articolul lui Joe Slowinski e AICI.
sunt analizate 3 ungeri : The Wall-house de 40 ft, USBC OPEN 2009 de 40 ft (e diferita de USBC 2010), si o ungere plata de 39 de picioare.
Prima are raport transversal de 9 la 1 si se poate vedea in 3D cum arata "zidul de ulei" si tranzitia practic verticala spre zona uscata.
A doua este o ungere medie cu tranzitie graduala spre uscatul de pe partile laterale si cu zona de buffer cu grosime mica spre sfarsit, ceea ce va face ca sa se mentina putin timp linia de joc si sa aiba un loc loc o tranzitie destul de rapida.
A treia ungere este plata, raport 1 la 1, fara zone de frictie definite si cu buffer gros, ceea ce face ca linia de joc sa fie definita de un punct, dar acesta linie se pastreaza mult timp.
Aici se poate cauta zona de iesire de pe ulei dupa formula lungimea ungerii-31.
la o ungere de 40, acest punct este 40-31=9.
acesta formula da rezultate cu atat mai bune cu cat ungerea e mai plata si se bazeaza pe calculul unghiului optim de intrarea a bilei in pocket.
sunt puse in paralel imaginile 3D si 2D, ca sa puteti face mental echivalenta, culoarea inchisa echivaland cu "munti" inalti de ulei, culorile deschise cu zone joase, plate.
puteti cauta zonele de frictie, cautand zonele mai joase (3D), respectiv de culoare mai deschisa (2D).
a nu se confunda cu reprezentarile 2D unde uleiul reverse este pus cu alta culoare, aici intensitatea culorii reprezinta totalitatea cantitatii de ulei in zona respectiva., cu cat e mai spre negru, cu atat cantitatea e mai mare..
sunt analizate 3 ungeri : The Wall-house de 40 ft, USBC OPEN 2009 de 40 ft (e diferita de USBC 2010), si o ungere plata de 39 de picioare.
Prima are raport transversal de 9 la 1 si se poate vedea in 3D cum arata "zidul de ulei" si tranzitia practic verticala spre zona uscata.
A doua este o ungere medie cu tranzitie graduala spre uscatul de pe partile laterale si cu zona de buffer cu grosime mica spre sfarsit, ceea ce va face ca sa se mentina putin timp linia de joc si sa aiba un loc loc o tranzitie destul de rapida.
A treia ungere este plata, raport 1 la 1, fara zone de frictie definite si cu buffer gros, ceea ce face ca linia de joc sa fie definita de un punct, dar acesta linie se pastreaza mult timp.
Aici se poate cauta zona de iesire de pe ulei dupa formula lungimea ungerii-31.
la o ungere de 40, acest punct este 40-31=9.
acesta formula da rezultate cu atat mai bune cu cat ungerea e mai plata si se bazeaza pe calculul unghiului optim de intrarea a bilei in pocket.
sunt puse in paralel imaginile 3D si 2D, ca sa puteti face mental echivalenta, culoarea inchisa echivaland cu "munti" inalti de ulei, culorile deschise cu zone joase, plate.
puteti cauta zonele de frictie, cautand zonele mai joase (3D), respectiv de culoare mai deschisa (2D).
a nu se confunda cu reprezentarile 2D unde uleiul reverse este pus cu alta culoare, aici intensitatea culorii reprezinta totalitatea cantitatii de ulei in zona respectiva., cu cat e mai spre negru, cu atat cantitatea e mai mare..
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu