luni, 24 octombrie 2011

Update 2 pentru Roma, foooarteeee interesant!

a fost invitat si Ioan Ionescu la Roma!

nu cred ca se pune problema sa plateasca el deplasarea.
dar mai e problema programului la teatru, care a fost tot timpul un obstacol, inclusiv atunci  cand a fost convocat la lot, anul trecut.

acum se contureaza o idee: dl. Grecu vrea sa testeze si alti potentiali membri ai lotului, la o competitie externa.
merita salutata initiativa, pe care eu o sustin din plin.
pe de alta parte, "nodul" lotului mi se pare Dobondi.
daca reuseste sa obtina cetatenie dubla si sa fie legitimat pentru Romania,  putem trage concluzia ca nationala va avea succes.

cu nationala continand careul de asi, format din  Dobondi, Piticariu, Romeo, Catalin Gheorghe, nu vad cum se poate rata obiectivul calificarii la mondiale.

iar asta este deja in interesul tuturor, iar dl. Grecu isi poate asuma pe merit toate reusitele, nimeni nu cred ca va mai avea nimic de comentat, inclusiv eu.

Un comentariu:

  1. Din pacate a trebuit sa l refuz pe dl Grecu. Nu numai timpul , dar si botezul fiicei mele e in perioada asta. Iar motivul esential este acela ca pe data de 14 imi voi opera meniscul drept. Recuperarea dureaza cel putin 3 saptamani. ( ce i drept cind am facut o la stingul in 2 sapt. eram pe scena catarindu ma pe toate alea :)) si in 3 ma apucam de bowling) sper sa mi revin la forma care l a facut pe dl Grecu sa ma invite cu atita generozitate cit mai repede, dar nu pot promite nimic. deci moral nu pot accepta. Apreciez, totusi, ca, in ciuda divergentelor de opinie si viziune asupra viitorului bowlingului romanesc, divergente ce ne separa atit de dramatic, s a gindit la mine. ioionatzy

    RăspundețiȘtergere