luni, 30 noiembrie 2020

Just Bowling giveaway: World First!

Siteul "Just Bowling" si BBBS, distribuitor Brunswick (multumita lui Bill Hartofillis) ofera gratuit o bila DV8 Warrant Solid de 15 lbs, a carei lansare e pe 3 decembrie in USA si pe 7 decembrie in restul lumii.
Pe 7 decembrie bila poate fi a dumneavoastra!

Detalii pe canalul meu de YouTube, la filmuletul de mai jos.
Subscrieti la canal si postati un comentariu aici, conform detaliilor din descrierea videoului


77 de comentarii:

  1. stefanstanescu10@yahoo.com30 noiembrie 2020 la 14:42

    Sper sa fie cu noroc si Just Bowling să-mi completeze arsenalul cu bila Brunswick de care am nevoie!������

    RăspundețiȘtergere
  2. In ultima perioadă Brunswick a promovat multe bile puternice, cu un coverstock nou si core asimetric . Ma bucur ca Just Bowling cooperează si promoveaza produsele Brunswick

    RăspundețiȘtergere
  3. #JustBowling, wish me luck! 😬😌🤞🏻
    #Brunswick #Giveaway #BowlingBall
    Florentina Ngh

    RăspundețiȘtergere
  4. Hola hola, nu am mai jucat cu Brunswick de multi ani si arata foarte interesant noile bile scoase, bonus pentru alcoolica din mine, miroase a ce trebuie! #stayfoolishstayhungryJustBowling

    RăspundețiȘtergere
  5. Vine Craciunul, deci sa ploua cu cadouri de la Brunswick si JustBowling.
    Cosmin Buga

    RăspundețiȘtergere
  6. Bila mea Nexus de la Brunswick vrea sa stea alaturi de sora ei.
    JustBowling , vrei sa faci o fapta buna si sa reusesti o "familie" ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mama, sunteti in gasca, va maximizati sansele!
      s-o vedem si pe doamna!

      Ștergere
  7. Hmmm! Frumoasa bila! Vreau și eu!
    Liviu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. subscrie si comenteaza, conform indicatiilor

      Ștergere
    2. Poate cu asta inchizi si tu 2-4-5 !Hi-Hi-Hi

      Eugen

      Ștergere
    3. Gata. JustBowling o sa-mi facă cadou o bila Brunswick!!! E păcat sa stea singurică și sa nu se alăture celorlalte pe care le dețin.
      🍾🍾🍾

      Ștergere
    4. Chiar el!
      Liviu 😉

      Ștergere
  8. Pe 10 decembrie este ziua mea... ar fi un cadou in avans tare dragut. #justbowling all the time... first ball from #Brunswick

    RăspundețiȘtergere
  9. Poezie din viitor, fara talent, doar antrenament: If you bowled with Warrant Brunswick You were shocked, the strikes were quick If you want a layout for controlling Ask some help here in JustBowling. Scopul scuza mijloacele. Autor necunoscut Bogdan B (ai numarul meu, adresa bogdan.buca@...)

    RăspundețiȘtergere
  10. AHO, AHO "just bowling" te rog să-mi dai bila Brunswick DV8 să o pun sub brad frumos! Radu (un copil cuminte)

    RăspundețiȘtergere
  11. Sărbătorile sunt mai frumoase cu Just Bowling daca primesc bila Warrant solid - Brunswick! Mihaela Trandafir

    RăspundețiȘtergere
  12. Trandafir Mihai-Radu1 decembrie 2020 la 14:39

    La mulți ani, românași! Mult noroc tuturor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani! Pentru bila, da-i cu Brunswick si Just Bowling

      Ștergere
  13. Eu nu am decat un Mastermind foarte vechi de la Brunswick, dar care ma ajuta si acum, asa ca nu m-as supara sa mai am un ajutor ...

    Eugen

    RăspundețiȘtergere
  14. Mosule JustBowling , cum facem sa incapa noua bila de la Brunswick in ghetute?
    Roxana Buga

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca iti trebuie niste ghete maaaari si niste sorti norocosi!

      Ștergere
  15. Brunswick e generos si anul acesta. Anul trecut, de Craciun a oferit doua bile juniorilor. Anul acesta cu ajutorul JustBowling va bucura un senior (sau o "senora") :).

    RăspundețiȘtergere
  16. Urmăresc Just Bowling de mult timp iar o bila Brunswick ar fi bine venită!

    RăspundețiȘtergere
  17. Just Bowling este un site cu informații corecte și salutăm inițiativa de a oferi o bilă marca Brunsvwick.

    RăspundețiȘtergere
  18. Vreau si eu o bila "di iefect" de la Brunswick si JustBowling. - Silvia Ghigheci

    RăspundețiȘtergere
  19. Am subscris la canalul You Tube! Just Bowling mi-a deschis ochii spre bowling. O bila noua Brunswick sper sa ma ajute sa progresez. Sper ...

    RăspundețiȘtergere
  20. I want a ball Brunswick and Just Bowling☃️🎳

    RăspundețiȘtergere
  21. Hai, sa se dea bila #brunswick, mai #justbowling. Sa iesim din pandemie, sa jucam just bowling.:)

    RăspundețiȘtergere
  22. #loveforbowling#justbowling#coach#brunswick#bowlingball#purpleisforgirls*

    RăspundețiȘtergere
  23. #loveforbowling#justbowling#coach#brunswick#bowlingball#purpleisforgirls*

    RăspundețiȘtergere
  24. As vrea sa am ocazia de a juca cu ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. trebuie sa subscrii al canalul de YouTube si sa postezi un comentariu cu Just Bowling si Brunswick

      Ștergere
  25. Pentru o începătoare, o bila Brunswick de la Just Bowling ar fi un atuu ;)

    RăspundețiȘtergere
  26. Just Bowling + Brunswick = un pas înainte pentru bowling-ul românesc
    Eu + bila Warrant solid - un viitor luminos in bowling 😊
    La mulți ani ! Giani

    RăspundețiȘtergere
  27. Pentru o începătoare in ale bowlingului, o bila Brunswick de la Just Bowling ar fi un atuu ;)

    RăspundețiȘtergere
  28. Am dat subscribe pe canalul de Youtube. Sper sa am ocazia sa joc cu bila #justbowling#Brunswick

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu prea am castigat tombole pana acum, aceasta sa fie oare? :))

      Love #brunswick and #Justbowling.

      Arby

      Ștergere
    2. o ocazie unica sa ai o bila noua. inscris

      Ștergere
  29. Nu ar stica o bila noua de la Brunswick. Poate o sa reusesc sa o obțin cu ajutorul site-ului Just Bowling!!!

    Tufan Radu

    RăspundețiȘtergere
  30. Am 2 bile de la Brunswick din 2012.Poate am noroc sa castig una noua participand la concursul organizat de Just Bowling :) Cristina Itu

    RăspundețiȘtergere
  31. Ma inscriu in cursa JustBowling pentru a imi perfectiona lovitura cu o bila Brunswick.

    DIANA Craciun-Enc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi pare rau, dar e dupa termenul limita, care a fost ieri, la ora 24.

      Ștergere
  32. O bila Brunswick de la Just Bowling = cadoul perfect pt sezonul viitor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-a terminat, deja s-a tras la sorti bila. Data viitoare te astept!

      Ștergere
  33. Neața! Da da ce dați bile de 15? De 12 nu aveți? Ca am văzut eu la fetele de la Ploiești ca se joaca mai bine cu greutatea aia! ��

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu dau ce am, cine vrea, bine!
      Calul de dar de la Brunswick nu se cauta la dinti.

      Ștergere