miercuri, 28 decembrie 2011

Openul Elcomex decembrie

a fost un succes total.
s-a jucat dupa sitemul 9 popice doborate de legitimati=strike,minim 8 popice nelegitimati= strike.
au participat 35 de sportivi.
au fost 2 clasamente separate- nelegitimati si legitimati (B si A).
premiile au fost in obiecte- bila reactiva- locul 1, bila spare locul 2, tricouri, premiu special pentru ultimul loc- lingura de lemn, premiul pentru cel care a identificat ungerea - saculet de grip etc.
rezultatele sunt cele mai de jos:


in afara de cei doi castigatori- Mihai Iftime si Iulian Carcea, s-au mai remarcat Theo Neofet (13 ani) si Marius Gheorghiu, cu jocuri de 300, in care au reusit sa dea jos minm 8 popice in fiecare frame.

atmosfera a fost incredibila.
Felicitari organizatorilor, indeosebi lui Catalin Gheorghe, care a fost sufletul concursului.




5 comentarii:

  1. Iulian Carcea
    Garcea e altul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesant open-ul de Craciun, atmosfera incredibila, organizare excelenta si o zi interactiva in care toti am avut de castigat. Multumim!Raluca G.

    RăspundețiȘtergere
  3. pustiu' de unde a aparut ca nu l-a vazut nimeni pana acum?

    RăspundețiȘtergere
  4. Iulian Carcea, pe care putini il stiti, este din Constanta, are 30 si ceva de ani (37 poate, nu-mi mai aduc aminte), prima data l-am vazut prin iulie, cand m-am dus pe la Constanta sa le antrnez pe Cici si Eugenia.
    tot atunci i-am dat si cateva elemente de baza, el jucand pe la Sport Palace de foarte putin timp.
    cred ca facut si fotbal, daca-mi aduc bine aminte.
    are un psihic foarte puternic, nu pare ca pune presiune deloc pe el(om de afaceri in particular)

    lovitura lui e oarecum din picioare, cu mana sub bila si cu loft, unghi de rotatie lateral mare- probabil 70%, dupa un model local nu prea bun (probabil Marius Smada).

    diferenta e ca la el bratul este perfect intins la release, ceeea ce-i asigura o precizie foarte buna.
    dupa doar cateva luni de bowling lovitura pare bine robotizata.

    finala a fost pe o singura pista, fara nicio lovitura de incalzire (!).
    in frameul doi am dat amandoi 8, eu luand doar decarul din 6-10, el inchizand 4-7.

    dupa aceea eu am legat nosnstop, incercand sa pun presiune pe el, dar el n-a bagat de seama, si-a vazut de ale lui.
    eu am mai legat in 10, dar nu si 11, el a legat tot.
    o victorie absolut meritata si o mare speranta pentru Sport's Palace.

    RăspundețiȘtergere
  5. Theo a fost descoperit de Marius Piticariu la Oxygen prin sala si antrenat de el.

    A plecat la Arad la inceputul lui septembrie- acolo face scoala, unde a continuat sa joace.

    a jucat cu o bila de poliester de 10, care a fost a Dorei inainte, si care fusese initial bila cu care Maria Ursu a fost la Cupa Mondiala 2006, in Venezuela(!!!).

    a reaparut la Oxygen in vacanta, a primit o bila de 12 Revolver, pe care i-a gaurit-o Marius pe 23 decembrie.

    in aceeasi zi "mi-am bagat si eu un pic nasul", ca bila parea cam prea grea pentru el, ca sa mai faca release-ul cu "smuls de bila" (deja facusa rana pe inelar), asa ca l-am mutat cu mana in spatele bilei.

    apoi a dat un joc de 219 in ziua aia, stand vreo ora jumatate jucand singur, pana i-a iesit.
    il rugasem de mai multe ori sa plece, parea obosit si ii daduse de mult sangele la inelar.

    la Cernavoda a fost primul lui concurs.

    din punctul meu de vedere are perspectiva buna, dar problema e ca sta in Arad, acum vine doar in vacante.

    face si inot de performanta.

    RăspundețiȘtergere