marți, 15 martie 2011

Intrunirea lotului largit - prima zi

S-a intrunit la IDM, ieri la ora 14.

au lipsit Johnny Fatu, Marcel Tarase, Viorel Simut, Mihai Ionescu, Alex Telejman si Gabi Deaconu.
au jucat cateva jocuri (ca paceri) si Grecu Ion si Catalin Predescu .


Ion Grecu a anuntat ca selectia celor 8 jucatori din lotul restrans va fi facuta de Stefan Nystrom, iar cei 8 trebuie sa poata lipsi 4 saptamani, cat va fi cantonamentul- de 3 ori cate o saptamana in Romania si o saptamana in Suedia sau Danemarca.
Stefan Nystrom a anuntat ca vor fi 2 criterii: capacitatea de a performa peste 3 luni si omogenitatea ca grup.
n-a fost clar cum va fi evaluata acesta din urma.

s-au jucat 8 jocuri pe WTBA Beijing 35 .
Piticu a dat 200 media, desi nu avea bile de ungere scurta, Catalin Gheorghe s-a retras dupa 2 jocuri, Vali Fatu si Pelicanu au tratat relaxat toata problema, Dobondi avea bila puternica si cu spare de sala, Ardeleanu a jucat slab.
restul, noi cestilalti, ne-am distrat si am dat in zona lui 180 media.
Romeo n-am vazut ce-a facut.

la sfarsit Stefan ne-a spus niste mici secrete, cum ca ungerea scurta se joaca doar pe langa sant , release end over end.
azi se joaca pe lung. 

2 comentarii:

  1. eu am dat la un moment dat 13 la rind....si alte evenimente de genul 2 scoruri de 249 ...unul al meu si unul al lui piticu, si unul de 256...parca...al meu. in rest...cautari dezastruase sau prudente excesive :)) ioionatzy
    (stiu, dar mi au murit laudatorii)

    RăspundețiȘtergere
  2. clasamentul era cam asa: Piticariu, Pircalabu, Ionescu, Piros, Fatu.

    RăspundețiȘtergere