vineri, 18 noiembrie 2022

Finalele nationale feminine. Haos!

Finalele se desfasoara maine si duminica in IDM.
Comisia de competitii a decis cu cateva ore inainte de finala ca sa se joace pe 4 ungeri diferite, nu doar pe ungerea de 41 anuntata.
E o bataie de joc totala la adresa jucatoarelor si a bowlingului.

Unu, ca nu le lasi posibilitatea sa se antreneze deloc pe 3 din cele 4 ungeri.
Doi, ca tehnic nu e posibil sa faci 4 ungeri succesive, extrem de diferite intre ele, care sa fie exact ce trebuie.
O sa fie haos si  jucatoarele de drept vor fi puternic avantajate.

Regulament??
Pe cine intereseaza?
Acolo scrie "ungere", nu "ungeri"

In 2021 scria explicit ca se joaca pe ungeri diferite. 
In 2022 scrie "ungere".
S-a schimbat regulamentul de la un an la altul, dar si-au dat seama de abia in seara dinainte competitiei si s-au hotarat sa mearga dupa regulamentul din 2021!!!
Ce???

BF nici nu stie cine a schimbat articolul la inceputul lui 2022!
Va dau un pont: ala de-a scris regulamentul!
Dar nu conteaza, regulamentul e publicat de la inceputul sezonului si trebuie respectat!
2021
2022
Anunta la ora 20 ca urmeaza sa se joace pe alta ungere a doua zi de la 13, fara sa se poata antrena pe ea.
Si duminica pe inca doua ungeri noi?
Ce fel de bataie de joc e asta???

Avem nevoie la competitii de oameni competenti, nu de domnia bunului plac!

Cand e vorba de competitiile masculine si/sau de divizia A, e important ca jucatorii sa se poata antrena saptamani/luni pe ea, cand e vorba de divizia B, de femei samd, se poate face orice, ca sunt tratati drept categorii inferioare: la B le pune ungerea pentru masina cu paduri, ca sa nu le-o strice alora de la A, le schimba numarul de ungeri fetelor cu cateva ore inainte de finala samd.

Iar o premiera romaneasca ridicola: se schimba numarul de ungeri cu cateva ore inainte de concurs. Nu ungerea! Numarul de ungeri!!!

Si jucatorii/cluburile au partea lor de vina, ca inghit asa ceva! 
Mamaligi!

Mai putin cei din Miercurea Ciuc, care au dat in judecata federatia pentru ce s-a intamplat in 2020, cand s-a inventat ceva dupa sfarsitul campionatului pe echipe: un criteriu de departajare. 
Au castigat in prima instanta, acum sunt la ICCJ.
Apelul are termen in sedinta din 24 noiembrie, ora 10
Pas 1
Pas 2, runda 1
IDM isi cere scuze fata de jucatorii de bowling, dar e nevoit sa anuleze organizarea openului pe Noiembrie, din motive organizatorice.
Ne revedem la editia urmatoare!

Azi dimineata ungerea a fost o struto-camila, fiindca, la cererea personala a cuiva (ia ghiciti cine?), ieri s-a uns in IDM de dimineata cu ungerea 41 ft pentru finala masculina, ungere sport, nu cum a fost toata saptamana, cu cea feminina, care e challenge.
Asa ca nici macar ungerea medie din pasul 1 nu a fost challenge, dimpotriva, iar o sporto-challenge, ca anul trecut.
Probabil ca femeile sunt considerate jucatoare de mana a doua, clar, nimeni nu le acorda o minima consideratie.

Ultima aberatie pe care am auzit-o e ca si la baieti nu se vor sti ungerile inainte de finala, sa fie ca la fete!!!
Oricum o sa fie haos, nu mai conteaza!
FRB pare a fi luat pe persoana fizica.

In pasul 2, runda 2, pe medie, cel mai bine da Diana, urmata de Laura.
Laura preia conducerea la general
In pasul 3 cel mai bine da Luminita Dogaru
Pasul 2, runda 3
Castiga Luminita Dogaru, urmata de Laura Piros si de Diana Craciun Enculescu .
A fost disputa pasionantă intre Luminita si Laura, in care au condus pe rand, la distanta importanta de restul.
Ibolya a depus o contestatie pe foaia de arbitraj referitoare la chestiunea ungerilor anuntate in seara de dinaintea concursului.

Acum ca s-a terminat concursul sa (mai) punem un pic reflectorul  pe incompetenta BF.

Una dintre cele 3 ungeri din pasul 2 al finalei fetelor a fost ungere sport, conform definitiilor standard din 2017 a USBC, autoritatea de reglementare in bowlingul mondial.
BF a hotarat la inceputul anului sa scoata criteriul raportului transversal din regulament, ca noi suntem romani si suntem mai destepti.
Nu exista alt criteriu, de fapt.

E vorba de ultima ungere, Route 66, care are raport 3.67:1. 
Ungerea asta a si facut diferenta.

Desi contine cuvantul "challenge", ea nu este challenge, deoarece a aparut in 2008 si clasificarea ungerilor s-a schimbat   de atunci.
Schimbarea clasificarilor a fost facuta in 2017, in urma unui studiu USBC.

Vechea Route 66 a fost redefinata ca fiind sport, iar ulterior a fost modificata, Route 66 V2 avand raport peste 6, fiind challenge, dupa standardul de acum.

Dar ce stiu americanii in bowling?
Noi suntem romani!

PS: Laura mi-a spus ca acesta ungere a provocat scandal (si) in Germania, fiindca a fost folosita in calificarile nationale, dar zona sudica au fost singurii care au folosit versiunea V2 si toti calificatii au fost din sud. 

De ce Comisia Tehnica nu a  ales V2, care este challenge de-adevaratelea?

La sfarsit, cine are simtul umorului, se poate delecta cu viziunea romaneasca asupra ungerilor, "originala". 

Extras din PV al BF din 08.02 :
Cu vot unanim, in urma explicatiilor Comisiei Tehnice, s-a mentinut forma actuala a referirilor la ungerile din finale. 
Motivul a fost faptul ca exista ungeri care pot fi challenge sau sport sau easy, care pot avea rapoarte transversale diferite fata de rapoartele uzuale regulamentele internationale, in functie de bancul din care sunt trase la sorti sau de cine le descrie (USBC, Kegel, etc.). 
Astfel, mentionarea raportului transversal poate face dificila tragerea la sorti pentru Comisia Tehnica, unele ungeri avand caracteristici diferite de challenge, sport sau easy, care nu se refera neaparat la raportul transversal.

Deci, ideea de baza e sa faca viata usoara "Comisiei tehnice" .
Si jucatorilor viata grea, in consecinta.

Nu stiu de ce BF voteaza chestiuni tehnice, unde nu are expertiza. 
Aspectele astea nu sunt nici de competenta BF, nici a AGA, ci a expertilor.

Si avem doar doi experti in tara, care sunt antrenorii EBF level 3: eu si Marius Piticariu.
Daca vreti sa invatati, eu sunt singurul de la care o puteti face, fiind singurul acreditat.
Pe bani multi, desigur, ca e chestiune ultraspecializata.
Burta pe carte!

PS: lectiile de pe blog sunt gratis, pentru cine are urechi de auzit.


43 de comentarii:

  1. In bowlingul romanesc exista un masochism generalizat. De aici ungerile fanteziste si acum, aceste combinate. Evident ca jucatoarele de drept vor fi avantajate, asa cum au fost mereu.Asa ajunge Romania cu popicari la Europene.De regulament nu s-a tinut niciodata cont, asa ca mergem inainte.

    RăspundețiȘtergere
  2. 3 popicarese sunt in fruntea clasamentului, cred că au fost ,,avantajate" de ungeri 🤣, dacă mai intra și celelalte 2 in primele 8, se merge la.europene doar cu popicarese 😂

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim ai fost și vei rămâne în sportul asta , nu ai sânge în instalatie sa comentezi cu numele tau.
    Asa se poarta în sportul ăsta! Comentam pe la colțuri ,suntem nemulțumiți dar nu avem caracter sa ne asumam ceea ce spunem.
    ,,Romania ajunge la Europene cu Popicari"
    Să îți spun eu ceva ,acești popicari sunt sportivi de performanță de zeci de ani, sunt învățați să muncească în orice condiții dacă au dat de greu în competiții nu au sunat pe mama și pe tata ,federația etc..să îi ajute că nu fac față, sa schimbe ungerea ,au muncit și au învățat tot timpul cate ceva și culmea că au și rezultate remarcabile Internaționale.Poate unora le am stricat planurile de plimbare in Dubai sau Danemarca 🤷🏽Ne cerem,, scuze" dar rezultatele vorbesc.
    Popicarii de care tot vorbiți și nu aveți loc de când am apărut noi in bowling au ajuns la Europene pe munca lor și au fost sa facă performanță nu ,,Concediu "
    Ps: Învățați să jucați Bowling pe orice ungere nu doar pe ce va convine😉

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Învățatul se face la antrenamente. Dacă nu ai prilejul să te antrenezi, joci in orb. Sau drept. Nu exista concurs la care sa nu te poți antrena pe ungerea de concurs. Sau nu exista până acum, că s-a inventat in Romania.

      Ștergere
    2. Dana
      Jos palaria pt ce faceti voi la popice !Dar bowling-ul e alt sport, unde ungerile sunt esentiale , asa ca sfaturile de genul “ invatati sa jucati pe toate ungerile “pe care le dai jucatoarelor care invart bila nu cred ca isi au rostul aici.
      Ca sa invete sa joace toate ungerile trebuie sa si aiba posibilitatea s-o faca ! In cazul de fata acest lucru nu s-a intamplat , asa ca ele sunt cele dezavantajate.

      Si eu semnez intotdeauna

      Eugen

      Ștergere
    3. Eu sunt un jucator mediocru de bowling, nu sunt un sportiv de elita ca Dna Lacatusu, dar pe ungere house o bat de nu are aer, cu handicap si cu mama handicapului ! De fapt cam orice jucator mediocru de bowling ar bate-o ! Nefiind jucator de bowling, Dna Lacatusu intelege acest sport otova, adica pui mana pe bila si-i dai in frunte ! Iti poate merge in Romania, unde, cel putin la feminim, sunt putine jucatoare, dar la campionatele alea din Dubai tot degeaba te duci ! Dna Lacatusu ne jigneste pe toti astia care nu suntem polisportivi de elita ca domnia sa si jur ca nu inteleg de ce ! Postarea asta nu o privea, e o discutie tehnica despre un subiect, recte ungerile si cum trebuie jucate, pe care nu il intelege ! E din ciclul: "vorbii si nea Ion, ca si el e om" !
      Gabriel Deaconu

      Ștergere
    4. Comentariu de 12 stele, cel putin! 😀 “Mediocru” si la bowling si la caracter!

      Ștergere
    5. Prapaditule, vad ca aveti toti o problema cu caracteru !! Ai, n-ai sapca, la naiba n-ai caracter ! In puii mei, in realitate sunteti niste manelisti amarati, aveti cateva idei fixe in viata voastra searbada ! iAia recurenta e ca cine va atrage atentia ca sunteti pe aratura in mod cert si evident nu are caracter !!

      Ștergere
    6. Curajul de a jigni din fata nelipsitului tau pahar de coniac, iti arata caracterul josnic! Poate filtrezi ce citesti caci ceea ce vorbesti e complicat! Ce treaba au jucatoarele de drept cu decizia de a juca in finale pe 3 sau 4 ungeri?? Au fost din prima “catalogate” ca fiind avantajate! Gresit! Au jucat tot campionatul pe ungeri challenge si tot ele sunt in frunte… Nici macar cel mai mediocru jucator, asa ca tine, nu aveau cum sa le bata! Mai vezi si rezultatul Elenei sau al Florentinei de la IBIBO, unde un mediocru ca tine nici nu a “mirosit” ceva mai acatarii! Faptul ca jignesti o femeie iti arata limitele! Poti sa atragi atentia si altfel nu filozofand pe blog, la un pahar sau mai multe! Asa ca, mai mojicule care esti, masoara-ti cuvintele mai ales vis a vis de femei! Nu am auzit pe nimeni jignind in acest hal, in bowling si public, jucatoarele! Foloseste-ti mistouri-le tale de mahala, cu pretentii filozofice in alta parte!

      Ștergere
    7. Pana sa ma acuzi ca sunt betiv sau mojic ar trebui sa meditezi la motivul pentru care a sarit doamna cu primul comentariu !! O fi avut vreo apasare, un gand care nu-i dadea pace ?
      Una peste alta, respectuos ii spun, ca nu ma deranjeaza prezenta popicarilor in bowling. De fapt, cu putine exceptii, mai toti cei mai vechi am inceput prin a juca drept, cu bile de sala, inclusiv eu. Unii au facut trecerea la bile reactive, altii nu. La baieti, unii dintre cei care au facut trecerea au ramas in bowling, iar cei mai multi care nu au facut trecerea au abandonat sau joaca de fun.
      Altfel ma gandesc la faptul ca mica noastra comunitate reproduce la o scara mai mica toate metehnele si kakaturile societatii romanesti. E incapabila sa-si stabileasca niste regulamente si reguli ferme pe care sa le respecte, indiferent de mici interese de moment.
      Recurent apar situatii in care regulamente sunt fie incalcate, fie nerespectate sau interpretate. Asa cum apare regulamentul 2022 in captura de ecran publicata pe blog, mie mi se pare foarte clar. Vorbeste despre o ungere. Asa cum ala din 2021 vorbeste despre 3 ungeri diferite si da si detalii (scurta, medie, lunga).
      Iar asta cu incapacitatea noastra, ca si comunitate, ne a ne autoreglementa, de a nu ne face reciproc mizerii si porcarii, da, ma enerveaza !
      Oameni care par ok in discutiile private, care se plang si blameaza kktul general din societate, cum au ocazia, fac exact aceleasi kkturi in comunitatea noastra !! Cum naiba sa gandesti ca cineva a facut aceasta modificare fara sa-si puna niciun moment problema cum va afecta jucatoarele !! Mie greu sa cred ca cei care au decis nu stiu bowling ! Mie greu sa cred ca nu s-au asteptat sa fie reactii !
      Dnei Lacatusu ii cer scuze daca s-a simtit ofensata, mie personal comentariul Domniei sale mi s-a parut ofensator si tafnos ! Si oleaca in necunostinta de cauza !
      Tie, anonimule, ramane cum am stabili: “Kind reminder !”

      Ștergere
    8. Ti-ai mai revenit un pic! Nu te-ai luat de treaba! De ce o jignesti pe Daniela si pe colegele ei de la popice? Ce vina au ele ca ungerile s-au anuntat tarziu? Ce vina au ele ca cineva a pus presiume pe ele si le-au provocat ca “sunt avantajate”? Oricum este normal ca daca cineva vrea mai mult, trebuie sa se antreneze mai mult! La noi este scuza cu ungerea! Pai daca vrei rezultate si vrei lot national nu ceri ungeri challenge! Caci la concursurile internationale nu ai sa vezi challenge si, drept dovada, rezultatele noastre sunt slabe!
      Comentariul Danei a venit dupa mesajul tau de kkt in care ai jignit-o grosolan!
      In rest, “apreciez feedback-ul tau si o sa il iau in considerare!”

      Ștergere
    9. Dana Lacatusu:"Invatati sa jucati bowling pe orice ungere"! Serios? Martin Larsen se pare ca n-a invatat, inca, ca a fost pilaf la IBIBO si l-a zapacit Flori, pe o ungere foarte grea. Conditiile de joc, recte ungerile sunt un factor esential in bowling, pot schimba complet ierahiile. Pentru unii care chiar se pricep la bowling, una dintre cele 3 ungeri din pasul 2 de la fete a fost sport, fiindca a avut raport de sub 4:1. Dar BF, in intelepciunea lui, a hotarat sa scoata raportul transversal din regulament, ca sa poate pune tehnicul ce ungeri vrea el, ce crede el ca e challenge. Nu toate competitiile internationale se desfasoara pe ungeri sport, ungerea din pacul 1 este challenge si a fost folosita la Cupa Campionilor. Mai invatati si voi, zau asa!

      Ștergere
    10. Anonimule, mai uita-te la orele comentariilor si vezi al cui a fost primul comentariu injurios. In al doilea rand si acum spun ca, asa mediocru cum sunt, sunt cu siguranta un jucator mai bun decat tine ! Si cu oleaca de cojones mai mult ! Si cu mai multa demnitate ! Mi-am cerut scuze pentru ca nu sunt un ins nepoliticos, cu doamna respectiva chiar nu am avut niciodata nicio interactiune, de multe ori nici nu raspunde la salut !
      Din pacate esti atat de bou incat nu intelegi semnificatia celor petrecute ! Din nou ! Nu intelegi ca genul asta de tampenii, odata ce sunt acceptate si trecute cu vederea, se tot intampla. Acum unii au fost dezavantajati, prin faptul ca nu le-au fost comunicate conditiile de concurs in timp util ! Maine poate chiar doamna in chestiune sau poate chiar tu vei fi dezavantajat ! Acum doi ani au fost dezavantajati altii, tot pe motiv de regulamente prost facute si interpretari heirupiste ! Pentru ca nu suntem in stare sa facem niste reguli si regulamente clare si neechivoce si sa ne tinem de ele. Sunteti atat de prosti incat nu intelegeti ca nerespectarea regulilor nu avantajeaza pe nimeni, pentru ca maine poti fi tu cel lovit si nu va fi exceptia, va fi regula !

      Ștergere
    11. Ai inceput sa iti completezi doza! Invectivele tale te caracteriseaza! Probabil ca atunci cand foloseai “prapaditule”, “bou”, “manelist”, “prost” te uitai in oglinda! Nu te mai da rotund ca oricum nu esti! Sunt vreo 2 sau 3 mesaje in care o jignesti! Comparatiile tale jignitoare sunt absurde cu privire la Dana! Daca erai politicos nu o jigneai! Nu vad unde este demnitatea ta aici…Da, cojones ai in oglinda si pe blog!
      Daca nu existau comentariile rautacioase si jignitoare cu privire la “avantajarea” popicareselor, fii sigur ca nu reactiona nimeni! Iar acest lucru nu iti da dreptul sa fii (aproape singurul) grosolan! Aici pe blog esti unic!
      Greseli au fost si vor mai fi! Nu trebuie sa punem neputinta responsabililor din BF in carca jucatorilor si sa generam astfel de discutii aici! Da mesaje oficiale si critica pe cei care fac astfel de tampenii pe adresele de email ale BF! Daca erai demn iti asumai porcariile astea ale tale pe adrese de email oficiale si nu aici. Sau direct!


      Ștergere
  4. Sunt absolut de acord cu toate cele scrise de tine Vali! Persoanele din fruntea comisiei de competiții și aici putem de fapt să unim persoanele, că Romeo cu PopaV sunt ca și o singurâ persoană, deci persoana care conduce forul decisiv în tema organizării competițiilor, de data aceasta, cred că și-a luat în mâna lui decizia și nu a mai cerut votul biroului federal. Cred și sper că am dreptate, deoarece dacă nu atunci tot biroul, adică cel puțin 4-5 persoane din “forul decisiv” și-a pierdut firea și au uitat că rolul lor este de a conduce această grupare de entități, numiți cluburi și sportivi, în conformitate cu regulamente, statut, legi și astfel de chestiuni. Dacă nu au putut controla această comisie și îndruma către calea legală atunci chiar toți trebuiesc date la o parte, trebuiesc date în judecată din nou ca și persoane, pentru că nimic nu e mai clar că atunci ei îndoaie regulile către anumite interese individuale dar nici cum nu reprezintă interesele comune ale membrilor.
    Îi dau putin dreptate și lui Dana, că popicăreasele sunt bine antrenate la luptă, nu ca unii bowleri care au devenit sportive din hobby, dar la bowling ungerea este un element al condiției de joc care schimbă caracteristicile sălii fosrte mult și dacă un jucător de bowling vine de la distanță cu 3 bile pentru că și-a ales bilele pentru ungerea respectivă încă de acasă, atunci o ungere foarte diferită poate însemna penteu acesta să nu mai poate concura cu șanse egale față de jucătorii care sunt scasă și “le aleg bila potrivită din dulapul lor”. Fată de popicari la fel are ddeficiență că popicăreasele sunt antrenate să se joace cu același bilă pe orice ungere. Sigur dacă ar avea toată lumea timp să prepare bilele pentru noua ungere, atuncinar fi puțin mai bun, dar când jocul numit bowling se bazează pe elemete technice ca bila potrivită cu miezul și suprafața potrivită pentru ungereapotrivită atunci restul e măzgăleală.

    Deci concluzia mea!
    Vrem să vedem în cel mai scurt timp procesul verbal din seara trecută când au luat decizia, vrem să vedem o declarație al membrilor BF că ei sunt sau nu de acord cu cele întâmplate și vrem să se îndrepte prejudiciile cauzate pentru sportul numit bowling, pentru jucători și pentru federație.

    Subsemnatul,
    Verzar Lorant Csongor
    A.C.S Septimia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te-ai gandi ca un om care are un business are ceva mai multa judecata, dar tu dovedesti inca o data ca esti pe langa, din orice punct de vedere. De la limba romana, la solicitari catre entitati pe bloguri anonime.

      Ștergere
    2. Nitu Ionut - Secretar general FRB20 noiembrie 2022 la 00:05

      Procesul verbal in care s-a decis ce se modifica la acea prevedere a regulamentului din 2021 este cel al sedintei Biroului Federal din 2 februarie 2022 si este publicat pe site-ul oficial dupa cateva zile dupa sedinta. Il gasiti pe site-ul FRB. Decupajul inregistrarii video-audio a deciziei respective a fost realizat si se poate pune la dispozitia oricui, oricand, fie el cel extins, fie cel privind modificarile, in mod punctual, pentru fiecare finala a CNI in parte.

      Ștergere
    3. Regulamentul e publicat oficial pe siteul FRB, e singurul care conteaza, iar ungerea a fost anuntata la inceputul campionatului.
      Bucataria interna a BF/Comisiei de competitii nu e treaba jucatorilor.
      Daca au existat erori, trebuie sa vi le asumati, nu sa le transferati concurentilor.
      Nu stiu de ce BF nu intelege ca un regulament odata adoptat si publicat e obligatoriu pentru toti.
      Nu se poti schimba regulile in timpul competitiei, e o actiune voluntara si intentionata, pe care ati mai facut-o si in care persistati si careia ii gasiti justificari.
      Conditiile de concurs nu se pot schimba inainte de finala.
      Singurul lucru care conteaza si de care nu se tine cont este sa avem o competitie regulamentara.
      Daca schimbi regulamentul cu cateva ore inainte de competitie, cand jucatorii din provincie sunt deja in Bucuresti, cu arsenalul si cu antrenamentul facut pentru o anumita ungere, inseamna sa-ti bati joc de orice forma de fair play.
      E ca si cum cum in seara de dinainte de inceputul Wimbledonului sa le spui jucatorilor ca vor juca si pe zgura si pe hard.
      Nu e sport ce facem aici, e bambilici.

      Ștergere
  5. Daca a castigat Miercurea Ciuc in prima instanta, de ce a facut Recurs?!! Nu mai indice lumea in eroare! Hotararea BF a ramas in picioare in prima instanta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Oameni buni! Sa ne înțelegem,eu nu am spus nimic despre ungeri doar am subliniat că ar trebui să învățați să jucați pe orice ungere oricând și oriunde și la orice ora nu după ce dam de 7 ori pe ea înainte ,cine a mai fost pe la concursuri internationale știe prea bine ce vreau sa remarc.Daca erați la un concurs internațional ce făceati vă certați cu organizatorii cu Federația Internațională?
    Cine a mai fost pe la concursuri pe afara știe foarte bine ce spun.Invatati să jucați ungeri grele asta înseamnă să faci sport să muncești ,să stăpânești spare etc.. Pe noi jucători de drept care,, cică" nu suntem jucători de bowling chiar nu ne interesează ungerea ,culmea mai suntem și campioni la BOWLING,dar noi nu suntem jucători de Bowling spun unii .Și nu spun asta din prostie sau din Trufie 😉 îmi văd lungul nasului ,îmi cunosc valoarea și cred că asta ar trebui sa facem cu toți toți,sa ne vedem lungul nasului.
    Am mai subliniat tot odată comentaci anonimi care nu au tăria să comenteze in numele lor ,comentează pe la colțuri. Comentaci care joaca pe la open uri pe ungere house și se mândresc că au reușit să bată în sfârșit popicarii.Bravooo👏 Concluzie:
    Nu mă interesează ungerile ,ma deranjat doar ,,celebrul "anonim care ar trebui sa și vadă de treaba lui și să joace Bowling pe piste nu în fața calculatorului comentând.
    Dacă am deranjat pe cineva în afara de "anonim,, îmi cer scuze,nu a fost cu nici o intenție.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu Doamna, dati pur si simplu dovada de trufie si impostura ! In bowling ! Chestia asta cu cele 3-4 ungeri de-a lungul aceluiasi concurs e o tampenie, nu exista asemenea concursuri ! Zic impostura, fiindca e boala noastra ca natie, cineva care are merite intr-un domeniu, ajunge intr-un alt domeniu, intamplator si datorita unor circumstante are si niste rezultate, iar apoi se apuca si da sfaturi, sentinte si indemnuri ! Toti astialaltii, care ne credem jucatori de bowling, suntem niste boi sau vaci masochisti/te, care ne cumparam bile de 200-250 de euroi, le dam cu smirghel, le dam cu spirt, cu maclavais, ne chinuie lungimea ungerii, cantitatea de ulei, daca adversarul joaca cu urethan sau nu, cand de fapt e totul foarte simplu: "invatati ba sa jucati si ungeri grele, ce e asa greu, iei bila si dai !" Read my lips: " o suta de titluri nationale daca mai castigati, la o suta de campionate mondiale sau europene de bowling daca va mai duceti, mai mult de 200 media, in cea mai buna dintre saptamanile vietii Dvs, nu veti da !!!" Oricare dintre jucatoarele de bowling din Romania, una mediocra, are infinit mai multe sanse sa dea un 220 media, in cea mai buna dintre saptamanile vietii ei. De ce ? Fiindca joaca jocul !
      Gabriel Deaconu

      Ștergere

  7. Nu are rost sa mai comentez.Domnul capitan sa simțit jignit dar nu știu cine la băgat în seamă.
    La farmacie se găsește furazolidon pentru deranj ,supozitoare văd că folosești tot timpul că te bagi precum un supozitor unde ar trebui să taci .Multumesc pt că ai avut tăria să îți dai numele,dar caracter ești 0. Gabi Gagenoiu te cheamă sau Belmonte Gabriel? Că nu te cunosc și nici rezultate nu am văzut cu numele tau!
    Ne vedem pe pistele de bowling 😉

    Scuze pt greșelile gramaticale !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dna. Lacatusu, aveti aerul tafnos al impostorului prins asupra faptului ! M-ati jignit si pe mine si pe Vali Piros si pe Romeo Gagenoiu in decursul a trei postari (cu Romeo nu stiu care e faza !!) doar pentru ca v-am atras atentia ca nu aveti cunostiinte despre acest sport, iar performantele Dvs sunt conjuncturale. Eu nu am curajul sa apreciez performanta Dvs in 9 pin, pentru ca nu stiu jocul, dar Dvs. va permiteti sa ma luati in deradere, pe mine si pe altii, desi nu stiti jocul, nu stiti nimic despre noi ! Spuneti ca am caracter 0, desi nu ne-am intersectat niciodata ? O mentiune speciala pentru colegul capitan care v-a aratat un mesaj care nu va era destinat: Kind reminder !
      Belmonte Gabriel aka Gabi Gagenoiu

      Ștergere
  8. Da, se poate spune ca Federatia a gresit. A omis sa spuna faptul ca se va juca pe 3 ungeri diferite. Adica la fel ca anul trecut. Dar nici nu a specificat faptul ca nu se va juca pe 3 ungeri diferite, ca anul trecut. Cred ca au considerat ca e de la sine inteles. Se pare ca nu. Pe de alta parte, intreb si eu, cam care ar fi logica jucarii a 3 squad-uri pe aceeasi ungere? Nu suntem la un Open, nu?
    As mai avea ceva de spus in privinta discutiei adiacente, anume problema legata de ”popicarese”. Din punctul meu de vedere, e o discutie caduca. Daca arunci cu o bila de bowling, pe o pista de bowling, in cele 10 popice, se cheama ca joci bowling. Cu dreapta, cu stanga, cu doua maini, printre picioare, peste cap, chiar nu conteaza. Este adevarat ca fizica a dovedit faptul ce cele/cei care ”invart” bila au mai multe sanse la 300. Si ca tehnica e de folos. Si ca ungerea conteaza. Dar am si eu o intrebare: daca cineva din ”popicarese/popicari” ajunge sa termine in top 4 vreun campionat european sau mondial, sau si mai ”rau”, sa castige? Cam care ar fi comentariile? Si asta vine de la cineva care spera sa ”invarta” bila cat mai bine! Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu a omis nimic FRB, regulamentul era clar și ungerea, singura, anunțată de la începutul campionatului. Exista mai multe motive pentru care majoritatea concursurilor din lumea asta sunt pe o singura ungere. Si nu știu niciun concurs din lumea asta in care sa nu ai timp de antrenament pe ungerea respectiva. Nu vorbim de cele 10 minute. Asa, te trezești cu o ungere, luați de-aici, jucați pe ea!

      Ștergere
    2. Bineinteles ca singura! Anuntata pentru pasul 1! Apropo, la masculin cum e?

      Ștergere
    3. Oare de v-am pus extrasul din regulament, ca sa va dati cu presupusul? Ala e regulamentul "ungerea". Una singura

      Ștergere
    4. Ungerea..nu una..,nu doua..,nu x…nu o ungere, cum apare la 50+. Dar ne am obisnuit cu tine🤣

      Ștergere
  9. A contestat ca s-au anuntat tarziu, nimic de schimbare

    RăspundețiȘtergere
  10. Anuntul cu ungerile nu a fost nu tarziu ci foarte tarziu, nici nu mai conteaza ce schimbare anunta, ca nu schimba cu nimic haosul creat. Vali, de unde ai scos Diana Enculescu? Surprinzator, ca nu au iesit primele 4, cele de la popice. Felicitari din suflet campioanei, meritul este deplin, bravo tuturor participantelor! Nu am absolut nimic cu cele ce vin de la popice, le felicit pentru daruirea cu care participa la 2 campionate.Nu este usor. Daca si-ar da un pic silinta sa adopte miscarile din bowling, sa nu mai arunce din fuga( cu un pas inainte de a se opri) si cu capul in pamant, sa o tranteasca pe prag, ar obtine rezultate mult peste 200. Acum, o sa semnez anomim, pentru ca mi-e frica de Lacatusu. :))

    RăspundețiȘtergere
  11. “Incompetenta BF”, nu exista Comisie tehnica (pe site apar doi membri), de ce BF?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. BF a aprobat in sedinta in mod explicit renuntarea la aceasta clasificare in functie de raportul transversal, in sedinta din 08.02. https://frbowling.ro/uploaded/tiny/files/pv-sedinta-bf_08.02.2022.pdf
      "Cu vot unanim, in urma explicatiilor Comisiei Tehnice, s-a mentinut forma actuala a referirilor la ungerile din
      finale. Motivul a fost faptul ca exista ungeri care pot fi challenge sau sport sau easy, care pot avea rapoarte
      transversale diferite fata de rapoartele uzuale regulamentele internationale, in functie de bancul din care sunt trase la sorti sau de cine le descrie (USBC, Kegel, etc.). Astfel, mentionarea raportului transversal poate face dificilatragerea la sorti pentru Comisia Tehnica, unele ungeri avand caracteristici diferite de challenge, sport sau easy, care nu se refera neaparat la raportul transversal." Nu stiu de ce lumea voteaza chestiuni de specialitate la care ZERO cunostinte.

      Ștergere
  12. “Daca 200 maxim” nu e suficient, sa se duca la concursurile internationale doar cele care va plac si dau asa

    https://m.youtube.com/watch?v=wM5NHC97JBw

    🤣🤣🤣
    Poate acolo nu li se mai schimba sosetele in timp ce merg

    RăspundețiȘtergere
  13. Corect ar fi ca finalele sa se joace pe ungeri sport, anunțate sau nu(vezi Belgia), atunci fiecare jucător ar vedea în ce măsură poate face fata unei competiții internaționale.

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu exista "corect cat timp stabilesti intr-un fel si faci in altul. In Romania ungerea nu poate fi secreta cat timp factorii de decizie sunt candidati la titlu. Formatul poate fi in moduri diverse, dar nu-l schimbi in seara de dinaintea concursului. Nu poti juca pe ungeri sport, pe 6/8 piste, pe care faci ungeri succesive diferite, fiindca vor fi alte ungeri, nu alea pe care ti le doresti tu. O singura ungere.

    RăspundețiȘtergere
  15. Cauți scuze, eu am zis sport nu cu "garduletul" ridicat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ECC 2021 a fost pe ungerea challenge de la fete, care trebuia să fie singura. Toți sunteți experti

      Ștergere
  16. Bine ca esti tu expert:
    “…
    USBC coaches are acknowledged experts trained to instruct all levels of bowlers. USBC coaches work together at all levels: high school, collegiate, professional, seniors, youth and Sport bowling.
    …”

    Poti sa te duci acolo unde e recunoscuta acreditarea ta. Pana atunci esti la fel de “expert” ca noi toti ceilalti.

    Dar la scuze cum stai cu acreditarea, ca vad ca te pricepi? Daca tot crezi si te plangi ca ai fost “furat”, exista organe acreditate in acest stat, menite sa-ti rezolve problemele. Asta daca crezi ca ai dreptate, altfel doar te plangi. Felicitari castigatoarei!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am studii recunoscute în toată lumea. In Romania sunt instructor de bowling, in Europa sunt EBF level 3 (maxim), in US sunt USBC Silver. #burtapecarte

      Ștergere