luni, 29 august 2011

Plecam la Mondiale. Pregatirile s-au terminat

cele 5 sportive de care am avut placerea sa ma ocup, Maria Ursu, Raluca Gindac, Laura Piros, Felicia Bianu si Eugenia Dumitrascu s-au antrenat foarte constiincios si au progresat tehnic foarte mult.

intreaga perioada de pregatire a fost o bucurie pentru mine si pentru ele (sper).

metoda mea de antrenament de bazeaza mult pe constientizarea starii corpului si a pozitiei bilei in raport cu el, precum si pe intelegerea in profunzime a relatiilor dintre corp si bila.

le-am predat, deasemenea, notiunile de baza referitoare la ungeri si strategii de joc.

Acum ele au o baza solida pentru a-si contrui SINGURE un joc foarte performant, in care personalitatea distincta a fiecareia sa se exprime.

ne putem astepta la rezultate sensibil mai bune ca in 2009, cele de la mondialele din Las Vegas, unde lotul avea 4 dintre cele 6 componente actuale.

am totusi si o mare nemultumire, care este mai mult un esec personal.

pe Laura n-am reusit s-o aduc acolo unde speram, adolescenta ei relativ agitata si relatiile tata autoritar - fiica rebela si-au pus amprenta in mod negativ.

deseori am facut scandal si am tipat la ea de catre ori ma prindeam ca nu poate executa nimic din ce-i sugeram, fiindca se culcase pe la 3 dimineata (sau 7...), desi o rugasem sa-si respecte programul sportiv de odihna.

deseori m-am purtat ca un tata suparat si nu ca un antrenor onorabil si-mi cer scuze tuturor celor care au asistat la astfel de momente, inclusiv fiicei mele.

uneori e contraindicat ca antrenorul sa fie un membru al familiei, dar n-am avut incotro.

eu cred ca se va vedea si la ea un progres, chiar in conditiile de mai sus.

per ansamblu, toate sportivele sunt cat de bine pregatite a fost posibil, optimiste si cu chef de performanta.

sper ca rezultatele de acolo va vor face sa fiti mandre de ele.

plecarea este miercuri, competitia incepe efectiv sambata.

o sa incerc sa va transmit cat mai multe informatii si imagini de acolo.


6 comentarii:

  1. Bafta multa ! Va tinem pumnii! Marius Balan!

    RăspundețiȘtergere
  2. dada, si eu va tin pumnii. strins de tot. pe ai mei :)
    P&P

    RăspundețiȘtergere
  3. bafta multa fetelor
    Vali sa ne ti la curent cu ce se intampla si sa
    auzim numai vesti bune despre voi

    RăspundețiȘtergere
  4. Multa bafta fetelor! asteptam vesti cat mai bune:) Eugen S.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sper ca dupa un zbor atat de lung sa se acomodeze cat mai repede. Multa Bafta ! Poate ne alegem cu o alta sirpriza frumoasa. Numai bine
    S.Marius

    RăspundețiȘtergere