marți, 7 aprilie 2015

Inevitabila intoarcere in Romania

Romeo  Gagenoiu: "Citez din marele antrenor de tinichea.Dl, mare antrenor de tinichea care esti foarte prost"
Cristi Calagiu: "La cat esti de prost nici nu ma mir"

Ideea de baza e ca-mi caut un loc in care sa nu abandonez bowlingul, fiindca  IDM-ul a devenit locul de joaca a unor mari academicieni, unde eu nu ma mai regasesc.

Astept oferte!
Daca nu, nu...

M-am straduit 7 ani sa trag sportul asta in sus si ma simt multumit de ce am facut.
Nu privesc inapoi cu manie, am avut  bucuria sa lucrez cu oameni exceptionali.

Dar nu ma pot ridica la nivelul ganditorilor de mai sus, e mult prea toxic.

PS: Romeo, in cardasie cu cei de la federatie, a schimbat biletele de avion pentru lot, punand alte nume. Practic, am ajuns sa fim condusi de Romeo.
Avem conducatorii pe care-i meritam.

Al saselea loc din lot  e liber,  eu am alte prioritati.
Ca, de exemplu, sa-mi injumatatesc prietenii..

Printre cei epurati se numara si David Orlanda, caruia i-am i-am dedicat o mare parte din ultimii patru ani, incercand sa fac din el jucator si om de caracter. Mai jos "evolutia" lui morala. Imi asum acest esec, dar nu mai pot face nimic.

"Eu daca nu mergem in formula asta nu mai merg"(lotul cu Dobre, Zoltan si Bodor)

"Romeo a inceput cu discutii gen /Ca eu nu vreau sa plec cu el/Ca suntem dusmani"

"Ok si dupa m-am gandit sa imi vad interesul si am spus ca eu doar vreau sa merg si nu ma mai intereseaza acest scandal"

PS: pana cand Romeo Gagenoiu si Cristi Calagiu nu-si cer scuze public pentru comportamentul lor jignitor, relatia mea cu clubul si echipa IDM s-a incheiat.

17 comentarii:

  1. Incearca sa treci peste asta. Oriunde te-ai duce, tot se vor gasi si ciurucuri sa vina dupa tine

    RăspundețiȘtergere
  2. Prostii striga prostul... Ar trebui sa ii intrebe cineva pe cei doi cate clase au, sau ce cultura generala, si dupa aceea sa mai poate folosi notiunea de "prost".

    RăspundețiȘtergere
  3. Bun rezultatul scandalului. Un lot unit cu bani ,vointa si timp intors din drum; un antrenor (cu acte) sictirit si dezamagit si un nou lider care ia decizii in minoritate si abuziv. Mergem pe drumul bun. Keep walking Johnnie ! Si totul pentru satisfactia perversa a unora. Va asteptam cei 2 si aliatii vostri sa faceti treburile sa mearga. Semneaza, un jucator.

    RăspundețiȘtergere
  4. In loc sa nu-i permiteti sa se bage in acest scandal si sa-l impingeti sa mearga indiferent de lot, dumneavoastra ii judecati dorinta lui David de a juca bowling. Nu credeti c-ar trebui sa impingeti tinerii sa mearga la cat mai multe concursuri internationale pt a putea trece peste inevitabilele emotii si sa ajunga in faza in care sa se concentreze cu adevarat si sa faca performanta?

    RăspundețiȘtergere
  5. Analizeaza putin atitudinea ta si nu te hazarda. Conflictul l-ai avut cu cei doi, nu cu IDM. Cand ai plecat cu Laura, a fost bun "sprijinul IDM". IDM nu inseamna Calagiu sau Romeo sau oricare alt jucator. IDM este un club format din angajayii sai si din patron. Cand unul din acestia te va deranja, atunci ai dreptul sa aduci in discutie IDM. in sport nu poti avea o astfel de reactie daca te vrei profesionist.

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi pare rau, dar pentru mine e intolerabil sprijinul lor si nepsarea. Sunt in relatii foarte bune cu majoritatea, dar asta e sine qva non. Cat despre.profesionism....
    .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi pare rau, dar sunt de acord cu anonimul precedent. Stii cum faci tu acum, Vali? Cineva care traieste intr-o anumita tara te-a jignit si tu te-ai hotarat ca toata tara e naspa! Ma indoiesc de faptul ca Romeo sau Cristi vorbesc in numele IDM. E parerea lor pur personala, la care cu totii suntem indreptatiti, de altfel. Pe de alta parte, vorbind de panta pe care au luat-o lucrurile, intradevar, imi pare ca s-a mers prea departe. Pana la urma e vorba de un sport in care se presupune ca ne simtim bine...

      Ștergere
    2. sunt niste nuante care nu sunt chiar evidente.
      cand sunt lucruri care sunt evident naspa in ograda ta, sunt convins ca orice firma responsabila ia masuri sa le rezolve.
      asta daca le considera ca atare sau daca isi doreste.
      sau poate dimpotriva, sprijina si incurajeaza respectivele manifestari...

      Ștergere
    3. In cazul asta...drum bun. Nu te astepta sa fii plans. Nu mai e Grecu, e Piros. Pai care e diferenta intre ce ai facut tu si ce facea Grecu? Ba el, sponsoriza toata echipa, buna, rea asa cum era ea. Tu faci atata caz de ai impresia ca bowling fara Piros nu se poate. Ba se poate si chiar foarte bine si in LINISTE si CIVILIZATIE.

      Ștergere
  7. Uita-te la postarile tale sa vezi câți oameni ai jignit și ce comportament de 2 clase ai avut....victimizarea asta e pentru cei care nu te cunosc...dar cine nu te cunoaște ???.....succes în alte sporturi !!!

    RăspundețiȘtergere
  8. sunt convins ca toata lumea ma cunoaste

    RăspundețiȘtergere
  9. Din pacate nu ma pot abtine, desi sunt sigur ca ar trebui sa tac, insa o fac pentru Vali. Vali ar trebui sa iti dai seama ca in aceasta lupta ai intrat singur, constient, acum niste ani. Sunt convins ca intentiile tale au fost si sunt bune, insa trebuie sa-ti asumi ca poate nu ai stiu mereu sa folosesti mijloacele corecte si asta se rasfrange acum asupra ta. Sunt convins ca nu sunt singurul care a vazut asta in tine si sunt si altii. Ce ma doare cel mai tare in toata povestea asta e sa vad cum ii este permis unui om ca si Romeo, sa aiba un cuvant atat de puternic in bowling, doar pentru ca arunca bine bila pe pista(asta e o anomalie). Legat de Cristi, stiu cat de mult iubeste acest sport si cat de mult a investit in el atat sufleteste, cat si finaciar. Insa din pacate face aceeasi greseala ca si Vali, are cele mai bune intentii, dar isi canalizeaza prost resursele.
    NU UITATI CA BOWLINGUL E UN SPORT FRUMOS, insa din pacate e jucat de oameni si asta poate face rau.
    Este singurul comentariu pe care-l fac, asa ca va doresc tuturor un Paste linistit si frumos alaturi de cei dragi.
    Bogdan Stoian

    RăspundețiȘtergere
  10. Decat sa facem parte din anumite tabere,mai bine i.am prinde pe cei implicati intr.un cerc nu pentru lupte k1 ci pentru a.i obliga sa se impace.Opriti focul!!! A curs destul sange pe Golgota pentru noi. Mike

    RăspundețiȘtergere
  11. citesc uimit aceste postari.daca nu ai fi cunoscator al acestui sport,ai crede ca mari jucatori(fie si in devenire)au ceva de spus.au investit sa ajunga profesionisti?!nu.doar niste impatimiti.nu au niciun antrenor,nici unul si au pretentii!!daca ve ti continua asa,si asa ve ti continua,in afara de pereni birfitori,nu va fi ceva de capul vostru,ca de bowling....alte generatii vreti sa participati la europene pe banii federatiei? ce federatie este atit de snoaba sa va finanteze?vreti pe banii vostrii?mergeti la openuri,nu faceti tara de ris.ca de fala ....vai de ....

    RăspundețiȘtergere
  12. @Grecu Filip
    Bowlingul si gramatica doua domenii ,total straine tie.Daca taceai...

    RăspundețiȘtergere
  13. Da matale cine mai esti ?

    RăspundețiȘtergere