miercuri, 22 septembrie 2010

Rezultate marti

5 comentarii:

  1. Felicitari RAZVAN,STEFAN DANIEL ,la ROMEO este ceva normal era vorba de timp pana se acomoda,oricum BRAVOOO.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum 2, 3 luni m-am uitat pe Discovery la un reportaj care urmarea viata unui urs grizzly batran, ce stapanise vreme de 15 ani un teritoriu intins si care, trezidu-se intr-o primavara dupa o hibernare lunga, a constatat ca alt grizzly, mai tanar, era seful tinutului.Mi-am adus aminte de ursul asta in momentul in care am citit media lui Razvan.Si citind numele jucatorilor de la A, parca i-am auzit cum mormaie.

    RăspundețiȘtergere
  3. poate cel mai frumos comentariu de pe blog ...
    bravo!

    RăspundețiȘtergere
  4. numele tau se afla pe lista de la A?

    RăspundețiȘtergere
  5. comentariul e minunat, el vine si din faptul k razvan e o confirmare in devenire cu stofa de campion. totusi e pacat ca vorbim doar de un " copil de aur " si nu de mai multi, dar poate asa ii shade bine.....la singular
    morrrrrrrrrrrrr morrrrrrrrrrrrrr :)))))
    si asta cu mare placere, razvanele. sa te mai vad prin sala...
    ioionatzy

    RăspundețiȘtergere