luni, 17 ianuarie 2011

Ha, ha! Voi fi sanctionat fiindca am acordat handicap femeilor!

asta fiindca in regulament scrie ca senioarele au handicap 8 popice si eu l-am acordat.

cica interpretarea corecta e ca n-au handicap.

voi intelegeti ceva?

studiati regulamentul din dreapta, Regulamentul CN individual 2010-2011 (vezi art. 4.8 e).

gasiti un rand in regulament in care sa scrie ca nu au handicap, undeva, in vreo imprejurare, sambata, duminica, toamna.

vreo exceptie, pe undeva.

ati gasit-o?

12 comentarii:

  1. Cred ca glumesti! Cum adica "vei fi sanctionat fiindca ai acordat handicap femeilor"?
    Viorel, uite ce nu inteleg eu: daca numai juniorii si seniorii 50+ beneficiaza de prevederile art.4.8, atunci de ce sunt si senioarele incluse in acest art.? Acel handicap prevazut la pct.e) cand se aplica?

    Aaa, cum adica "fara sfaturi din exterior"? Din cate stiu, n-a venit nimeni de la fotbal, de exemplu, sa ne dea sfaturi despre cum sa ne gospodarim in ograda noastra...

    RăspundețiȘtergere
  2. eu sunt curios pe ce baza vei fi sanctionat...nu exista niciun regulament cu/despre sanctiuni pentru arbitri...in ce situatii si cum se sanctioneaza...poate vei fi sanctionat asaaaa...ca om...si nu vei mai beneficia de prietenia unora...:D

    RăspundețiȘtergere
  3. am primit niste rezultate de la Individuale, de la Viorel Pavel, in care senioarele nu au prevazute handicapurile, desi pe foaia mea de arbitraj(care este document oficial) au fost trecute.
    aceste rezultate le consider o opinie si nu un act oficial, pana nu sunt validate de CCB, cum e regulamentul.
    cand va aparea decizia oficiala, voi publica rezultatele

    RăspundețiȘtergere
  4. Domnule Pavel explicati-ne!!interpretati-ne regulamentul nu dati copy-paste textul regulamentului ca l-am citit si noi in dreapta paginii de web.Majoritatea cand l-am citit conf art 4.8 asa am inteles ,ca senioarelor li se acorda handicap.Dvs spuneti ca nu!Detaliati ,va rog.Daca nu doriti sa va exprimati pe acest site pe cale oficiala nu-i problema,comunicati-ne cum putem avea un punct de vedere oficial.Si foarte important:ca oficial aveti obligatia la clarificarea acestei situatii,nu trebuie s-o luati drept afront.Faptul ca, din cate se observa nu aveti o relatie prea buna cu Vali Piros(nu ma intereseaza motivele,nu-i treaba mea),nu ar trebui sa va impiedice sa ne raspundeti noua, restul jucatorilor de bowling.

    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  5. Asteptam explicatii si bineinteles ca asteptam si lista cu inscrierile la DUO si TRIO care trebuiau afisate inainte de individualele de la Unirea...

    RăspundețiȘtergere
  6. Ca urmare a "ne-a trimis tuturor un regulament inainte de turneu in care scrie ca exista handicap 8 p la senioare, dar cica nu scrie nicaieri ca se si aplica!!!",sa vedeti faza: am fost la banca la care am un credit si le-am zis clar:nu mai platesc nicio rata pt ca pana acum m-ati pacalit !Reprezentantii mi-au zis politicos ca am un scadentar unde e trecut cuantumul fiecarei rate si ca atare.....tre sa platesc.Eu,dibace le-am zis ca degeaba mi-au dat scadentarul daca nu mi-au zis sa si platesc,deci nu se aplicaaaaa!!!.au cam ramas masca si nu stiu de ce....

    ma semnez
    un bowler cu inteligenta insultata si cu "just bowling" home page

    RăspundețiȘtergere
  7. personal cred ca e simplu ca "BUNA ZIUA"
    fetele NU primesc handicap pentru simplu fapt ca intrecerea conteaza doar la fete
    acolo unde este cazul ca o fata sa participe la competitia cu baietii (TRIO), aceasta va avea in + handicapul de 8 popice la medie.
    faptul ca la individual si duo nu se trece handicapul poate reflecta o situatie exacta la o comparatie cu alte senioare din competitiile internationale
    Mai mult e de preferat sa nu aveti trecut handicapul in cazul in care vreti sa participati la competitii externe la categoria "B" unde e impunere sa nu ai o medie in campionat mai mare de 180
    si ma refer aici la open-uri gen
    Cockatoos Pafos Open, Brunswick Euro Challenge
    asa ca e simplu
    SUCCES

    RăspundețiȘtergere
  8. cu tot respectul, Cataline
    nu conteaza ce cred eu, tu sau Pavel.
    ci regulamentul, ce e scris.
    iar lucrurile sunt fooooarte clare.
    nu e rost de interpretari aici.

    RăspundețiȘtergere
  9. pana mai anul trecut ne dadeam de ceasul mortii ca toti fac ce-i taie capu' si toate astea pe fondul lipsei unui regulament fie el la individuale sau la echipe.Acum ce facem ?avem reguli clare ,in limba romana si incepem sa ne dam fiecare cu parerile si interpretarile personale.o chestiune e sigura :nu putem,nu avem in sange sa putem respecta o regula facuta ,in fond tot de noi.

    Vali P.V1

    RăspundețiȘtergere
  10. Si nu e prima data anul acesta cand nu se respecta regulamentul, doar ca atunci nu s-a facut atata tam-tam! Cu respect

    RăspundețiȘtergere
  11. tam-tam-ul l-am facut eu, fiindca stiam ca am dreptate, pe de o parte.

    pe de alta parte, dupa un turneu greu, cu o ungere imposibila, cu piste care se defectau duminica non-stop , dupa ce am jucat 3 ore si am arbitrat 3, vine Pavel si tipa la mine ca sa nu care cumva sa trec handicapul pe foaie.
    atunci mi-a sarit tandara, fiindca arbitrul e suveran si nu primeste "ordine" de la nimeni.

    RăspundețiȘtergere
  12. pavele, eu am vazut la toti cei care au functii ca si au schimbat atitudinea dupa preluarea lor, un lucru omenesc, dar le a trecut destul de repede chestia aia : " acum noi". vad ca la tine persista si asta e semn de slabiciune mare. pentru binele tau si al functiei pe care o ai, te rog public sa iti revizuiesti atitudinea si asta inseamna sa iti revizuiesti motivatiile pentru si prin care tu ocupi functia. iti multumesc pentru efort ...
    ioionatzy

    RăspundețiȘtergere