luni, 25 ianuarie 2016

Clasamente CNI la zi

Feminin
 Masculin B
 Feminin B
 50+
 Juniori

21 de comentarii:

  1. Masculin si feminin categoria A? Nu toti ca nu avem nevoie de ele

    RăspundețiȘtergere
  2. alea nu conteaza la nimic, dar le gasiti la:
    https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-p_IopqTgSavSeFGiuMWfVR1nQgEAtZwuv20I__4gUY/edit#gid=1335924654

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum nu conteaza nimic??? De ce avem clasamente amestecate A si B?

    A e un clasament, B cu totul altul... E o porcarie sa amestecam A si B, dar sa facem B separat

    RăspundețiȘtergere
  4. oficial avem clasament individual masculin si feminin (indiferent de categorie si varsta) si cat B.
    categoria A nu se evidentiza separat, daca o face Gabi e treaba lui, ca si chestia cu mediile, care iarasi nu conteaza la nimic, dar le puteti vedea online.
    eu public numai clasamente din competitiile oficiale, restul statisticilor le gasiti online

    RăspundețiȘtergere
  5. Desi nu ar trebui sa "conversez" cu un anonim care considera regulamentul o porcarie: clasamentele masculin A si feminin A, conform regulamentului, nu au relevanta decat pentru statistica. Oricum, ele au fost intocmite dupa Turneul CNI de la IDM la solicitarea Biroului Federal care a dat curs unor solicitari individuale, dar, repet, nu se acorda titlu de campion doar pentru categoria A, adica e posibil, teoretic, sa iasa campion un jucator de categoria B, ceea ce mi se pare corect (nu-i poti anula aceasta sansa doar pentru ca este de categorie B) GABRIEL DUMITRASCU

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumim frumos Gabi! Sebi

    RăspundețiȘtergere
  7. Tu ai un regulament al tau!?!? Nu mai avem absolut! Avem A si B!! La A finale, la B fara

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu, finala este la individual, unde sunt toti jucatorii, si de A si de B

      Ștergere
  8. Pai daca e corect sa amestecam A cu B, atunci sa o facem si la echipe si la open-uri, de ce amestecam categoriile doar la individual ?
    Daca B poate participa la A, de ce nu si A la B ?
    Sa-si aleaga fiecare categoria de la inceput si acolo sa participe.
    Regulamente si balci ca in Romania !
    Nu vedeti ca aberati ?!
    Plus ca nu este specificat nimic legat de nr de turnee.
    Se califica cei care participa la toate turneele, indiferent de medie !
    Foarte tare !!!
    Maria

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata!
      asa a fost si anul trecut.
      se pare ca nu prea citesti regulamente.
      si la IBIBO clasamentul general e la comun, iar la B au si clasament separat, pentru a incuraja debutantii.

      inteleg ca esti suparata ca te bat jucatoare de B, dar asta nu e o scuza ca nu citesti regulamentele.

      Ștergere
    2. Tu intelegi oricum ce vrei, si faci scandal si daca nu e cazul !
      Anul trecut nu am participat, si nici anul asta nu vreau sa merg la toate turneele !
      La IBIBO este la medie
      Aici iei puncte in functie de participari
      Unde e corectitudinea de care faci tu atata caz ?!!!
      Nu pt mine, ca nu ma intereseaza. Am participat de fun.



      Ștergere
    3. este acelasi regulament pentru toti, votat de catre cluburi.
      e sistem campionat, cu insumare de puncte si finala.
      urmeaza altor sisteme revolute, in care campionatul national se desfasura in 2 zile, care a fost considerat incorect.
      Cand am facut eu regulamentul, era sistem campionat, din care se luau cele mai bune 4 rezultate+plus finala.

      ia spune-mi, ce te doare de fapt?
      ca au ales cluburile ceva ca tie ti se pare incorect?

      Ștergere
  9. Da la Ibibo se ia in calcul un squad pt fiecare...nu opt pentru unii si doua pentru altii...nu intelegi esenta...tu esti centrat doar pe scandal.... Ti se pare ok ...o jucatoare cu 150 media care ia puncte ca participa la toate cele 8 turnee sa fie campioana nationala ca prinde o zi buna in finala?!?

    RăspundețiȘtergere
  10. La ibibo se ia un squd la fiecare in parte in calcul...nu opt la un jucator si 2 la altul...daca tie ti se pare ok ca un jucator cu medie mediocra dar care participa la toate cele 8 turnee si prinde o zi buna in finala sa fie campion national deoarece alti jucatori de A nu au putut participa si sa iasa campion national, nu ma mira, ai o minte pe care doar tu o intelegi si asta nu pt ca e sclipitoare

    RăspundețiȘtergere
  11. daca e cea mai buna in ziua finalei, desigur.
    ai inteles perfect conceptul de finala intr-o zi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, dar nu ai inteles tu conceptul de egalitate pana in finala...

      Ștergere
  12. ba e perfect egal, fiecare poate sa participe la 8 turnee si rezultatele se insumeaza.
    daca nu vrei/poti sa participi, e optiunea ta, conditiile de participare sunt egale.
    e posibil sa nu poti castiga o competitie la care nu participi la toate etapele, iti dai seama?
    Romeo poate participa doar la 3 din 8 si se califica, dar el e chiar bun

    RăspundețiȘtergere
  13. Aaa...credeam ca o sa te dai pe tine exemplu

    RăspundețiȘtergere
  14. Pe mine nu ma deranjeaza nimic. Am constatat o neregula dpmdv, si am zis.
    Si spre deosebire de altii, nu vreau sa bat pe nimeni. Imi place sa joc.
    Daca imi aduc bine aminte, la IDM individual am castigat squadul in care ai jucat si tu.
    Era o constatare legata de sanse egale, pt cei care nu pot merge la toate turneele.
    Tu de ce te-ai luat de bila lui Cristi ?
    Ca oricum la individual nu ai nici o sansa
    Maria

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu m-am luat de Cristi, m-am luat de bila si de (ne)respectarea regulilor.
      iar referitor la sansele mele de la individual, as prefera sa te abtii, anul trecut m-am calificat primul9castigand si un turneu), dar n-a fost suficient pentru lotul national.
      iar anul asta am decis sa nu mai particip, exceptand IDM-ul, unde am vrut sa vad si eu cum e sa joaci pe 32 din PBA.
      dar m-am lamurit, ca eram atat de gras ca nu-mi intrau degetele in bila...

      Ștergere
  15. Discutii stupide despre nimic..... Dupa o lunga istorie de incalcari si interpretari ale regulamentelor, decizia "federatiei" este una normala. Ironia acestei povesti este ca daca altcineva, in afara de Piros, i-ar fi atras atentia lui Calagiu ca joaca cu o bila neomologata si risca anularea rezultatului, probabil ar fi tinut cont. Venind de la Piros a luat-o ca pe ceva personal. Asta arata cat de profund corupti suntem cu totii si cat de orbiti suntem cu totii de micile rafuieli personale.

    RăspundețiȘtergere