luni, 13 iunie 2011

Catalin Gheorghe - Marius Piticariu

vedetele noastre incep de la 19.00.
sper sa faca peste 205 media.
hai, armasarilor!

Marius 193, 216
Catalin 246, 188
Marius a avut 2 splituri jocul asta, in rest excelent.

Jocul 3
Marius 4 legate, spare, doua legate.
Catalin deschis in primul frame, apoi clean game pana in 8.
Pot sa va spun un secret acum: Marius se gandeste la Masters, a spus ca-i plac ungerile si se simte in forma.
eu zic sa-l credem...
Marius mai leaga 2, Catalin lasa deschis in 9.

Marius 267!!!
eu mi-am aruncat palaria pe jos si sar pe ea!
Bravooooo!!!!!!!!!!!!!
Catalin leaga 3 in 10-178.
sunt 2 locomotive in duo!
ai nostri sunt 88 peste, adica 214 media!

jocul 4
amandoi au pana la jumatatea jocului un 8-1, Marius are si 3 legate
Marius inchide un S6. cred ca e dopat!
Marius mai leaga 2, Catalin mai lasa una deschisa.
Marius -212
Incredibil !!!! Catalin inchide izolata in 10 si apoi da sant!

acum Marius are 88 peste- 222 media, iar Catalin -26, adica 193,5 media.
la duo 207 media.

prin sala trec rachetee norvegiene, Sandbakken are +207 (251 medie) si rapandula de Tore, colegul lui +104(226 media)...

acasa lumea urmareste cu sufletul la gura!!!


pentru Vezis si Veidulis e grea viata la seniori, Vezis e +6, iar celalalalt -87.
Farkas era pe la -140...

Catalin a bagat carbuni in locomotiva, are 3 legate, spare, strike.
Marius are o gaura si strikeuri disparate
Catalin rateaza izolata, iar Marius nu reuseste sa lege...

danezul Larsen trage din greu de colegul lui Jesper Agerbo. Larsen are +121 si 7 legate, alalalt are -55...
evreii n-au facut nimic toata ziua,  Aviram e la -104, de exemplu

Catalin mai leaga 2, Marius spare-uri
Marius leaga 9-10, termina cu 196. un joc de mare tensiune pentru el.
Catalin..... ARE ULTIMELE 6 LEGATE-247!!!!
Belea!

Marius +84, Catalin +21, medie la duo 210,5  !!!
2 locomotive, UUUU, UUUUU !!!!!

Norvegienii s-au prabusit, nu se stie daca face vreunul 200 jocul asta.
 ee, fac si eu pe desteptu', au legat in 10- unul 214, unul 196.
se pricep, doar au 230 medie de echipa...

ultimul joc.
sunt pe 1-2, unde finlkandezii nu au dat pre bine jocul trecut (Osku e la +71, sub Marius)
Marius lasa deschis in 1.

Apoi in 4, Catalin si el in 3. Of!

MARIUS ARE 3 DESCHISE IN PRIMELE 5!!!!
 Aproape nu mai pot sa ma uit, media la prima bila la Marius e 7 si ceva...
a mai dat 2 spareuri.
nici Catalin n-a legat nimic.

Marius rateaza izolata in 8!!!!
se duce pe apa sambetei tot ce-a facut....

au dat amandoi strike in 9.
HAI, INCA UN PIC!

GROAZNIC, TERMINA CU 137.
Total 1221, adica 203, 50 media.
si ce frumos visasem...
Catalin leaga in 9 si 10, 205.
Total 1226, adica 204, 33 media.
media de duo- 203,87

ah, ce gura spurcata am avut, cu 205 media...

BRAVO BAIETI, SUNTEM MANDRI DE VOI!!!

La mai mare, maine!

12 comentarii:

  1. Marius 193, Catalin 246!
    Bravo, baieti, bun inceput!
    Tineti-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  2. jocul 4 pista 6 Paulsson Martin aproape de 300
    doar ca da 6 in ultima bila :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Un duo extraordinar! Au reusit sa echilibreze tot timpul media de joc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe principiul '' ESTE BILA MEA SI NU O DAU LA NIMENI '' ... Am strans de ea, cu gandul la Master, de dracii au luat-o...... mi-am dat si sângele la baza degetului mare! Scuze pentru cei care au trăit alături de noi. Multumim mult...:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Asta e... din greșeli învățăm ....

    RăspundețiȘtergere
  6. BREE!!! bila de spare e de baza!
    arunc-o pe aia unde trebuie, nu mai da pe linga ele.
    2 izolate neratate si erai in 207 media.
    un scor bun pentru Masters...
    da ce spun eu, eu sunt prost si mai stau si acasa.
    pe tine tremura carnea...
    hai succes!

    si inchide si 2-8, ca ti-a mancat viata...

    RăspundețiȘtergere
  7. 2-8...e destul de greu pe scurt mai ales cand se întinde uleiul in fatza... 2-8 sunt pe stanga pistei unde intoarce mult de tot..

    RăspundețiȘtergere
  8. cu asta e o intreaga teorie.
    eu am ajuns la concluzia ca e mai sigur sa joci pe mijlocul pistei, prin 20, unde intoarce cel mai putin.
    pe ungeri medii si lungi, zic.

    RăspundețiȘtergere
  9. 1. nu spare-ul este de vina ci inchiderea cu prima bila. Pana in jocul 6 am avut o singura ratare la o izolata. Ungere scurta...prima bila la spare face figuri!

    2. Jocurile 5 si 6 sunt foarte diferite de 1,2,3,4. Solicit ca in viitorul Campionat National la Grupa A sa se joace 6 jocuri nu 5 cu mutare dupa fiecare joc, nu la 2. Normal daca ne permit si conditiile sa facem asta!
    222 medie pe primele 4!!! 5 si 6 direct in cap!

    RăspundețiȘtergere
  10. inchiderea cu prima bila e riscanta, mai ales daca te muti dupa fiecare joc.
    cu plasticul ai ratat 3 spare-uri - 2 izolate si 3-6-10.

    discutia este despre 2-8 (de doua ori), 1-3-10 si 3-6-9-10.

    2-8 ti-a ramas de fiecare data in prima bila pe pista respectiva, unde nu stiai inca cum reactiuoneaza pista.
    raspunsul e simplu: plasticul la 2-8.
    Tariceanu da tot timpul la ele cu plasticul, e solutia cea mai sanatoasa in conditii necunoscute.

    desemenea, la toate combinatiile in care iti ramane popicul 1, o sa-i auzi pe toti ca se inchide ca la strike.
    dar e o mica problema- daca n-ai luat popicul 1 la prima lovitura, cum o sa-l iei la a doua?

    aici ai avut combinatia 1-3-10, pe care ai lasat-o deschisa.

    la baby split-ul 2-9, unde intri pe partea stanga a pistei, este indicat sa dai cu plasticul, fiindca tot asa, ti-a ramas in prima bila pe pista respectiva.

    deci, daca parerea mea conteaza, la mutari la fiecare joc, la a doua bila nu conteaza ce ramane, pui mana pe plastic.

    dar marii jucatori joaca la "simt", iar tie simtul iti spune sa dai cu prima bila.
    intuitia asta te face un mare jucator, dar te poate si trage in jos.

    eu, ca si ceilalti, stam si te admiram...

    dar, daca vrei sa-ti cresti scorul, a doua bila cu plasticul, tare si drept.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ok, o incerc sa tin cont de parerea ta dar:
    1. tare si drept nu merge pentru ca aluneca aproach-ul un pic mai mult si imi pierd echilibrul Am talpa nr 2 si calcai normal dar pus invers (partea cea mai inalta a calcaiului este in mijlocul talpii). este foarte aiurea sa simti ca esti in aer cu calcaiul si ca ai un 'toc'' in talpa :))). In fine cand nu ai de ales te adaptezi, iti este greu in primele 30 min si apoi e ok!

    2. Pentru prima data in 10 ani plasticul meu nu intoarce nici macar 1mm. Se Duce tzeavaaaaa ca proasta, aruncand normal cu rotatie, ca la prima lovitura. Mi-am schimbat toate reperele :(...inca am ceva emotii cand dau cu el!

    3. La 2-8 nu cred ca voi da niciodata cu spare...desi poate o sa incerc. Baby stii ce urmeaza daca ratez DAAAA???? :)))))

    4. Aici, pentru prima data totul este excelent. In configuratia asta barfele sunt de genul ''maiculitzli meliiii ce-o invart astiaaaa, zici ca I-a aruncat mamili lor direct in ventilator cand erau mici'' :))))).
    Atmosfera este foarte placuta, liniste, pace, toti sunt ok, zambesc, rad....SUPER!

    5. ''lupii tineri'' sunt foarte motivati si razboinici, dar putin demoralizati :)))) Jonny si Alex, cei mai 'invartitori' de bile din Romania sunt pe la 60% din ce vad aici. Bine, scorurile mari nu vin neaparat din rotatie foarte mare dar... te ajuta

    6. Hai cu ziua 2 sa avem succesuri :) !

    RăspundețiȘtergere