vineri, 9 iulie 2010

Lotul Romaniei la Mondiale

http://www.bowling-wm.de/index.php?id=2318&L=1

6 comentarii:

  1. dupa cate vad avem cea mai batrana echipa din competitie.tineti-o tot asa poate jucam la campionatul de dinozauri in editia urmatoare!

    RăspundețiȘtergere
  2. si dupa noi Ungaria, cu multi jucatori in varsta.
    de aceea am insistat anul asta sa obligam echipele sa aiba juniori, fiindca vin prea putini tineri din spate.
    iar in ceea ce priveste dorinta "politica" de a promova tineri in nationala, asta e nula.
    daca ar fi fost dupa dorinta de la un moment dat a potentialului sponsor, am fi avut patru jucatori de peste 50 de ani in nationala...
    problema nu e varsta(Walter Ray Williams jr. a iesit triplu campion mondial la 48), ci potentialul de scor scazut.
    dar ei sunt in momentul de fata cei mai buni din Romania.
    si trebuie incurajati sa dea maxim, sa ne reprezinte cu cinste.
    cat despre viitor, mai vedem...

    RăspundețiȘtergere
  3. M am plictisit! chiar nu mai aveti subiecte de cearta??? hai mai baieti ca se poate!

    RăspundețiȘtergere
  4. "poate jucam la campionatul de dinozauri"
    cred ca te uiti prea mult la desene animate
    :(
    mai bine da un ochi aici

    http://www.keilailu.fi/wyc/

    este ca e dureros ca Romania nu participa ?
    citeam aici pe blog de "lupii tineri"
    eu nu cred ca avem in tara mai mult de un singur tanar care a confirmat mai des( a ratat lotul la mustata) si inca unul pe care imi permit sa-l numesc "speranta" pentru ca rateaza des la izolate!
    asta e o mare problema !!!
    faptul ca Romania are in lot jucatori trecuti de 40 ani se datoreaza rezultatelor obtinute de ei in competitia cu toti ceilalti
    sper sa nu uitam de cea mai mare realizare la "externe" de pana acum obtinuta de Pelicanu(54ani) la cupa mondiala AMF
    si de scorul realizat de Viorel S.(50ani) pe ungerea(raport 1:1) de la Galati
    desi nu e 300 eu zic ca e mai mult de un 300 pe un hause oil
    noi avem mari probleme in segmentul de varsta
    10-30 ani ! nr de jucatori si realizari
    obligatia juniorului e o rezolvare insa e insuficienta
    cred eu, pentru rezolvare avem nevoie de programe sustinute de Federatie la nivelul 8-14 ani, o Academie care sa preia crema din programe
    iar celorlalti jucatori deja legitimati, aidoma celor scrise de John Jowdy
    la pagina 78, randul 10 -> 16
    altceva decat ce vor propietarii de piste comerciale !
    ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. nu va tine nimic sa o facem (ma refer la improspatarea comunitatii de bowling). deocamdata, singurul care s a ocupat extinderea bow in ultimul an a fost vali, ce i drept o face individual si ...declarat asa. iar ideea cu juniorii obligatorii imi apartine.:)
    eu antrenez 4 juniori. cine mai face antrenamente cu tineri? sa ridice mina si sa se pronunte. :) al meu si numai al meu, ioan...:))))

    RăspundețiȘtergere
  6. nu stiu care idee cu juniori iti apartine, eu am avut propriile idei.
    iar obligarea echipelor sa aiba juniori era deja prezenta in regulamente.
    modul in care faci ca acesti juniori sa joace cat mai mult, sa se antreneze, sa participe la competitii, sa se dezvolte ca jucatori e esential.
    iar aici avem doi vectori: cluburile si familiile.
    eu am antrenat mai multi juniori (si antrenez), dar ca sa-i transformi in jucatori pe care te poti baza e un proces indelungat, apare o selectie dura in timp, raman foarte putini dintre ei.
    fiindca, in cele din urma, ceea ce conteaza e sa cresti jucatori mai buni decat cei pe care-i avem acum si cat mai competitivi la nivel international.
    deocamdata avem cativa talentati, dar nicio certitudine majora.
    daca nu e pus la punct un "sistem" de recrutare si selectie pentru juniori, regenerarea e un proces supus intamplarii, cu rezultate imprevizibile.
    ceea ce faci tu e remarcabil, tine-o asa!

    RăspundețiȘtergere