luni, 3 ianuarie 2011

Transferul sezonului!

Alex Tariceanu la IDM!!!

11 comentarii:

  1. O fi tradare ?! O fi spionaj?!

    RăspundețiȘtergere
  2. O fi razboi in cadrul echipei ?!

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca plictiseala!!cu cine mai bei tu bere acolo? marius b!

    RăspundețiȘtergere
  4. ..simplu,este ....valoare :)

    RăspundețiȘtergere
  5. valoare......ramane de vazut.si ce ?splitul e asa full de valori ca mai da si la altii,nu-i asa?de fapt eu am auzit ca Splitul l-a vandut pe bani grei.Cu Tariceanu au primit actiuni la IDM!!Paroll,monsher!

    RăspundețiȘtergere
  6. de ce a plecat Alex de la Split?
    1)la Idm e mai buna berea
    2)la Idm a facut Ioan 300 si vrea sa-l detroneze
    3)la Oxygen sunt cei de la Split
    4)la Idm sunt cei de la Idm1
    5)habar n-am
    6)treaba lui
    7)toate raspunsurile de mai sus

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce e naspa nu e ca s-a dus la IDM sau ca a plecat de la Oxygen ci ca a plecat de la SPLIT...…; Putin illogic dar asta e bafta multa la noua Echipa
    Prieteni Mereu

    RăspundețiȘtergere
  8. Am spus 'valoare' si...atat-restul 'e Becalisme'

    RăspundețiȘtergere
  9. lasati omul in pace. tocmai cind ii ziceam lui piros: uite mai ca nu s au inghesuit sa bage comenturi...poate va evolua mai bine aici(ceea ce imi doresc din tot sufletul) daca nu... macar a incercat. iar colegii echipei lui de suflet o vor intelege. ioionatzy

    RăspundețiȘtergere
  10. lasa bre lumea sa bage commenturi,ca d-aia il am home page si tot d-aia ne-am rugat de Piros sa tina site in viata.cat despre transfer sunt de acord cu commentul care spunea ca e oarecum ilogic pentru ca daca spuneai Tariceanu spuneai automat Split si invers.Cand unul din componentii care se identifica cu echipa, pleaca de la o echipa care in afara ca nu e in pericol de destramare sau faliment financiar,ba mai mult la ora asta e pe podium,e mai mult decat ilogic.Asa ca nu va suparati ca ne dam cu parerea,spunem doar ce credem,ce vedem.

    RăspundețiȘtergere
  11. Acum ne am dat seama de ce Tariceanu a dat ultimul joc 135 in meciul direct cu Idm:::))) a fost manevra!!!(a vazut careva o valiza?)!!! Split Team!Oricum a fost.... Ramanem PRIETENI!

    RăspundețiȘtergere