marți, 13 aprilie 2010

Meciuri et 5-6 retur si clasament echipe inainte de ultima etapa





3 comentarii:

  1. Luni dupa-amiaza(12.04.2010) a avut loc meciul restanta CFR-X-treme. Meciul a fost foarte strins, dar nu despre asta vreau sa va vorbesc, ci despre un exemplu de sportivitate.
    Subsemnatul am jucat cu Andreea Baducu. Atmosfera destinsa si prieteneasca in care s-a desfasurat meciul dintre noi, fara acea rivalitate "dusmanoasa", fara priviri superioare aruncate dupa 2-3 strike-uri legate, mereu zimbitoare, m-a convins (inca o data) ca bowlingul poate fi si altfel. Un sport pe care-l practici cu placere si de placere. Cine va vedea rezultatele, va observa ca am tinut mereu aproape la toate mansele si desi la sfirsit am avut un rezultat ceva mai mare decit ea, nu a fost suficient sa compenseze"bonusul" sau "handicapul" asa ca m-a invins. Probabil ca a "citit" dezamagire in ochii mei , si ce mi-a zis la final m-a lasat fara cuvinte:
    " Va suparati daca ma bucur si eu putin? Doar am luat un punct pentru echipa". Cu o privire nevinovata. Fara nici o urma de infatuare sau superioritate. Fara sa fie "la misto". Asa pur si simplu. Consider aceasta simpla fraza un exemplu de sportivitate(mai rara, in contextul incrincenarii din bowling) si vorba unei televiziuni: "Jos palaria" Andreea Baducu.

    RăspundețiȘtergere
  2. O greseala la Preda Costin are medie 418 !!
    la meciul disputat cu CFR-ul

    iar CFR-ul? :))

    Catalin G

    RăspundețiȘtergere