duminică, 20 aprilie 2014

Cristi Popescu ne-a parasit azi dimineata!!!

A suferit un infarct pe la ora 5 si nu a mai fi putut fi salvat.
O inima mare, sufletul echipei Oxygen, a plecat dintre noi.
Imi vine greu sa va spun ce gol imens lasa prin disparitia lui fulgeratoare!


Sicriul va fi depus la capela Bisericii Trapezul, de marti pana miercuri.
Slujba va avea loc miercuri de la 13, apoi se va pleca in Voluntari, la cimitir.

23 de comentarii:

  1. Dumnezeu sa-l ierte. Sincere condoleante familiei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-mi vine sa cred...Dumnezeu sa-l odihneasca! Sincere condoleante! Raluca

    RăspundețiȘtergere
  3. Nuuuuuuuuuu se poate asa ceva, nu-mi vine sa cred .Dumnezeu sa-l odihneasca, un baiat extrordinar.Romeo

    RăspundețiȘtergere
  4. :| Dumnezeu sa-l odihneasca!

    RăspundețiȘtergere
  5. Dumnezeu sa-l Ierte! Condolente familei.

    RăspundețiȘtergere
  6. Dumnezeu sa-l odihneasca. Condoleante familiei. Eu sunt de-a dreptul in stare de soc.

    RăspundețiȘtergere
  7. Un OM de un BUN SIMT EXTRAORDINAR.Educat,diplomat,calitati deosebite ale unui prieten pe care acum doar amintirile il vor mai pastra in istoria vietii noastre.Dumnezeu sa-l Ierte si lumea de acolo sa-l rasplateasca pentru toate faptele lui bune.Adio Cristi! teo aprozeanu

    RăspundețiȘtergere
  8. Condoleante familiei Popescu!!! Nu pot sa-mi aduc aminte de Cristi decat zambind, un baiat care aducea numai buna dispozitie in jurul sau. Ne vei lipsi Cristi!!!!!! Dumnezeu sa fie cu tine!!! Sebastian Arcusi

    RăspundețiȘtergere
  9. Dumnezeu sa-l odihnească. Păcat. Condoleante familiei.
    Cristi Dumitrascu

    RăspundețiȘtergere
  10. Am aflat cu o tristete fara margini de pierderea lui Cristian Popescu. De azi inainte il vom cauta in inimile noastre, singurul loc de unde nu va mai pleca niciodata. Dumnezeu sa te aibe in paza Cristian Condoleante familiei indoliate! ~Cristiana Patroi

    RăspundețiȘtergere
  11. Astazi cand am primit vestea ,am crezut ca cineva face o gluma,nici macar acum nu pot crede ca ...nu mai este ,trebuia sa ne intalnim zilele acestea in familie sa stam de vorba ( dorea mai mult ca niciodata sa stam pur si simplu de vorba,si in ultima saptamana avea o dorinta extraordinara de a face bine).
    A plecat intr-o perioada (bisericesc vorbind) in care cerurile sunt deschise,pentru Invierea Domnului.
    Hristos a Inviat!
    Dumnezeu sa-l odihneasca!

    RăspundețiȘtergere
  12. Oh, nu din nou!
    Este incredibil, chiar nu pot sa cred!
    Ramas bun Cristi! Te vom tine minte pentru totadeauna asa cum erai mereu - vesel.

    Eugen

    RăspundețiȘtergere
  13. Sa te odihnesti in pac
    Compasiune familiei
    Trist
    Bebe

    RăspundețiȘtergere
  14. Sigur Dumnezeu a vrut sa cheme la el azi un om deosebit! Sincere condoleante familiei indurerate! Nea Nelu

    RăspundețiȘtergere
  15. nici un cuvint nu este suficient pentru a exprima socul , tristetea , durerea celor ce l-au cunoscut pe POPESCU CRISTIAN ca si coleg , prieten sau...pur si simplu , amic !

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu pot crede asa ceva. Parca si acum il vad la antrenament, glumind, zambind. A fost un om deosebit, si as fi spus asta si cand traia. Este incredibil. Pacat. Sa-l ierte Dumnezeu. S-a mai dus inca un bun prieten si un bun jucator dintre noi. Sincere condoleante familiei. Mitea Jeleascov

    RăspundețiȘtergere
  17. Cand noi eram tristi sau incruntati el ne picura din veselia sa molipsitoare.Cristi va trai mereu prin noi si prin faptele noastre.Hristos a inviat -canta si el in ceruri.Pr. MIKE

    RăspundețiȘtergere
  18. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  19. se pare ca Marius Smada se plictisea singur acolo si a luat un bowler cu el...Dumnezeu sa-l odihneasca in pace...

    RăspundețiȘtergere
  20. L-am cunoscut cand se tachina cu Nasu la un antrenament la Oxygen... Se distrau, erau foarte veseli.. Era o persoana foarte vesela.. D-zeu sa il odihneasca..
    Claudiu Sabou

    RăspundețiȘtergere
  21. Dumnezeu sa il odihneasca...

    RăspundețiȘtergere
  22. Multumesc in numele familiei Popescu. Imi cer scuze, nu pot sa scriu mai mult.
    Petrisor.

    RăspundețiȘtergere
  23. l am insotit in multe locuri ,mi a fost ca un frate mai mare, mi a botezat copilul si era foarte msndru de asta ....va fi in sufletul meu si a familiei mele un gol imens prin disparitia lui.Dumnezeu sa il odihneasca

    RăspundețiȘtergere