joi, 15 februarie 2024

Îi cer scuze lui Andrei Danilă

Am facut o greseala majora in scandalul cu siteul frbowling.ro, in momentul in care acesta a fost inchis.

Greseala a fost ca  nu am stat de vorba cu Andrei Danila inainte sa public informatia ca el i-ar fi promis bani lui Zoli ca FRB sa cumpere domeniul.

Nu l-am intrebat direct care e si pozitia lui, am trantit afirmatia acolo si gata.

Ulterior, am aflat ca Andrei nu a promis niciun ban, ca el considera aceasta tranzactie un big no-no, din motive legale si reputationale si ca informatia era gresita.

Uneori graba strica treaba.

Imi cer scuze in fata lui, din acest motiv, si sper sa colaboram pe viitor, spre binele bowlingului romanesc.

3 comentarii:

  1. Scuze acceptate si reset la colaborare pentru orice e spre binele bowlingului

    RăspundețiȘtergere
  2. Ataaaaat !!!!! 🤣🤣🤣🤣 gata maestre, s-a gasit, in sfarsit, om care sa te puna cu botu’ pe labe!!! 🎉🫢🤣👍🏻 bv, andrei!!!
    P.S.: sunt sigur ca n-ai sa afisezi acest comment 🤭

    RăspundețiȘtergere
  3. Scuzele astea au un scop :))))

    RăspundețiȘtergere