vineri, 1 februarie 2013

Individuale 3

Squad 1

Romeo are 232 media, dupa 5 jocuri.
restul sub 200
Rezultate 

squad 2
inceput foarte slab pentru fete, doar Maria Ursu face 200, restul maxim 185

dupa 3 jocuri: Luminita 571,  Maria 569, Raluca 568, Odette 545

dupa 4: Luminita 766,  Raluca 738, Vlad Oana 736 !!!!

la final, mici surprize, cu oxygenatele Geanina, Oana si Roxana venind  pe 3, 4 si 5!!!!


Squad 3

pare destul de slab.
cel mai bun e pacerul, care are aproape 235 media pe 3 jocuri.
El se numeste Bogdan Obada.

Viorel Simut are 427 pe 2, restul sunt sub 200 media.

dupa 4 jocuri:

PACERUL ARE 247,5 MEDIA!!!!

iar Simut 212.
restul sub 190...

la final: pacerul da 1444, adica 237 media! din pacate avea 2 turnee lipsa si nu mai putea puncta in clasamentul general.
Bravo, Balanele!

Simut 211, 67...


squad 4

copii incep tare: David 217, Arbi 200, Laura 197, Ivett 177 (scoruri fara handicap)
jocul 2: Laura 202, Ivett 177, restul mai slab.
jocul 3: Laura 245!!!
jocul  4 Laura 222, Arbi  214
jocul 5: Arbi 230, Laura 184
jocul 6: Laura 182,  Arbi 165

Laura a facut 205 media ( fara handicap), respectiv 217 cu handicap.
azi a a aratat ca o mare jucatoare si ca fiind nr. 1 in Romania, la feminin.
conditiile de joc s-au degradat total in Oxygen, approach-ul este groaznic, pistele se defecteaza frecvent, iar una dintre ele  a cazut definitv.
se cauta  piese de schimb prin IDM.
au gasit in Texas, pana la urma


squad 5

Piticariu  449 dupa 2. pare un pic sub presiune.
peste 200 media mai are Csoma Imre si Sebi Arcusi. sunt doar 12 jucatori in squad.

jocul 3
Piticu 206. singurul care mai e peste 200  e Csoma Imre

jocul 4:
Piticu 203, 858 total.
al doilea e Sebi Arcusi cu 789, apoi Imre 784.

jocul 5
Piticariu 225. Ii trebuie 287 ca  sa-l egaleze pe Romeo, dar are strike-spare in primele 2 frameuri din 6 si va fi in spate.
sa vedem cu cat.
pe 2 e Sebi, cu 991, urmat de Gabi Deaconu, cu 986.

joc 6
Piticu 214, total 1297, 216 media.
e cu 73 de popice in spatele lui Romeo. campionatul se relanseaza.


Squad 6

Catalin a jucat cu spare-ul, iar eu cu DV8 Reckless (buna bila, m-am indragostit de ea).
n-am putut sari de 220, fiidca m-am ars in primul joc pe pistele 1-2, care sunt foarte diferite de restul si n-am legat strikeuri decat in 10.
in squadul trecut au schimbat piesa stricata de pe 2 pe 3, tocamai ca sa nu joace pe perechea aia...
La Catalin a fost invers, 7-8 au fost cu cantec  fiindca si alea sunt diferite bine  intre ele, dar sunt mult mai agresive si la hiper-rotatie pun probleme.


10 comentarii:

  1. Vreau sa joc si eu. Deoarece squadurile sunt pline, nu voi putea sa fac lucrul asta decat daca lipseste cineva deja inscris. Asa ca, daca se incadreaza careva in categoria trebuincioasa mie, rog sa anunte pe blog sau prin mesaj la bogdan.obada@yahoo.com.

    RăspundețiȘtergere
  2. in jocul 3 ungurul tau imre pe care il tot scrii peste tot NU a facut nici 200 si tu scrii ca e singurul cu piticariu care are peste 200. jocuri peste 200 au avut doar piticariu, deaconu si iftime

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. avea medie peste 200 la momentul respectiv.
      iar exprimarea ta lasa de dorit, e un jucator promitator si un tip de caracter.

      Ștergere
  3. N-am putut face si eu 177 la jocul 2, dar pentru concursul 1. nu-i prea slab media ;). Felicitari pentru toti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E OK stai linistit. Important e sa te simti bine. Despre asta a fost vorba tot timpul, indiferent ce cred si zic unul si altul

      Ștergere
  4. Anonime, te invit cu proxima ocazie (si promit sa revin cat se poate de repede la salile din Bucuresti) pentru a-ti oferi ocazia sa discutam frustrarile tale alaturi de o cafea sau bere. PS: e chiar pacat sa-ti bati joc de gramatica limbii tale materne... no offense intended - pentru ceilalti!
    Cu stima,
    Imre Csoma

    RăspundețiȘtergere
  5. Vali ,te rog ,nu mai posta comentarii ce au substrat ,subiecte sensibile, mai ales daca nu sunt semnate si pe deasupra ,dupa exprimare ,sunt scrise de semianalfabeti .Nu faci decat sa alimentezi o falsa si veche problema .Ma rog ,sa cresti si ratingul de care nu cred ca duci lipsa prin felul tau de a fi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu putem ignora realitatea, e plina lumea de prosti, de rasisti etc.

      iar mie mi-a placut ca mi-a zis "ungurul tau", ca am avut si eu o infima contributie adusa jocului sau.

      eu sunt intr-o zona "mixta", am nume unguresc, nu stiu deloc sa vorbesc ungureste, iar originile mele maghiare s-au pierdut in negura timpului(o strabunica)
      eu ma consider roman cu nume unguresc, dar nu stiu ce sunt, de fapt.

      si nici nu ma intereseaza care ce e, important e sa fim "oameni".

      Ștergere
    2. E corect ceea ce spui tu Vali ,nu e bine sa-i ignoram(prostii) ,ideea era sa nu promovam prostii.....

      Parafrazez :"prostii par facutzi pe cale artificiala ,ca sunt multi ai dracu' si n-au nicio boala" .

      Ștergere
  6. Prostule care esti facut la eprubeta si parafrazezi , nu gasesc nimic gresit la "ungurul lui Vali". Toti jucatorii care au ascultat sfaturile lui Vali au evoluat. Tu NU.

    RăspundețiȘtergere