.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine de stiut.
      Pe mecanic cine l-a instruit sa faca 2 spalari?
      A doua zi de ce s-a facut numai una?
      Te intreb fiindca, ca reprezentant al echipei gazda, tu esti raspunzator de chestiile astea.

      Ștergere
    2. Este politica sălii. Trebuiau spălate de seara. Nu s-au spălat seara ca nu a vrut mecanicul ala deștept.

      Ștergere
  2. Conform mai multor jucatori de la Split, tu le-ai zis ca IDM-ul nu a beneficiat de 2 spalari.
    Asta inseamna ca minti.
    Minciuna acopera nu numai adevarul, ci si o partinire, in cazul de fata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in plus, cand a intrebat Catalin daca sambata au fost 2 spalari, ai zis ca nu. Asa ca decizia lui Catalin a fost sa dispuna o singura spalare. Ca sa vezi ce chestie!

      Ștergere
    2. Nu este adevărat ce spui tu ca le-am spus jucătorilor de la Split ca IDM nu a beneficiat de 2 spălării. Nici macar nu am fost întrebat.
      Oficial al echipei gazdă a fost Ududec Ioan.

      Ștergere
  3. Bună ziua.
    Domnule Pavel Viorel, aduceți-vă aminte ca v-am întrebat înainte de meci, de ce noi nu beneficiem de același regim de ungere cu 2 spălări.
    Va amintesc răspunsul "Noi nu am făcut asa ceva pentru nimeni"
    Am întrebat același lucru și pe Cătălin Gheorghe, am primit același răspuns "la noi nu se face asa ceva".
    Ne-am conformat situației, am jucat dar se pare ca noi am jucat horă pe ritm de sârbă.
    Nu cred ca este normal sa ne mințiți în fata.
    Cu respect, Părintele Nicolae

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sărut mâna părinte.
      Când minți este păcat?
      O zi minunată pentru toată lumea.

      Ștergere
    2. Nu îți este frica de Dumnezeu?
      Păcat, dacă ești bărbat adevărat recunoaște nu te ascunde după chestii de nimic, acum chiar nu înțeleg ce ai de ascuns, de ce nu recunoști,ma pune pe gânduri ca ai avut un aranjament.

      Ștergere
  4. Viorelus, este pacat cand minti si este un pacat mai mare cand minti un prieten mai ales ca o faci fara niciun interes. Mie mi-ai spus ca doar la squadul de dimineata ai facut spalarea suplimentara si ca la jocul Idm ului nu s-a facut si eu te-am crezut, acum ce sa mai spun?...
    Dumitrascu V.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot respectul Victoraș, tocmai ca eu sunt imparțial. Am procedat identic la ambele meciuri unde am fost arbitru. Sâmbăta la primul meci am jucat. În sala a fost prezent un membru de la comisia tehnica care a preluat obligațiile cu ungerea. Clubul meu ca organizator plătește nota de plată. Îmi pare rău că mi se pun vorbe în gură care nu sunt adevărate.
      Seară frumoasa

      Ștergere