marți, 15 martie 2011

A doua zi de antrenament

pe London 44 de picioare.
aici au excelat Pelicanu -210 medie, Catalin Gheorghe, Marius Balan si Tariceanu.
Vali Pircalabu s-a accidentat, iar eu am fost rapandula.
lotul de 8 va fi nominalizat peste maxim 20 de zile.
nu se intrevad mari surprize.
eu as zice ca va fi : Catalin Gheorghe, Pelicanu, Vali Fatu, Piticariu, Dobondi Bogdan, Romeo, Ion Grecu si, pe ultimul loc, intre Johnny, Marius Balan, Alexandru Tariceanu si Costica Ardeleanu.
la Bogdan e problema cu cetatenia, Costica n-are timp, cine stie ce mai apare din palarie.
lotul de 6 nu cred ca va fi vreo mare surpriza.

24 de comentarii:

  1. Nu uita ca nu au contat doar rezultatele, suedezu cred ca a ochit si alti jucatori!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vali nu mai inteleg nimic.In lotul largit nu apare numele domnului Grecu.Ieri a jucat pacer ok, dar astazi este deja inclus in primi 7. Parca era vorba doar de postul de selectioner si de titulatura de sponsor.
    In alta ordine de idei, ori nu am fost eu atent, ori nu ai scris tu nimic de Calagiu. Ma refer la cele doua zile de antrenament.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cristi a dat slab pe scurt si mai bine pe lung, dar nu stiu exact.
    pe scurta ma vazut mediile la Catalin, pe lung s-a terminat prematur pentru unii dintre noi, ca au inchis pistele prea repede, dintr-o eroare tehnica (mai erau 2-3 frameuri).

    RăspundețiȘtergere
  4. De ce ar fi trebuit sa scrie ceva de Calagiu ca nu inteleg?

    RăspundețiȘtergere
  5. Vali,spune-mi si mie te rog, la unirii iti arata viteza bilei? ca nu mai tin minte
    Ms

    RăspundețiȘtergere
  6. aaaaaaaaaa
    era ceva cu Cristi Calagiu.
    luni, cand am inceput jocurile, Stefan ne-a instiintat ca pe tot timpul squadului nu avem voi sa fumam.
    Calagiu nu conteaza, ca el trage numai aburi!
    cam asta e opinia lui Stefan, carevasazica.

    RăspundețiȘtergere
  7. aaaaaaaa, si noi care credeam ca vrei sa ne zici ca nu are fata de lot. In prima zi 170 si in a 2-a 150. De la tigara probabil nu se poate concentra...

    RăspundețiȘtergere
  8. pai cam niciunul nu prea are fata de lot deocamdata- eu cel mai putin (am fost chemat pe ochi frumosi)
    dar sunt cativa care pot avea- Tariceanu, Balan, Calagiu, Johnny Fatu, Parcalabu.
    dar ar trebui sa joace intensiv, cel putin la nivelul titularilor de drept, care acum joaca apropae zilnic.
    anul asta s-a produs o stratificare foarte clara intre jucatorii de la Elcomex(semi)profesionisti)- Pelicanu, Catalin, Vali Fatu, Romeo, Piticariu, Simut si restul, care-i include pe cei de sus, care ar fi "aspirantii".
    aspirantii pot realiza performante punctuale foarte bune, dar sunt inconstanti, deocamdata.
    jucatori talentati sunt mai multi, dar unii au probleme de auto-control: Piciu, Ioan Ionescu, altii nu sunt interesati de lot prea tare- Mihai Ionescu, Obada, Ardeleanu.
    probabil am uitat mai multi in enumerare(Gabi Deaconu nu te supara, please)

    RăspundețiȘtergere
  9. Mare boier, mare caracter
    GD

    RăspundețiȘtergere
  10. nimic.... ati luat pauza?..... hai bre ca ma plict
    isesc! Nu are gust cafeaua dimineata!Pe bune!

    RăspundețiȘtergere
  11. Anul acesta nu se mai PENALIZEAZA echipele care nu prezinta cu juniorii la competitii????intrebarea este adresata tuturor corectilor care se dadeau peste cap sa elimine Cfr-ul de la play-off anul trecut.acum nu mai este valabil regulamentul domnilor contestatari?????cum e domnul Piros,cu corectitudinea pe care pe care o afisai anul trecut pentru prietenul tau de la SPLIT???? Sper ca nu deranjez cu aceasta sesizare.

    RăspundețiȘtergere
  12. pai nu pe mine trebuie sa ma intrebi, eu sunt doar mogul media in bowling si membru in Prezidiu.
    CCB-ul se ocupa de asta.
    fiecare club trebuie sa prezinte cate 2 juniori la 3 turnee din cele 5, altfel ia 500 de lei amenda.
    Split-ul a indeplinit deja conditia, ii are pe Nitu si pe Buga, care au deja cate 4 competitii.
    despre ce vorbesti?

    RăspundețiȘtergere
  13. nu stie!da' se baga-n seama.cred ca il deranja linistea.....

    RăspundețiȘtergere
  14. O mica sesizare.... Nitu are 2 turnee pentru Amica..Raluca

    RăspundețiȘtergere
  15. Corect.
    el mai poate juca individualele de la Constanta si face 3 pentru Split.

    acu sa vezi interpretare de regulamente, ca voi ati avut in tur 3 juniori, unul care si-a facut norma intreaga, unul care a jucat 2 (Razvan)si Arthur, care are doar 1 pana acum si maxim 2 pana la sfarsit.
    asta inseamna ca nu puteti avea 2 jucatori cu cate 3 fiecare, dar aveti 3 cu o gramada de turnee in total...

    RăspundețiȘtergere
  16. conform regulamentului trebuie sa ai doi juniori la 3 turnee nu scrie daca trebuie sa fie unul si acelasi...asa ca....Raluca

    RăspundețiȘtergere
  17. CALAGIU CRISTIAN17 martie 2011 la 22:26

    ptr toti ofticosii din bowlingul romanesc: se pare ca SPLIT este o echipa care incomodeaza mult, vorba unui mare jucator de bowling "acasa joaca bine dar afara sunt praf". personal ma bucur tare ca am ajuns la nivelul de a incomoda pe multi in bowling si credeti-ma ca si de acum incolo tot asa vom face.unii dintre voi aveti ceva personal cu mine, daca tot aveti tupeul asta ,cu toate ca eu nu cred ca am deranjat pe nimeni,dati fratilor mesajele cu semnatura, fiti cu tupeu pina la capat.ba ca am fumat tigari electronice in timpul meciului, ba ca am jucat praf la reunirea lotului largit, capatati tupeul ala mare si spuneti-mi in fata,nu ascunsi in spatele anonimatului. si ca sa inchei frumos incercati sa va antrenati, ginditi-va la echipa voastra incercati sa faceti ceva ptr ea ,vedeti-va gunoiul din ochii vostri si apoi vorbiti de mine si de echipa SPLIT din care fac parte, si apropo sunt mindru ca fac parte din aceasta echipa.SPLIT TEAM HAI SA TINEM CAPUL SUS SI SA SE LE DAM IN CONTINUARE LA TOTI CARE VB DE NOI SUBIECTE NOI.

    RăspundețiȘtergere
  18. Pentru D-nul Cristian Calagiu.
    Inceteaza sa faci dintr-o remarca personala, in care cred, o chestie in care implici IN MOD INTENTIONAT toata echipa SPLIT. O spun acum si pt. ultima data. Discutia cu pricina , care era una strict tehnica, si nu una purtata in sens ironic, era despre ungerea de la Oxigen. Si am spus, este adevarat, ca ANUL ACESTA, TU, acasa dai bine si in rest nu prea. Este fals ? Vorbeam despre cineva care pretindea acum o luna-doua ca este jucator de 200 media. Ai uitat ? Niciodata, dar absolut niciodata nu am facut remarci negative despre jocul lui Marius Balan , sotii Piticariu, Ion Bejan sau Catalin Predescu. Am spus de asemenea ca ar trebui sa ai decenta sa te retragi de la actiunea lotului. Am spus asta nu jucatorului Cristi Calagiu ci membrului in Prezidiu - Cristi Calagiu. Asta pt. ca din acea pozitie tu ar trebui sa functionezi ca unul din garantii jucatorilor de bowling in sensul respectarii regulamentelor. Ai uitat comentariile facute de tine anul trecut legate de componenta lotului ? Cum sa te duci acolo de pe pozitia 30-32 ? Pai oamenii astia care au jucat un an la individuale , declarate ca fiind criteriu de selectie ; ce faci cu ei ?
    Iar ironiile cu "mare jucator de bowling" chiar nu-si au sensul , dragule !
    Niciodata nu am avut pretentii in acest sens. Sunt prea multi martori incepand cu Vali Fatu, Costica Ardeleanu, etc. care pot confirma ca nici macar atunci cand meritam (dupa rezultate nu dupa joc) nu am acceptat sa fac parte din lot. Si asta din teama de a nu deveni penibil, daca intelegi ce vrea sa zica asta !
    Eu nu ma culc seara cu gandul ca ma duc sa-l bat maine pe Palermaa. Si daca am spus ca dupa parerea mea , datorita acelei ungeri cu care te-ai obisnuit, cand iesi de acolo joci prost asta nu inseamna ca am spus ca eu sunt vreun jucator bun. N-are nicio logica , nu simti asta ?
    Asa ca te rog , nu mai implica echipa Split in treaba asta ca n-are sens. Nu echipa Split urla pe piste, nu echipa Split provoaca prin diferite metode in permanenta. Poate un membru al ei, da. Dar asta nu inseamna culpabilizare in grup. Tu faci parte dintr-o grupare destul de larga de oameni (din pacate, zic eu ! ) de pretudindeni, pentru care succesul trebuie obtinut oricum, prin orice mijloace. Eu, nu !
    Si nici nu am de gand sa ma cenzurez cand vorbesc la o sueta, la o cafea si o tigara, amical, cu unii pe care nu-i consideram delatori. Tu zici ca asta este barfa !
    Pai, atunci sa ridice piatra ala care n-a barfit in viata lui. Ce zici, te bagi ?
    Asa ca aerele astea de mironosita nu te prind, crede-ma ! Vrei sa-ti dau vreo 50 de exemple cand ai vorbit de altii pana n-ai mai putut ?
    Pai face Piros alt blog ca sa am loc sa scriu.
    Asa ca hai sa facem mai bine ce , poate, ai sugerat si tu : sa ne vedem de treburile noastre.
    Ce zici ?
    Florin Popescu

    RăspundețiȘtergere
  19. calagiu cristian18 martie 2011 la 00:39

    multumesc mult ca ai putut sa te semnezi.eu ceea ce spun imi asum, tu uneori te ascunzi in anonim. vad ca esti destul de activ pe acest blog, dar cred ca e una din putinele dati cind te semnezi.eu inclusiv echipa split ne vedem lungul nasului si stim la ce nivel suntem, dar totusi observ ca pe unii ca tine ii deranjam, pe altii ii bucuram cu reusitele noastre. oricum tu la toti ai sa le dai un sfat, sa le spui ce e bine, iar la partea de barfa credema ca imi recunosc absolut tot,si orice remarca pe care o spun la adresa cuiva am bunul simt sa o spun in fata. la faza cu lotul tu imi spui sa fiu corect,sunt foarte corect stiu ce pot si unde sunt,imi doresc sa fac parte din lot ca multi altii dar stiu ca acum nu am pregatirea necesara,dar sa particip la o convocare nu ma tine nimeni. iar la remarca ta ca fac parte din anumite organizatii, si daca nu ma insel cred ca te referi la masonerie, degeaba iti spun ca nu e asa ca tu o sa spui lasa ca stiu eu..... ca tu nu il suporti pe Piros e problema ta, ca eu am anumite afaceri cu el e problema mea, dar tot nu inteleg care e problema ta cu mine. asa cum nu mai salutat la sfirsitul jocului spunind ca tu saluti doar oameni de ce ai luat foc asa la un comentariu al unui neom? noapte buna FLORIN POPESCU si sa visezi ce vrei,si hai sa pastram relatia aia rupta ca eu cred ca e mai bine asa. oricum imi pare bine ca am reusit sa aflu si sa enervez acel anonim care a tot batut apropouri pe acest blog in ultimul timp la adresa mea. iti multumesc ca ai avut curajul sa te semnezi.

    RăspundețiȘtergere
  20. Of ! Doamne ! Am spus ca e ultima data cand vorbesc de subiectul asta dar de o ora de cand mi s-a spus ce ai scris nu ma pot abtine din ras, draga Cristian Calagiu.
    Nu ! Nici in cele mai "vesele" ipostaze nu mi te inchipui ca fiind mason. S-ar rasuci unii in ....
    Tu folosesti acest cuvant, "masonerie", ca fiind ceva urat, negativ.
    Eu respect enorm aceasta "masonerie" in special pentru ceea ce au realizat in perioadele Renascentiste, Iluministe, pentru "Parintii" care au facut posibila nasterea natiunii americane, pt. multe din realizarile sec. XIX si inceput de sec.XX. Nu ma intind sa scriu mai mult aici ca nu este cazul si oricum n-ai intelege nimic.
    Tu esti atat de naiv incat chiar ai crezut ca "postarea" mea iti era adresata !!!
    Referitor la "anonime" spun doar atat. Nu am pus niciodata un articol anonim legat de tine sau de echipa Split.
    Nici macar nu observi ca te contrazici cand spui ca eu am culpabilizat in bloc echipa Split dar am salutat restul echipei si pe tine , nu ! Chiar si acel articol pe care Piros l-a pus in carca mea, nu a fost postat de mine. Stiu ce s-a scris atunci, cand s-a scris, cine a scris, sunt de acord in principiu, dar nu l-am postat eu.
    Referitor la Piros, sintagma "nu-l suporti pe Piros" este departe de adevar. Avem uneori puncte de vedere diferite. Avem uneori aceleasi puncte de vedere dar cai diferite de a le urma. Probabil ca ne separa multe sau prea putine... Nu stiu...esential ar fi modul in care ne raportam la pareri. Eu nu cred ca detin adevaruri absolute dar cred ca el crede ca le detine. Dar mai cred ca este prea complicat pt. tine sa intelegi natura acestei chestii.
    Referitor la "sfaturi" :
    Spune-mi o singura ocazie cand eu am "sfatuit" pe cineva. Pai eu nu "sfatuiesc" nici pe fiu-meu dar pe altcineva. A ! Ca pot avea o parere ! Asta este altceva. Nimeni nu este obligat sa ia in considerare parerea altcuiva (am spus si mai sus)
    Iar dreptul de a avea o parere nici nu mi-l dai si nici nu mi-l iei tu !
    Asa ca, pe acest subiect, este ultima interventie. Daca ai inteles, bine ; daca nu, atunci n-are importanta.
    Florin Popescu

    RăspundețiȘtergere
  21. ce zici frate?ti-a mers cafeaua azi ,beton!(pt colegu'care se plangea ca nu intra cafeaua)
    azi m-am cam intoxicat cu cofeina .cam lungi dizertatiile dar ok.
    Un pic cam "grea" lectura .In rest aceeasi nota "prietenoasa" de "boxowling" gen cauta-te-as la ficati!

    nici nu stiu cum sa ma semnez
    sa zicem....Carolingian bowler-pater bowlorum

    RăspundețiȘtergere
  22. si mogulul media se bate pe burta satisfacut, ca ratingul merge la cer, lasand in urma Cancan-ul, Libertatea etc.

    stiti ca ultimele in preferintele vizitatorilor sunt filmele de bowling, mai ales cele din USA?
    iar primele scandalurile romanesti, cu comentarii multe?

    l-as inchide, dar nu pot...

    RăspundețiȘtergere
  23. lasa-l bre dechis,ce-ai?daca pui si o camera web sa te vedem cand te bati pe burta deja poti concura cu Gidea sau Badea.Pe bune!!

    tot .....Carolingian bowler

    RăspundețiȘtergere