vineri, 17 iunie 2011

Ce am prognozat pentru europene si ce-a iesit

in prima zi de competitii am lansat o prognoza de scor, ca sa va prezint viziunea mea asupra a ceea ce ar fi de facut in materie de scor.

postarea e AICI

asta ca sa intelegeti ca genul de prognosticuri carui ii plac si lui Karestsos, pe la diverse turnee, sunt destul de usor de facut, daca ai cunostinte destule.

pw scurt:

locul 12 la echipe

- prognozat - in jur de 195
- real 195,47 - Italia, singura echipa cu 195 media.

Cut-ul la Masters

- prognozat peste 207
- real 209,96

in plus puteti sa-l intrebati pe Piticu, i-am zis marti ca daca face 210, intra la Masters, el calculand cu 215.

Media echipei Romaniei

- prognozat: peste 190
- medie realizata pe 24 de jocuri 190.90

daca aveti nevoie de ghicitoare nu mai dati bani de pomana
cel putin nu la bowling...

bine ca nu m-am bagat sa fac pronosticuri despre Trio Romania 1, ca n-as fi visat niciodata ca ies asa bine.
sau pentru nationala, ca va termina la coada clasamentului...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu