luni, 13 iunie 2011

Cum stam de fapt- analiza scorurilor

LA DUO

Catalin-Piticu, cu 203 media sunt pe 29 (din 98). 
Anul trecut, la mondiale, Vali Fatu- Pelicanu, au terminat pe 15 din 105 (dintre europeni)

aici nu e niciun progres, deocamdata, decat ca scor absolut, dar asta e in functie de ungere, nu e semnificativ.

LA INDIVIDUAL

Catalin e pe 62, iar Piticu pe 64, in prima treime (din198).
plus Grecu, pe 72, in primii 40%.

aici este un progres evident.

LA ECHIPE

media pe echipa este 197.03 (198,6 pentru primii 5 din echipa), cu care suntem  pe 14.
echipele intre locurile 11 si 18 sunt foarte apropriate ca scor.
daca scoti ultimul scor de la fiecare echipa (concursul la echipe va fi cu 5 titulari) suntem cam pe 16-17,
acum 2 ani, la europene, am terminat pe 17.
deci nici aici nu e niciun progres.

CONCLUZIA

pe ansamblu e un mic progres, care poate deveni semnificativ in zilele urmatoare.
mai ales la echipe, cred eu.
o clasare pe 13-14 e realista, una pe 12 ar fi exceptionala.

marea realizare este ca avem o echipa care se intelege bine si e relativ omogena.

dar tot vulpile batrane fac legea:
Piticariu- 4 turnee finale, Grecu  si  Romeo 3, Catalin 2.

rugam vulpile tinere sa ia masuri!

2 comentarii:

  1. Nu am auzit niciodata de vulpi tinere, dar batrane da. Nu inteleg de ce scrii tot timpul comentarii cu tendinte spre picant,mai rar invers, mie una i-mi dai impresia ca te comporti ca si cum le stii pe toate.
    Felicitari si succes in continuare pentru activitatea site-ului si continuitatea sa.

    RăspundețiȘtergere
  2. e, ai auzit acuma de vulpi tinere.

    comentariul e un act (si) literar.
    si literatura e ca si mancarea, daca n-are condimente, e fada.

    iar eu sunt cum sunt, nu ma supar daca ma criticati.

    putin cunoscator, putin ironic, putin arogant. ca tot omul.

    iar "imi" se scrie legat

    RăspundețiȘtergere