vineri, 2 iulie 2010

Fani care pleaca la Munchen

Impreuna cu Cristi si Alex am hotarat sa mergem la Munchen intre 18 si 21 august, sa vedem concursul pe echipe si Masters-ul.
Teoretic mai avem un loc disponibil in masina si in camere.
Am rezervat la Ibis Munchen Messe, care e la periferie, pe austostrada 94, la 15 km de sala (cca 10-15 min cu masina), 39 de euro camera, internet si parcare gratuite (o raritate in Munchen).
Cam 200 de euro, transport si cazare de fiecare - in trei, in patru ajunge la 150.
Cine doreste, sa ma caute.
Putem sa facem si un grup mai mare, cu mai multe masini, dar noi mergem intr-o singura zi la dus.
la intoarcere plecam duminica dupa amiaza si ne oprim la Paprika Hotel(Hegyeshalom- granita Ungaria- Austria).

9 comentarii:

  1. Neatza...
    Ma luati pe mine, va rog sau eu sunt exceptia care confirma regula?

    RăspundețiȘtergere
  2. eu n-am nimic impotriva, dar tb sa vb si cu ceilalti doi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mare grija la obtinerea confirmarii(acces in Dream-Bowl Palace) asta daca nu vreti sa vedeti pe afara sala si atat
    eu am inteles ca accesul in sala pe timpul competitiei se face pe baza de legitimiatie(jucatori si delegati) in rest accesul se face pe baza de bilet (sustinatori si spectatori) insa biletele sunt epuizate, mai ales cele de la final !!!
    nu strica sa dati un telefon sau mail
    Daca bagati in traista si goarna lui Dorel e curata "NEBUNIE" :)
    Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  4. cazarea am platit-o.
    o sa ne milogim sa ne dati legitimatiile voastre, dupa ce intrati, daca nu mai sunt.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu zic sa bagati in geanta Scaner si Imprimanta
    si rezolvati problema
    =))

    RăspundețiȘtergere
  6. asta ar lipsi, sa fac puscarie in Germania fiindca am falsificat legitimatii de acces la bowling.
    as fi unul din prostii memorabili din istoria omenirii...

    RăspundețiȘtergere
  7. Scuze ,unde gasim preturi Bowling Oxigen ,tarife pe ore, zile in cursul saptamanii si weekend?

    Mercy

    RăspundețiȘtergere
  8. cred ca 30/40/60 de la 10,13,18.
    toti jucatorii or sa aiba discount(probail 15%), dar deocamdata nu le-au venit cardurile, iar echipele ce-si au sediul acolo 30%( Amica-2 buc si Split).
    Piticu stie mai bine

    RăspundețiȘtergere