vineri, 17 septembrie 2010

Postare a domnului Ion Grecu pe blog

o gasiti la Catalin Gheorghe, aici

Nu raspund si nu comentez in niciun fel, cred c-a venit momentul sa incetam orice fel de disputa, care tinde sa devina contraproductiva.

e momentul ca toti sa ne vedem de jocul nostru pe piste, fiecare cu ambitiile si motivatiile lui.

in ceea ce ma priveste, motivatiile mele nu mai sunt catre propriul meu joc, ci aproape exclusiv catre transmiterea cunostintelor si initiativelor mele catre ceilalti, incepand cu copiii mei si cu generatia tanara si terminand cu oricine iubeste acest sport, indiferent de varsta si de experienta.

Un comentariu:

  1. De acord cu tine,hai sa mai si jucam, ca pana acum mai mult "filozofi si analisti" am fost decat bowleri.Sa "discutam" pe pista!

    Numai bine
    Vali P.V1

    RăspundețiȘtergere