vineri, 27 septembrie 2013

Azi incepe primul turneu la individuale

Se desfasoara la MGM Cernavoda, pe ungerea WTBA Atlanta 38 ft.
rezultatele vor fi LIVE AICI
competitia e organizata de clubul Elcomex, prin Catalin Gheorghe, sub conducerea CCB, prin Subcomisia de competitii - Andreea Vintila.
Turneul conteaza si drept concurs de calificare pentru Cupa Mondiala QubicaAMF.
A inceput primul squad, marcat de un incident provocat de Romeo, care a dispus unui tehnician spalarea prealabila a pistelor, fara instiintarea sau acordul organizatorului si/sau arbitrului.
Cazul va fi luat in discutie la viitoarea sedinta a CCB., cand se vor omologa rezultatele.

Scorurile nu sunt grozave, dupa 4 jocuri doar  Cristi Calagiu si Romeo fiind cateva popice peste 200.
Jucatorii au fost surprinsi ca mutarea se face doar dupa un joc, la fel ca la mondiale si la europene.
Se pare ca nimeni n-a prea citit regulamentele de anul asta.


3 comentarii:

  1. Sunt foarte mahnit de cele intamplate,eu i-am zis tehnicianului sa puna Cola Zero in masina si sa unga dar tehnicianul .......Nu eu am pus masina pe pista si imi inchipui ca organizatorul turneului stie cand si de ce se unge (spala).

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca voi putea sa le numar pe o mana pe cei care vor trece pragul de 200 medie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper sa treaca cate cineva.
      competitia se desfasoara in conditii similare cu europenele si mondialele, iar acolo nu prea trecem de 200.
      asta e valoarea jucatorilor in aceste conditii dificile, dar a crescut mult in ultimii 2 ani. inainte gravita in jurul lui 180

      Ștergere