sâmbătă, 29 octombrie 2011

IDM -ultima zi de calificari


Azi am prestat si eu, cu 225 sunt pe 5 acum, conducand  careul de asi de la Split- 4 jucatori peste 220!
cut-ul este acum la 208,25 - Marius Balan.
Laura a dat 193,75 media si e pe 3 la B.

Elcomex bate CFR-ul , dar cu o medie modesta-187.
Romeo 200 media.

rezultatul modest al Elcomexului a facut ca dl. Grecu sa ia decizia de a pregati juniori.
primii racolati au fost Razvan Nitu si Dragos Dumitrascu.
de la ultimul se asteapta sa-si dea acordul.
mie mi se rupe sufletul sa-i pierd, dar poate va fi mai bine pentru ei.

Ion Grecu trebuia sa dea un spare intr-unul din ultimele 2 frameuri, ca sa intre din nou pe tablou, dar a dat S6 si S5....

dupa ultimele informatii, Simut nu vine, asa ca ultimul calificat este Ion Grecu.
daca nici Ion Ionescu nu vine, ultimul e Cristi Zamfir cu 207,25.
ar mai trebui sa joace Karetsos si Catalin Gheorghe, dintr cei care ar avea sanse importante ca intre.

Laura a dat 201, 5 media, dar a ramas pe 3 la B.
Karetsos a dat foarte slab, iar Catalin n-a venit.

update: Ioan Ionescu a aparut pe la ultimul squad si a confirmat ca joaca maine.
asa ca ultimul peste linie este Ion Grecu, cu 208.

din ultimele informatii pe care le am, in ultimul squad nu s-a mai intamplat nimic notabil.
Karetsos e in afara tabloului.

Ioan Ionescu si-a crescut scorul cu cateva popice si a mai urcat un loc.
la fel si Karetsos, dar insuficient pentru a intra in primii 16.

pe tablou avem 8 jucatori dela Elcomex(!), 4 de la Split, 2 de la IDM si cate unul de la Oxygen (de categoria B - Stefan Daniel) si de la Amica.
calificati erau 7-4-3-1-1, dar Simut s-a retras.




4 comentarii:

  1. La meciul Elcomex-CFR din etapa a IV a Vali Fatu nu a jucat deci nu avea cum sa dea o medie de 202 cum ai scris acolo; e adevarat ca Romeo Gagenoiu cu 1001 a avut o medie de 200. Toni CFR

    RăspundețiȘtergere
  2. asa o fi. asta am inteles eu de la dl. Grecu, dar inseamna ca am inteles prost. iar rezultate nu am nici de la restantele de saptamana trecuta, nici de saptamana asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai avem maine un meci restanta cu Miercurea Ciuc la Cernavoda; probabil ca dupa acest meci o sa ai toate rezultatele. Toni CFR

    RăspundețiȘtergere
  4. Da restantele astea nu ar trebui sa stie toata lumea cand se joaca??? Sau sunt secrete???

    RăspundețiȘtergere