duminică, 27 martie 2011

Rezultate finale

IDM

la B castiga Teo Priboi, urmat de Aprozeanu Teodor si Laura Piros.
La A se califica in semifinale Gabi Deaconu, Ioan Ionescu, Marius Balan si Karetsos.
Finalistii sunt Ioan Ionescu si Marius Balan.
pe 3 a terminat Gabi Deaconu si pe 4 Karetsos.
Castiga Marius Balan, cu 2 brooklyn-uri legate de un strike din pocket si de un brooklyn, iar Ioan da numai 9 spare tot jocul.

Balan castiga cu 238 la 186.



Oxygen

la C castiga Hulubencu Samir, urmat de Preda George si Tudor Aurel
la B castiga Giurca Florin, urmat de Laura Piros si Vass Arpad.
la A se califica in finala Odette, Calagiu, Romeo si Marius Piticariu.
pe 5 Ioan Ionescu, pe 6 Karetsos si pe 7 Laura Piros, in fata lui tac'su

Castiga Romeo cu 279, urmat de Calagiu- 236, si Marius Piticariu- 200.




ELCOMEX- pana la ora 23.00 nu avem rezultate

au aparut aici


11 comentarii:

  1. Felicitari Bulane.daca nu te transferai la IDM nu se mai scria de unde a intrat strike.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo bai Romeo! Si Cristi Calagiu a jucat bine, felicitari! N am uitat de pariu! O sa ti dau banii la primul salariu!!!! B Marius!

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci Mao!! Recunosc ca am dat bulanoase, asta e problema mea si vreau sa trec pragu asta sa nu mai dau stg - dr cap in gura, gata de maine trec la treaba cu Karetsos( am scris bine???)!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vroiai sa zici brooklyn, pocket nu? Sau brooklyn nu e bun decat pentru aia care vrei tu?

    RăspundețiȘtergere
  5. BV si tie BULANE!Si ma bucur ca vei face parte din echipa IDM-ULUI.TE PUP

    RăspundețiȘtergere
  6. Romeo BV si Bulanu BV, nu mai bine va sunati?

    RăspundețiȘtergere
  7. ce va mai arde sa l ardeti pe piroshescu:)) te felicit, mai bulane si mai bombeo. love. acu' sa ma laud si io. ca mi s mindru, ca am facut saltul ala cu : " tine te tare pina la ultima bila orice ar fi". e prima mea finala de la A si ma bucur ca am trait o asa de tirziu. o apreciez un pic altfel decit voi ce ati mai fost pe acolo. imi pare rau doar de un singur lucru: ca mi a suflat piticu finala de la oxy venind pe turnanta ca tavalugul. bravo lui, dar pacat ca dupa aia s a spart. era poate mai echilibrata situatia daca se juca in cros, macar finala. acolo muncise din greu la pilnia aia cineva....pe pista 5...poate si cu un saculetz de grip invirtit pe bilutza, dar cu talent si nerv de otzel. oricum, l am batut pe karetzos de trei ori azi si am dat 200 pe linie in 2 turnee diferite cu ungeri diferite.(o sa mi fac un soclu acasa:)) ) noapte buna bowleri de pretutindeni ...love, ioionatzy

    RăspundețiȘtergere
  8. Conform acestui site, M Balan a castigat Openul IDM dar conform site oficial IDM, I Ionescu a castigat.Domnule Piros,iar dezinformezi!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu as dori sa-i multumesc im mod special antrenorului nostru pentru gaurirea bilelor si pentru sfaturile pe care ni le-a dat de cand facem antrenamente cu el,un adevarat profesionist iar rezultatele deja au inceput sa se vada .MULTUMESC Karetsos Dimitrios!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi cer scuze in legatura cu scorul gresit din Finala de cat. A de la IDM.Mersi Vali pentru corectie.sper sa nu mai gresesc.va multumesc pentru intelegere.MAO

    RăspundețiȘtergere