IDM joaca in deplasare la Miercurea Ciuc.
La antrenamentul de azi au constatat ca pistele se curata cu pulverizator manual, ca masina de uns e defecta si unge haotic, cu foarte putin ulei, cu zone complet uscate, iar ungerea nu are nicio legatura cu Seoul 39.
Din pacate semnalele de alarma pe care le-am tras cu privire la lipsa completa de activitate a Subcomisiei tehnice au fost confirmate cu varf si indesat de catre realitate. Nu este suficient sa ai in fruntea ei un expert tehnic, comisia trebuie sa si functioneze, trebuie sa omologheze sali, trebuie sa-i ajute pe noii veniti sa-si reglementeze problemele (asa cum li s-a promis in repetate randuri: da , vin, o reglez, o programez...)
Sufletu!
si asta i se intampla chiar IDM-ului, care se straduieste sa aiba conditii perfecte de concurs (si cu ce cheltuieli, Dumnezeule!).
Pentru al doilea an consecutiv au desfacut pistele pentru a le aduce la nivel, in vederea Open-ului IDM International.
Iar de data asta se pare ca vom avea cele mai echilibrate piste din tara, prin munca asidua a lui Dimitris Karetsos si a echipei tehnice de la IDM.
La antrenamentul de azi au constatat ca pistele se curata cu pulverizator manual, ca masina de uns e defecta si unge haotic, cu foarte putin ulei, cu zone complet uscate, iar ungerea nu are nicio legatura cu Seoul 39.
Din pacate semnalele de alarma pe care le-am tras cu privire la lipsa completa de activitate a Subcomisiei tehnice au fost confirmate cu varf si indesat de catre realitate. Nu este suficient sa ai in fruntea ei un expert tehnic, comisia trebuie sa si functioneze, trebuie sa omologheze sali, trebuie sa-i ajute pe noii veniti sa-si reglementeze problemele (asa cum li s-a promis in repetate randuri: da , vin, o reglez, o programez...)
Sufletu!
si asta i se intampla chiar IDM-ului, care se straduieste sa aiba conditii perfecte de concurs (si cu ce cheltuieli, Dumnezeule!).
Pentru al doilea an consecutiv au desfacut pistele pentru a le aduce la nivel, in vederea Open-ului IDM International.
Iar de data asta se pare ca vom avea cele mai echilibrate piste din tara, prin munca asidua a lui Dimitris Karetsos si a echipei tehnice de la IDM.
Ardeleanu a fost in sala si a reglat masina de uns personal.Daca e bine sau nu el stie.A fost dat verdictul BUN
RăspundețiȘtergereDeoarece sunt personal afectat de acest comentariu,ma vad nevoit sa reactionez. Cu aceasta ocazie propun fiecarei echipe care vine la noi ca poate saşi aduca propria masina de uns.Noi nu ne vom uita daca acest a fost sau nu reglata bine,nu am facut-o nici pina acum.In legatura cu omologarea salilor avem observatia ca si noi trebuie jucam in sali in care pe pistele laterale nu incape mina intinsa a jucatorului din cauza unor stilpi sau plase. cu stima BONIFERT GÁBOR
RăspundețiȘtergere