joi, 13 septembrie 2018

Inca o schimbare in lotul masculin

Daniel Bolan e inca accidentat si prognosticul e tot incert.

A luat tot o pauza scurta dupa mondiale, de doua saptamani, a mai consultat niste doctori, a jucat si  tot il doare incheietura si mai era planificat sa mai faca un consult saptamana asta.

Inca nu m-am lamurit daca a facut RMN sau nu, fiindca mie mi-a spus nu, iar lui Ionut i-a spus ca da.

Un antrenor rus de la Kegel are o banuiala referitoare la cauza accidentarii, dar trebuie sa-si regaureasca bilele  ca sa se confirme sau nu ipoteza s.a.m.d.
Ipoteza este ca trebuie sa-si gaureasca bilele pentru fingere pe oval, nu pe rotund (nu are inserturi in bila).

Intre timp a mai jucat un turneu in Florida, la care a trecut in turul urmator (semifinale?), dar n-a putut sa-mi spuna cum se numea, ce ungere, cati participanti,  unde a fost cut-ul,  link rezultate, nimic.

Incertitudinea privind accidentarea, precum si comunicarea defectuoasa cu el, plina de contradictii si de neclaritati, nu mi-a dat posibilitatea sa pot lua o decizie informata, asa ca am luat hotararea inlocuirii lui din lotul national pentru mondiale si l-am convocat pe urmatorul de pe lista- Cristi Calagiu, care a acceptat  sa participe.

Ramane un jucator de perspectiva pentru nationala Romaniei, in masura in care o sa fie in conditie fizica buna si o sa avem informatii presice si detaliate in ceea ce-l priveste.
Deocamdata situatia pare un pic haotica.




Un comentariu: