marți, 18 septembrie 2018

Razbunarea Presedintelui

Dl Nitu s-a hotarat  sa nu mai avem clasa de antrenori la CNFPA,  fiindca nu avem un profesor CNFPA "legal", ca nu mai are incredere in mine samd.

Asta dupa ce am primit permisiunea federatiei europene (ETBF) de a le preda cursurile in Romania,  dupa ce le-am tradus, si dupa ce am fost deja profesorul unui absolvent: Maria Ursu.
Asta ca o razbunare pentru scandalul de duminica seara, referitor la premierea de la categoria B, de la open, unde eu am picat la mijloc.
Nici macar nu stie ca specialitatea se preda in cadrul federatiei, nu de catre un profesor CNFPA.

Ce s-a intamplat?

Vinerea trecuta l-am informat pe dl. Nitu ca nu mai pot fi organizator la Openul FRB din septembrie, deoarece  a intervenit o problema personala urgenta si a trebuit sa lipsesc din tara, incepand cu miercurea trecuta.
La data respectiva erau deja inscrisi peste 30 de jucatori.
L-am rugat sa ia o decizie in ceea ce priveste turneul, sa fie organizat de altcineva, sa-l amanam sau sa-l anulam.
In prealabil pusesesem la punct toate detaliile care tineau de mine: regulament, inscrieri, pagina turneului, revizia masinii de uns, consumabile noi (multumesc d-lor Armanu si  Verzar) etc.

Ionut Nitu si Viorel Pavel au primit drept de editare pe pagina evenimentului, devenind organizatori, alaturi de Lorant, care se ocupa de partea tehnica.
I-am instruit in detaliu despre toate procedurile necesare de-a lungul intregii saptamani, totalizand multe ore pe telefon. Din Turcia, cu costurile aferente.

Am inceput prin a-i explica dl. Nitu cum se face accesul prin cont de google, cum se editeaza spreadsheet-ul, unde se salveaza datele, cum e cu carryoverul, cum e cu asezarea pe piste samd. Adica de la inceputul-inceputului.

Si am vorbit nu numai cu el, ci si cu Razvan Nitu si cu Viorel, care avea experienta, cu el a fost cel mai rapid si mai simplu.

Conditiile de organizare si de desfasurare fusesera stabilite, turneul putand incepe.

Din pacate, sambata s-a defectat masina de uns si totul a fost dat peste cap.
Cu ajutorul lui Lorant, care a facut un efort extraordinar si a adus masina lui de la Septimia, turneul a putut continua.
Am ales prin telefon o alta ungere, care sa fie asemanatoare cu cea de dinainte, astfel incat sa se joace relativ la fel cu cealalta ungere (masini diferite), rezultatele sa fie similare si concursul sa fie corect.
Datorita amanarilor de sapte ore de sambata, multi jucatori s-au retras, ultimul squad s-a anulat samd.

Deoarece deplasarea mea s-a scurtat, am putut sa vin sambata seara sa joc si eu un squad.

Cand am ajuns la sala am vazut ca lucrurile erau organizate de dl. Nitu cu dl. Pavel, ajutati fiecare de baiatul lui.
Am observat, desigur, ca erau multe lucruri de imbunatatit, fiindca procedurile erau lente, data fiind lipsa de experienta.
Am mai ajutat pe ici pe colo, am mai facut clasamente, am trecut peste tragerea la sorti, am mai vorbit cu Lorant despre cum sa faca alimenteze masina de uns astfel incat sa nu mai avem timpi morti. Mici ajustari care sa creasca viteza de lucru.

Am terminat de jucat pe la 2 noaptea.
Pe la trei, la hotel, refaceam categoriile jucatorilor, ca erau multi incadrati la categoria A, desi ei erau de B, dupa regulament: Dana Nitu, Buga Roxana, Florin Cotor,  Alexandru Dragomir s.a.
Multi!
N-am reusit sa aflu cum au ajuns in clasament asa.

Duminica concursul a inceput cu intarziere de 25 de minute, intarziere care a devenit o ora inainte de pasul 3 si care a ajuns la 1 ora si jumatate la final.
Si eu si Viorel am jucat in primii doi pasi, asa ca greul a ramas pe Nitu si pe cei doi pusti.

Dupa pasul 2, dl Nitu constata ca jucatorii au plecat acasa si nu mai are cui sa dea cele 16 diplome la A si 16 la B, asa cum facuse la turneele anterioare, desi regulamentul prevede premii doar pentru primii 8.

Dar, datorita formatului turneului, in finala de duminica nici n-au mai fost 16 jucatori de B.
Dupa primul pas ramasesera 16 jucatori de A si B, in total, iar dupa al doilea 8!
Normal ca nu mai avea cui sa dea 32 de diplome!

Premierea nu se mai putea face ca la turneele anterioare.
Atunci eu ii dictam lui Ionut numele, el scria diplomele si le inmana pe masura ce plecau.
Dar turneele erau organizate de Mao/Catalin, iar eu nu jucam.
In plus categoria A si B terminau simultan, premiantii de pe podium erau prezenti la final, dar  acum cei de la B au fost eliminati prematur.

La Poiana, locurile 2 si 3 la B au fost ocupate de Cezar Feliu si Alex Grecu, care voiau si ei sa plece, primul avea lectii si era deja tarziu, al doilea pierdea trenul.

In loc sa le dea premiile si cupele, le-a tinut un discurs moralizator, pe un ton foarte ridicat, despre lipsa de respect fata de federatie, despre eforturile care le-a depus el pentru turneul asta, cati bani a cheltuit samd.
Copiii au plecat capetele, iar eu si tatal lui Cezar am ramas socati.
Nu am deschis gura in acesta discutie, doar am incercat sa-l conving pe Lucian sa mai ramana doua ore, ca sa prinda festivitatea de premiere.
Copiii au plecat acasa fara cupe si fara bani!

Viorel a plecat spre casa, si eu la fel (sotia se imbolnavise de sambata).
Ionut a ramas singur inaintea pasului 3 (ultimii 8), cand lucrurile erau deja in linie dreapta. Mai erau prezenti Alex Dragomir, Geo Dascalu si altii.
Razvan Nitu si Mihai Pavel plecasera si ei.

Cand am ajuns acasa, pe la 23, Lucian Feliu imi spune ca a postat ceva pe blog.
Era comentariul lui referitor la ce se intamplase. Era furios, desigur.

Azi noapte am aflat ca e vina mea!
Vina mea a fost ca "n-ai fost in stare sa-ti asumi nici o responsabilitate acolo, nici macar atunci cand ai fost prezent".

Probabil ca sunt prost ca lucrez benevol pentru federatie, ca fac lucruri fara sa mi sa ceara si mai sunt vinovat  de greselile altora, care simt nevoia sa se razbune pe cineva.

Nu eu sunt  vinovat, dle. Nitu, ca Dvs. nu v-ati dat seama din timp ca premierile nu pot fi efectuate ca deobicei.
Nu sunt eu vinovat ca in loc sa gasiti solutii, alegeti discursuri moralizatoare despre cat de multe faceti Dvs si cat de nerecunoscatori sunt altii.

Niciun copil din bowling nu merita reprosurile pe care le-ati facut Dvs!
Ei si familiile lor au facut eforturi mari, dar au ajuns acasa fara premii si cupe, doar fiindca asa ati considerat Dvs.

Dar, bineinteles ca eu sunt geniul rau din spate!

Ca ati vorbit cu mama lui Cezar si v-ati lamurit ca eu sunt vinovat, de fapt,
Am vorbit si eu cu Elena si mi-a spus ca discutia cu Nitu a fost o rastire permanenta la ea, dupa care Presedintele i-a inchis telefonul.
Eu sunt de vina!

Ba nu, nu sunt vinovat ca nu am facut ceva nu mi-ati cerut!
Puteati spune: "ramai si ajuta-ma, ca nu ma descurc".
Fiindca eu nu mai eram organizator, ci Dvs.
Federatia!
V-am ajutat cat am putut, dar nu pot sa va citesc gandurile, ma scuzati.

M-am gandit ca va descurcati singur sa bagati scorurile pentru 8 jucatori, intr-un tabel care face singur totalurile.
M-am inselat!

Si acum va razbunati pe cine?
Pe mine?
Pe cei care doresc sa fie antrenori?
In ambele cazuri sunteti in mare eroare.
Mai bine uitati-va in oglinda!

semnat:
Vali Piros
prostul de serviciu

PS: am primit toti adeverintele necesare si mergem mai departe cu cursurile de antrenori

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu