sâmbătă, 12 aprilie 2014

Ultima etapa din Divizia A

Se desfasoara in acest week-end.
Datorita castigarii meciului cu Galati la masa verde, Constructorul se poate salva de la retrogradare, daca invinge Elcomex si daca Miercurea Ciuc invinge in deplasare Splitul.
Sansele sunt minime, totusi...

Bobowling si Galti decid in lupta directa locul 3.

Rezultatele vor fi AICI
Elcomex castiga fara probleme, cu Romeo "dezlantuit" in ultimele 2 jocuri. De semnalat formula originala a Elcomexului, cu Marius Gheorghiu ca debutant titular

Sf Gheorghe castiga clar in fata Galatiului, iar Splitul cu 100 de popice in fata Ciucului.

5 comentarii:

  1. mai devreme scria ca ciuc a castigat la split acum scrie ca daca ciuc bate split...aveam un scor ceva???

    RăspundețiȘtergere
  2. Salutare, pot sa va confirm victoria Split cu 100 popice in fata M Ciuc In clasamentul final Split va avea 8 puncte si nu 10. Multumesc. Sebi A.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua , am introdus acum toate scorurile meciului dintre Split- M Ciuc deoarece la Oxygen au fost niste probleme cu net-ul si calculatorul meu. Imi pare rau pentru intarziere. Va doresc o zi buna . Cu drag - Alina Orlanda

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua , am introdus acum toate scorurile meciului dintre Split- M Ciuc deoarece la Oxygen au fost niste probleme cu net-ul si calculatorul meu. Imi pare rau pentru intarziere. Va doresc o zi buna . Cu drag - Alina Orlanda

    RăspundețiȘtergere