miercuri, 15 septembrie 2021

Sedinta BF - bani pentru turism

Pe 12 a avut loc sedinta BF in care s-au decis loturile si s-au repartizat fondurile. 
Procesul verbal il gasiti AICI

Sunt cateva lucruri pe care nu le inteleg si unele care ma revolta:
- cine e selectionerul nationalei feminine? Convocarea si dialogul cu sportivele le-a facut Piticariu, care acum se da lovit, ca nu e el, ci Catalin. 
S-a implicat si Raluca in dialogul cu sportivele, dar niciodata Catalin. 
Exista vreo "hartie" care sa arate ca Piticariu e selectioner la feminin si ca are drept de decizie? El va decide la mondiale pentru fete?

-Unde sunt propunerile argumentate de lot ale selectionerilor? Care au fost criteriile de selectie? Sunt propuneri doar verbale? Atat de ridicol a devenit tot procesul de selectie?
"Propunerea mea e ca m-am gandit sa-mi bag gagica in lot, e ok?"

-Faptul ca sunt 5 in lotul de fete arata ca va iesi cu scandal la mondiale, fiindca niciuna dintre cele 4 titulare n-o sa vrea s-o lase pe Ana Maria sa joace. 
Nimeni nu vrea sa plateasca 1000+ de euro din buzunarul propriu ca sa se duca sa stea pe bara. 
Exceptand situatia nedorita cand se va imbolnavi/accidenta cineva, o sa iasa urat. 
E cronica unui scandal anuntat. 

-Cum poti aloca legal bani din bugetul de performanta 2021 bani pentru campionatele din 2022, care intra in bugetul de anul viitor? 
Transferarea de sume catre europenele 2022 (EMC) arata ca in contul federatiei federatiei nu mai e nimic si nu poate acoperi nici taxele de inscriere pentru EMC, care trebuie platite in noiembrie. 

-FRB ramane o agentie turistica de bowling care plateste participare pentru 50+, acum 65+. Avem si un sportiv de 79 de ani! 
Tot respectul, dar nu cred ca trebuie pusi pe picior de egalitate cu loturile nationale de adulti, mai ales ca marea majoritate au rezultate sportive foarte slabe si fac doar turism.
- 50+ e categorie extracompetitiva, care nu genereaza interes si entuziasm pentru sport, nu beneficiaza de recunoastere sportiva oficiala de la stat si nici de premii. 
Am avut mai multi campioni europeni la 50+ si efectul a fost nul.

Adica plimbam mosi si babe la mondiale (si eu sunt mos, sa nu ma intelegeti gresit), dar strambam din nas cand avem jucatoare de drept in lot, desi sunt valoroase?
Cum sa platesti la fel jucatorii de performanta si turistii? Doar taxa de inscriere???

-Mai e o problema: daca Emiratele vor urmari cu strictete respectarea bulei sanitare, s-ar putea sa ne prinda turistii in afara ei. Daca! 
Isi asuma FRB acest risc? L-a luat in calcul? In contractele semnate nu e nimic prevazut.
Va dau in scris ca unii se duc doar pentru turism.

Catalin primeste 7500 de lei, dar nu apare ca din asta isi va plati singur totul, ii mai plateste separat FRB si taxa de inscriere la IBF sau nu?

Din calculele din procesul verbal,  sunt 6 taxe de inscriere de 280 euro, 19 taxe de inscriere de 250 de dolari si  raman de repartizat cam 13.150 de lei. 
E mister total, sunt vreo  doua mii sase sute de euro care nu se stie cum se repartizeaza. 
Tot asa, egal la toala lumea? Sau e o treaba oculta?
Turism, nenica!

PS: am fost pedepsit de Piticu cu unfriend, scos de pe grupuri samd. Suparare mare!
Asa le-a facut si celor din lotul de fete, a desfiintat grupul de whatsapp al lotului, joi, cand a inceput scandalul cu Ana Maria.
Eu nici macar n-am fost vreo secunda pe grupul de whatsapp de 50+ si 65+ infiintat de Catalin pt mondiale, ca am avut tupeul sa cer sa-mi plateasca federatia pentru mondiale, daca tot eram nr. 1 la mosi (sunt nr. 2 acum, in spatele lui Catalin, dar e 4-2 pentru mine la cele 6 turnee individuale). Pana la urma, ii plateste totul federatia lui Catalin, lucru pe care-l solicitasem si eu.
Ma bucur pentru el, are si o sansa la medalie acolo, dar tot nu sunt de acord sa se aloce  bani pentru 50+. 
Eu nu voiam sa merg oricum, ca stiam ca n-or sa-mi plateasca mie, dusmanul public, si era impotriva principiilor mele ca mosii sa ia bani. Iar sa-mi platesc singur chiar nu puteam.
I-am mai platit si Laurei, in speranta ca ne federatia banii inapoi, dar teapa, ne arunca firimituri, ca ea sponsorizeaza turismul geriatric .
V-am zis ca selectionerii sunt in conflict de interese, ca fiecare face parte din lotul pe care cica il selectioneaza?

PS2: am aflat cine a fost selectionerul fetelor: Catalin Gheorghe.
A fost, fiindca si-a dat demisia (inca se mai gandeste, ca nu mai vrea sa mearga nici la mondiale samd. Eu sunt de vina, desigur). 
A fost cu numele, ca toate sforile le trage Piticariu. 
Acum le-a anuntat in privat pe fete ca Ana Maria va fi rezerva la trio, cu Dana Lacatusu ramasa pe dinafara si cu Ana Maria titulara la echipe mixte, tot cu Dana Lacatusu ramasa pe dinafara.
Nu stiu in calitate de ce face si desface Piticu echipa, dar parerea mea e ca el ar trebui sa ramana acasa cu consoarta si sa lase echipele nationale sa-si faca treaba, ca inca n-am vazut un selectioner care sa provoace asemea crize in vreo echipa nationala.
PS3: merge Catalin la mondiale, evident. Cu restul mai vedem

7 comentarii:

  1. Atata vreme cat ai multi bosorogi in bowling, iar in Federatie se afla membri care au in echipa asemenea bosorogi, cam asta se va intampla.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tată, adu popcornul, începe! 😁

    RăspundețiȘtergere
  3. A, scuze, s-a și terminat 😂. Nici măcar scandal nu suntem în stare să facem ca lumea... 😱

    RăspundețiȘtergere
  4. Cand erai tu selectioner si o luai pe Laura nu mai era conflict de interese? Ba ce fel de specimen esti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Conflict de interese e cand te selectionezi singur.

      Daca iti selectionezi fata, poate sa fie cel mult nepotism, daca ea nu merita.
      N-a fost niciodata scandal cu selectionarea Laurei, dar acum este, cu selectionarea Ana-Mariei, ca sunt altele mai indreptatite si care vor sa participe.
      Daca mi-aduc bine aminte, a fost o singura data cand am fost eu selectioner si Laura in lotul de senioare, la europenele de la Berlin 2014, cand au fost doar 5, fiindca nu am gasit 6.
      La junioare n-au fost niciodata mai mult de 2, asa ca n-am avut ce sa selectionez.


      Ștergere
    2. Indreptatite pe ce criterii? Clasamentul actual al CNI nefinalizat? Numarul de ore de antrenament? Forma actuala? Pozitia la pista si potentialul de crestere? Intreb si eu pentru un prieten, ca nu le vad pe alea mai indreptatite daca e sa ne luam dupa cele de mai sus.

      Bob

      Ștergere
  5. Piticu umblă cu prosteala de când îl știu.
    Ne face de râs peste tot...

    RăspundețiȘtergere