Lacatusu s-a legitimat la FRPB in septembrie 2011, dupa ce a castigat la World Sports Festival, care nu e turneu international(adica sub egida vreunei autoritati sportive internationale recunoscute). in plus mai e si un concurs cu handicapuri pe categorii, de aceea nu e luat niciodata in considerare in vreun clasament de vreun fel.
dar dupa ce au facut in toamna lui 2011 prin campionat si pe la openurile interne, ar fi trebuit sa apara si ei prin clasamente- Lacatusu, Buga, Arbanas, Dumitrascu....
Da, ai mare dreptate, cum este posibil ca jucatorul anului sa iasa C.G care are decat titlul la indiv. si in plus el este jucatorul care a descalificat nationala la europene din cauza fumatului!?Nu ar trebui sa fie nici in primii trei.Titlul de fumatorul anului este k :))))))
sincer , cred ca Romeo este persoana cu cele mai multe rezultate pozitive pe plan intern si international, motiv intemeiat pentru a iesi de departe nr 1.V a rugam sa detaliati modul prin care s-a intocmit acest clasament...sau " va asumati raspunderea " gen Guvernul P D L :::))
Pai se ia si dupa campionat !?Individual sau si echipe??? Nu se tine cont de nr de jocuri?? Luminita nu a jucat in campionatul pe echipe??!! Are mult mai putine jocuri ca restul fetelor!! Asa nu inseamna ca ii contest pozitia de lider!! Sunt doar curios de criterii!! Rugam CCB-ul care sigur citesc acest blog sa ne raspunda!!
domnilor! toata lumea comenteaza cum s au facut clasamentele pt jucatorul anului 2011. toti sunt specialisti si analisti. romeo este un jucator bun. ne place cum joaca dar mai are mult de munca pana o sa ajunga jucatorul anului. in anul 2010 a fost foarte revoltat ca nu a primit aceasta distinctie ( onorifica ). eu cred ca astia de la federatie au ceva cu el, zic si eu .... sau pentru acest titlu trebuie neaparat sa iesi campion national la individual caci la individuale dai o singura data iar la turneele open dai cati bani ai. despre juniorii pe care i a descoperit piticu am tot respectul pt ei si mai ales pt piticu. ei sunt candidati la jucatorul anului 2012. in rest sa felicitam sportivii care au reusit sa dea cate un joc perfect 300. la anu si la multi ani ! un jucator modest
ROMEO-REALIZARI 2011. -la A a castigat Marius Piticariu (nu a fost finala),uramt de Romeo Gagenoiu -Clasament final: Vlad Mihail, Zamfir Cristian, Voicu Ionut, Laura Piros. La A, primii patru in turul 1 au fost: Catalin Gheorghe, Simut Viorel, Bogdan Obada si Romeo Gagenoiu. In finala Catalin Gheorghe cu Romeo.
Castiga Romeo cu 235 la 217!!! -la A se califica in finala Odette, Calagiu, Romeo si Marius Piticariu. pe 5 Ioan Ionescu, pe 6 Karetsos si pe 7 Laura Piros, in fata lui tac'su
Castiga Romeo cu 279, urmat de Calagiu- 236, si Marius Piticariu- 200 -in finala s-au calificat Romeo Gagenoiu.si Alex Arbanas, cu 248 si 250 pe 3 a terminat Silvia Ghigheci cu 182 si pe 4 Ionescu, cu 180
Arbanas il distruge pe Romeo 244 (196 +H 48) vs. 177!!!! -castiga Dobondi (avand drept spare o bila de sala), urmat de Piticariu, Karetsos si Romeo.- LA INDIVIDUALE masculin locul 5 -LA DUO masculin, dupa o lupta stransa in 4, castiga Gagenoiu- Simut, urmati de Tarase-Johnny Fatu si Piticariu- Dan Stefan -LA TRIO au castigat Simut-Gagenoiu-Obada, urmati de Farkas-Tarase-Antimirescu si Tariceanu- Telejman- Briciu. -EUROPENE Un Romeo Gagenoiu, care a dovedit o atitudine profesionista, singurul din lot. al 5-lea jucator al Europei, intr-o anumita zi din cariera lui, nu prea lunga (3 ani). -Romeo 192, 605, 201 media, aproape 201 media pe tot campionatul!!! --la trio, Romeo, cu 1319 (220 media, fara un popic), a fost al 5-lea jucator din Europa. doar 4 au reusit sa dea mai bine ca el.
va vine sa credeti? -ROMEO 300 IN SUEDIA. -in finala s-a calificat Ioan Ionescu cu 246 si Romeo cu 211. Piticariu trebuia sa lege 2 strikeuri in 10 (la fel ca in pasul 1), dar n-a mai reusit acum
castiga Romeo cu 200 la 168 ! -LA MIERCUREA CIUC CASTIGA ROMEO -OPENUL DE LA ROMA LOCUL 6 GAGENOIU ROMEO -IDM INTERNATIONAL avem 5 romani pe tablou, inainte de desperado- Simut, Piticariu, Briciu, Balan si Romeo! CE A REALIZAT GAGENOIU ROMEO IN 2011.......98% SUNT REZULTATE LUATE DIN ARHIVA JUST BOWLING.
GHEORGHE CATALIN REULTATE 2011. - La A, primii patru in turul 1 au fost: Catalin Gheorghe, Simut Viorel, Bogdan Obada si Romeo Gagenoiu. In finala Catalin Gheorghe cu Romeo.
Castiga Romeo cu 235 la 217!!! -LA INDIVIDUALE masculin locul 1 -LA EUROPENE PRINS LA FUMAT SI SANCTIONAT CU UN JOC 0. -NICI UN OPEN CASTIGAT INERN SAU INTERNATIONAL.
SIMUT VIOREL REZULTATE 2011. -LA INDIVIDUALE masculin locul 2 -LA DUO masculin, dupa o lupta stransa in 4, castiga Gagenoiu- Simut, urmati de Tarase-Johnny Fatu si Piticariu- Dan Stefan -LA TRIO au castigat Simut-Gagenoiu-Obada, urmati de Farkas-Tarase-Antimirescu si Tariceanu- Telejman- Briciu. --IDM INTERNATIONAL avem 5 romani pe tablou, inainte de desperado- Simut, Piticariu, Briciu, Balan si Romeo! -NICI UN OPEN CASTIGAT INTERN SAU INTERNATIONAL.
Reguli de stabilire a clasamentului FRPB si selectionarea lotului national de seniori, senioare, juniori/tineret
1. Propunere de punctaj pentru clasamentul FRPB - JUCATORUL ANULUI Clasamentul incepe odata cu prima competitie de dupa 1 septembrie 2009. Sistemul de punctaj (ca in EBT): Locul 1– 100 de puncte Locul 2 – 80 de puncte Locul 3 – 70 de puncte Locul 4 – 60 de puncte Locul 5 – 50 de puncte Locul 6 – 48 de puncte Locul 7 – 46 de puncte Locul 8 – 44 de puncte Locul 9 – 42 de puncte Locul 10 – 40 de puncte Locul 11-12 – 30 de puncte Locul 13-14 – 28 de puncte Locul 15-16 – 26 de puncte Locul 17-18 – 24 de puncte Locul 19-20 – 22 de puncte Locul 21-25 – 16 puncte Locul 25-30 – 12 puncte Locul 31-35– 8 puncte Locul 36-40 – 6 puncte Locul 41-45 – 4 puncte Locul 46-50 – 2 puncte
Calculul punctajului, in functie de competitii: AMF-Qubica, PBA, Campionate mondiale (Individual, All Events, Masters- cea mai buna pozitie dintre ele) - puncte X 100 Turnee EBT, Campionate Mondiale (perechi) - puncte X 50 Turnee internationale majore - Brunswick, regionale USBC- puncte X 50 Cupa Campionilor Europeni, Campionate Europene (Individual, All events, Masters-cea mai buna pozitie dintre ele) - puncte X 50 Campionatele Mondiale (trio) puncte X 40 Campionate Mondiale (echipe- pentru cei care au jucat min 50% din jocuri) – puncte X 20 Campionatele Europene (trio) - puncte X 20 Campionate Europene (echipe) - puncte X 10 Concursuri Open ETBF mici (tip”Sofia”) - puncte X 25 Titlu national individual - puncte X 10 Titlu national la dublu - puncte X 5 Titlu national la trio - puncte X 4 Titlu national pe echipe, pentru jucatorii care au jucat minim 50 % din nr. total de jocuri din campionat + play-off –50 % din punctele din clasamentul individual al fiecarui component , respectiv 40, 30, 20 - (doar pentru primele 4 echipe) Clasamentul mediilor din campionatele nationale - pentru cei care au minim 40 de jocuri - puncte X10 Openuri interne - min 30 de participanti - puncte X 3 doar pentru primii 16 clasati. La senioare, respectiv juniori, se iau punctele din clasamentul general, nu se extrag rezultatele din clasament; de ex. daca jucatoarea “Ionescu” a terminat pe locul 7 la general, dar prima dintre femei, i se ia in considerare locul 7. Exceptie fac competitiile dedicate exclusiv categoriei respective. Pentru 2009 se acorda titlul de jucatorul anului dupa sistemul in vigoare la FRPB. Acest sistem va fi folosit in 2009 doar pentru selectarea jucatorilor pentru nationale in 2010. ATENTIE LUMINITA COMFORM REGULAMENTULUI NU ARE CUM SA INTRE IN CLASAMENTUL JUCATOREI ANULUI PENTRU CA NU ARE 50% JOCURI JUCATE IN CAMPIONAT. PENTRU C.C.B
Cate jocuri de 300 sau serii se 800 ati dat in viata voastra??? Ah???
(Va zic eu inainte de a comenta voi)
Nu conteaza daca e pe ungere house! Ati trait voi emotiile unui 3000? Ati simtit voi cum iti tremura grisinile de la strike-ul 7,8 incolo cand incepi cu adevarat sa speri la un 300?
Habar n-aveti!!! Intrebati-o pe Maria! (Bravooo Maria! Esti cea mai tare!) Si ea poate sa va dea o lectie (LA BOWLING) RASISTILOR!!!
sunteti o adunatura de mahalagii. Cine sa joace bowling in halul asta? 25 comentarii pentru jucatorul anului? Sa cumpere CCBB-ul asta al vostru cate 3 medalii sclipitoare identice si sa le dea la certaciosi. Huuuuuu mahalaua. Bravo Maria, mai da vreo 3 ca sa le scoti ochii poate nu mai vad sa scrie. Huuuuuuuuu
"Sunteti niste rasisti astia de la CCB...!!! De ce? Simplu... Pentru ca asta sunteti! Cate jocuri de 300 sau serii se 800 ati dat in viata voastra??? Ah???"
Cineva care stie cum e sa dai 300 si este implicat puternic in actuala discutie. L-am prins. Romeo, e frumos sa il faci rasist pe colegul tau de club Vali Fatu? Poti sa raspunzi cu ce "anonim" vrei tu
eu chiar nu stiu care ar trebui sa fie jucatorul anului, fiindca e pe baza de calcul, dar anul trecut tot Romeo a facut scandal...
de unde o fi scos-o pe asta cu rasismul, chiar nu stiu.
si are o perioada in care fumurile nu-i dau pace.
pe 31, incantat ca iar daduse peste 200 media pe Seoul, fredona "Slovinski-Slobozinki" prin IDM...
cam asta-i nivelul...
si de aia nu prea il voiau la inceput nici colegii lui actuali in echipa, si probabil de aia nu-l au la suflet nici acum, ca pe fata este lingusitor si servil, iar de adevaratelea este infatuat si suparator, un soi de gelatina agresiva...
iar Slovinski e cam nivelul maxim de antrenor la care poti ajunge si spera si dl. Grecu a platit cu siguranta mii de dolari ca sa-l aduca aici.
dar Romeo se lauda ca lui nu-i spunea Stefan nimic, ca el "are un stil original" si face bine ce face.
ma rog, in particular Stefan spunea altceva...
de aceea poate e mai bine sa cautam copii talentati, pe care sa-i formam ca sportivi de valoare si ca oameni de caracter.
fiindca poate Romeo e cel mai bun, sau poate nu, dar un model nu o sa fie niciodata.
"La Multi Ani!" tuturor si un an plin de mari realizari in bowling!!!
Nu stiu cine i-a pus vorbele mele "in gura" lui Romeo... Nu stiu si nici nu ma intereseaza...
Tot ce pot sa va spun este ca eu sunt printre voi "de la inceputuri" si in timp am vazut ce poate fiecare si ce caracter are.
Nu ma intereseaza caracterul fiecaruia , sau cu ce "profesor" a invatat sa joace bowling sau cat de mult il doare de capra vecinului...
Ce ma deranjeaza cu adevarat este faptul ca FOARTE PUTINI au curajul sa recunoasca... cand cineva este mai bun decat el, cand greseste din vina lui sau cand, indiferent daca ii convine sau nu, ALTCINEVA este mai bun sau mai destept decat el. ASTA ma deranjeaza!
Si ma mai deranjeaza ceva... Majoritatea jucatorilor de bowling pun mai presus orgoliul si "interesul personal" mai presus decat bunul mers al lucrurilor in bowling sau in federatie.
Ahh... Si nu uitati ca suntem romani care traim in Romania, adica noi facem legi sau reguli doar asa..., sa nu zica lumea ca nu avem... SIGUR gasim noi o modalitate sau o interpretare a regulii astel incat NOI sa "avem INTOTDEAUNA DREPTATE"
Corect domnilor? Astept raspunsurile dumneavoastra! O zi bun buna!
Eu nu inteleg de ce astia de la ELCOMEX l-au chemat pe Slovinski sa dea si mii de dolari, cand avem in ROMANIA "cel ami mare antrenor din lume Vali Piros" :))
In momentul in care ai ajuns sa te intrebi "cum imi pot slefui stilul pentru a ma simti mandru de el", in calitate de sportiv si nu numai, inseamna ca ai depasit deja nivelul ordinar, ca nu iti esti suficient, si asta este in esenta primul pas catre performanta. Ca sa inveti iti trebuie profesori; in cazul nostru antrenori. Antrenorii (profesorii) sunt oameni. Ei bine, calitatea umana este cea mai complexa. Ea are la baza educatie, cultura, bun simt. Pentru a performa ca antrenor trebuie initial sa performezi ca jucator. Nu este insa obligatoriu. Dar este necesar. Daca esti un antrenor fara rezultate poti fi foarte util in faza de initiere in sport. Iti este insa necesara multa pasiune si carisma. Cand esti antrenor si ai avut si rezultate exceptionale ca jucator intelegi mult mai bine toate fatetele sportului si esti un adevarat sprijin, pentru ca poti raspunde intrebarilor prin prisma experientelor personale directe. Daca insa esti si antrenor si jucator te scalzi in ape tulburi... si nu cred ca poti functiona foarte mult timp pana sa incepi sa nasti intrebarea de bun simt: " - Cat pot avea incredere in tine?" Si asta pentru ca a fi antrenor inseamna a fi generos si a impartasi solutii reale unor probleme reale ale unor jucatori. Dar cand jucatorii pe care ii inveti iti sunt si adversari ... Astazi am vorbit cu unul dintre oamenii de mare bun simt din bowlingul romanesc dar care prefera sa ramana anonim pentru ca nu este stilul lui sa iasa la rampa. Printre multe altele mi-a povestit despre " a antrena". Si anume ca acum cativa ani pe cand se ocupa de "juniorii" lui una dintre cerintele obligatorii era politetea. Acum ei joaca pe la echipe mari. Si sunt jucatori de valoare. Care chiar daca au crescut mai lent au crescut bine. Procesul de invatare este lent. Atunci cand este bine facut si bine structurat. Bazele trebuie consolidate. Si in timp ce stateam la taclale mi-a mai venit un gand legat de antrenoriat. Personal gandul, desigur. Nu m-as putea antrena cu cineva care atunci cand joaca are un stil grobian. Chiar daca este eficient. Si un paradox. In bowlingul romanesc suntem cateva sute de oameni. Majoritatea sunt "antrenori" deja! Chiar daca au un an, doi sau cinci. Sfaturile curg din toate partile neincetat. Am vazut jucatori cu tricouri personalizate care dau ca niste "cizme" insa "stiu" bowling. Analizeaza, comenteaza loviturile celorlalti, rad cand rateaza partenerii de joc si nu le mai ajunge nimeni la nas daca dau un 193. Prin urmare toti sunt antrenori! Si ca sa rezumam gandul: antrenori avem mai multi decat jucatori. Ce ne facem ? Orice drum incepe cu primul pas. Cum nu avem chef sa ne luam de altii o sa ne uitam DOAR la noi in curte. Caprele vecinilor sunt in grija lor, asadar nu ne prea afecteaza.
inversezi valorile, in loc sa apreciezi calitatea invataturii, apreciezi carisma, politetea, stilul, scorul antrenorului etc.
cu siguranta asta nu e o judecata de valoare sportiva, ci estetica.
iar cand cunosti oamneii in PROFUNZIME, nu superficial, o sa vezi ca cel care pare politicos este de fapt un PR innascut, care se da bine pe linga cei puternici, de care si profita, dar isi arata agresivitatea in fata celor slabi sau a celor ce-l infrunta.
o sa vezi ca tot ce pare frumos pe afara, e invers.
poti sa-i analizezi viata personala, ce a facut in viata pana la varsta respectiva, unde a ajuns si prin ce mijloace si o te lamuresti.
iar ce pare "grobian" poate sa fie sincer, autentic si de incredere.
antrenor nu te nasti, e nevoie de scoala si de experienta. o parte dintre antrenorii de succes provin dintre jucatorii de succes, o parte nu.
oare de cate ori trebuie dat de exemplu Mourinho, care a fost un sportiv de mana a treia?
iar Octavian Belu nici macar n-a facut gimnastica. DELOC!!!
cat timp studentii mei invata sa-si cunoasca mintea si corpul, si dau mai bine, si dau scoruri si medii, si invata sa fie onesti si fair-play, eu sunt multumit.
in rest, pot sa ma deteste.
am fost foarte fericit cand Maria mi-a spus ca ca nu mai face o chestie cu mana stanga pe care i-o propusesem si ca nu mai vorbeste cu mine, fiindca le-am spus altora, in lipsa ei, ca media de 237 de la ultmul turneu e o intamplare.
am fost fericit, fiindca acum Maria si-a recuperat propria personalitate, nu mai plange dupa Karetsos, care sa-i spuna tot timpul ce sa faca, ca s-a antrenat singura, incercand si testand si face 2/3 dintre lucrurile pe care i le-am propus.
si a dat 300.
sunt fericit asa, chiar daca nu mai suntem prieteni.
acum Maria este un jucator puternic si autonom, a deschis ochii si merge pe drumul ei, folosinsu-di propriul ei creier si senzatiile corpului ei.
am castigat un jucator si am pierdut un prieten.
e bine si asa,chiar daca sinceritatea brutala te lasa fara prieteni.
Diogene era urat si extrem de enervant dar ascultat. la fel si Socrate.
fiindca ce spuneau era prea important ca sa fie ignorat.
iar 90% dintre antrenorii profesionisti sunt preocupati sa fie politicosi si agreabili, ca sa aiba cat mai multi clienti. ceea ce le si reuseste.
eu imi propun sa-i enervez pe toti, ca sa-si deschida mintile si sa constate ca antrenorul nu e neaparat necesar, decat in cazuri extrem de speciale. iar acolo e nevoie de invatatura si cunostinte avansate.
unde deja e un test de competenta, nu estetic.
iar la cunostinte, scuza-ma, chiar nu am cu cine discuta in Romania.
Catalin spune: Viorel Simut pentru "Inginerie" Marius Piticariu pentru ce se vede? Romeo Gagenoiu pentru "Atitudine pe pista" Vali Fatu pentru "Experienta acumulata" Florian Mihailescu pentru "Spare machine & Mr.9" Marcel Tarase pentru "Sample Release" Ion Grecu pentru "Axis Tilt" Marius Balan pentru "suta de Euro" Vali Piros pentru "Just Bowling" Marius Balulescu pentru "ev" Jonny Fatu pentru "dorinta" Alex Arbanas pentru "tinerete" Ioan Ionescu pentru "actorie" Mihai Ionescu pentru "IDM" Iulian Carcea pentru "foto" Gabi Deaconu pentru "la o bere" Csaba Gabor pentru "lansare" Dragos Dumitrascu pentru "neam cu nevasta-mea" Marius Smada pentru "ascultat" Theodor Neofet pentru "ghinionistul 13" Ionut Lacatusu pentru "Festival" etc, etc pentru ":)"
- 175 medie pe sezonul trecut (cu handicap) - medie de peste 200 la antrenamentele pentru mondiale in august pe ungere sport mixta(medie cu lunga), cu joc de 255 - 237 medie(cu handicap) la open IDM in octombrie -record personal, la mare distanta de precedenta performanta. - joc de 300 in decembrie.
toate acestea sunt rezulte izolate, care prevad un salt calitativ.
oare ce s-o fi intamplat de la sfarsitul sezonului trecut - 2010-2011 si pina acum? sau de cu zece ani in urma?
progres se cheama, nu?
e bine ca se intampla, explicatiile nimanui nu sunt importante.
si ai putea sa vorbesti direct cu Maria, sa vezi ca lucrurile sunt complexe, jucatorul e de baza, in primul rand, apoi Karestos, care i-a pus bazele jocului cu rotatie.
eu am incercat sa-i ofer o alta viziune, viziune pe care merge si acum, cu modificarile pe care le-a simtit necesare.
e simplu, sa-i dorim succes!
fiindca jucatorul e intotdeauna motivul si sursa principala a rezultatului, restul chiar nu prea conteaza. si el e si principalul beneficiar.
pe mine ma intereseaza prea putin, fiindca eu stiu exact cat a pus fiecare in reteta asta, dar eu sunt bucuros de mica mea contributie.
indiferent daca e recunoscuta, sau nu.
iar timp de un an si ceva i-am transmis din cunostintele mele Mariei,findu-i profesor la "Scoala de antrenori"(CNFPA), astfel incat Maria sa devina primul antrenor de bowling cu diploma romaneasca.
e primul caz in care, in Romania, un antrenor scoleste pe cineva sa devina antrenor la randul lui. si pro-bono.
toata lumea considera ca daca a fost, ca jucator, elevul unui antrenor, sau al mai multora, isi capata competentele de a fi si el antrenor...
acum o sa fac si o mica profetie: o sa vedeti o crestere si o stabilizare a rezultatelor lui Alex Tariceanu, datorita unui mai bun control al bilei, fara sa se schimbe nimic vizibil in jocul lui.
schimbarea totusi exista, doar pentru cei avizati.
ieri a trecut, pe Seoul, de la 160 medie la 200, iar numarul de frameuri deschise a scazut de la 3virgula, la 1virgula.
Cand o sa lasati draq scorul si o sa incercati sa invatati bowling atunci o sa mai dispara din polemici, o sa vina in valuri incepatorii la invatat , pana atunci chiar ne doare' cot de ce medii aveti, cat timp aruncati bila ca melteanu ghioaga. Momentan incercam sa prindem din zbor de pe youtube cate ceva,ca din sala de bowling....pffff , ma bufneste rasu'-din 20 de "jucatori" prezenti in sala , doar 3-4 stiu sa arunce o bila, ii stiti bine si voi-Piticariu, Romeo,Tariceanu si inca vre-o 2:) cam putini pentru cati se pretind a fi bowleri.
la mondiale 170,88 media pe tot turneul(fara handicap), usor peste media ei din tara (175 cu handicap)
asta datorita unei primei zi catastrofale de concurs - 156 media pe 6 jocuri, nu a vrut sa doarma pe drum, in avion - doar o ora de somn in 24 de ore, si-a revenit deabia dupa 3 zile...
iar rezultatele exceptionale din comentariul anterior am spus ca sunt cazuri izolate, care prevad un salt valoric...
asta nu vine chiar peste noapte. de fapt de aia m-a si "repudiat", ca am spus in absenta ei (pe la spate) ca media de 237 e un "accident".
dar cand accidentele se repeta, se pregateste o "eruptie" valorica.
de departe esti cel mai lingusitor si perfid om din bowling, asta prin faptul ca aici aduci jigniri unor colegi de ai tai iar in fata ii lauzi, ai un stil caracteristic sa rascolesti,inventezi si sa creezi situatii de scandal intre colegi,..si in toate succesele sa ti asumi si tu meritele..!
Parerea mea...mult prea multi intelectuali si oameni cu un nivel de cultura si educatie demna de bucingam in bowlingul asta,mai prost stau la capitolul stiinta jocului pe pista.Niste personaje frustrate . Din pacate pentru ele,acolo in fata popicelor conteaza prea putin educatia si doctoratul in basinologie, e nevoie de un altfel de talent .Romeo a fost , este si o sa fie si pe viitor un Exemplu pozitiv din cel putin doua motive:unu -talent si super concentrare. 2-nu incita la polemici ci doar raspunde acestora si comenteaza asupra unor situatii de drept gen " jucatorul anului".
"doar 3-4 stiu sa arunce o bila, ii stiti bine si voi-Piticariu, Romeo,Tariceanu si inca vre-o 2:)"
Sefu'...!Pit,Tari si Romy + 2 = 5 ,in niciun caz 3-4.asta una..si a doua e tare asta cu "vre-o 2",varianta corecta e "vreo", nu trebuie sa ma crezi pe cuvant,vezi:http://dexonline.ro/definitie/vreo
E cate unii ...nici bowling, nici limba romana,nici caracter, da' tupeu.....ehehee Rau e sa fii prost, da' mai rau sa nu-ti dai seama.
Exact ce doream a spune mai sus, nu vorbeab in termeni matematici ,3-4 inseamna in general si pe intelesul tau "cativa" , poate erai tu al-5-lea::))mai putin interes pentru subiect si mai mult pentru exprimare. Bai, globushoara educata sau gloaba :) cum vrei tu- incearca sa dai lectii de bowling nu de gramatica , ramolit intelectual .Dex-ul tine-l tu in ...geanta , aici explica din John Jowdy ...a ,eram sigur ca nu stii ::)) cauta in dex ::))
ps-il rog pe Vali sa faca 2 blog-uri 1-pentru inculti dar buni la bowling :) 2-pentru intelecto-geniali dar slabi ( sa nu spun altfel) la bowling.
si unul pt filozofi care dau lectii de bowling si gramatica inclusiv.apropos,cand citeam eu din John Jowdy si prindeam ,dar nu "din zbor",de la Ken Yokobosky ,tu citeai pe litere Acul si Barosul si Greuceanu pt ca Ciresarii ti se parea o lectura grea.
Romeo, nu stiu cu cine te certi tu- nu eu am postat chestiile alea, dar dupa Jowdy au mai fost 2 generatii de antrenori exceptionali, iar Joe Slowinsky e exponentul celei de-a treia.
si cunostintele au evoluat cu viteza luminii, doar in ultimii 2 ani facandu-se progrese enorme. iar astea nu le poti accesa citind o singura carte.
in alta ordine de idei, ideea cu 2 bloguri 1-pentru inculti dar buni la bowling :) 2-pentru intelecto-geniali dar slabi ( sa nu spun altfel) la bowling
in prima categorie nu sunt decat maxim 3, dar sunt o gramada in a doua categorie si extrem de multi in a treia, intelectuali, culti si buni la bowling - Simut, Grecu, Mihai Ionescu, Ioan Ionescu, Tariceanu, Telejman, Gabi Deaconu samd.
Alo, eu nu ma cert cu nimeni, ma antrenez la cernavoda. Te rog frumos sa nu mai faci afirmati ca eu scriu pentru ca iti promit ca schimbam placa. ROMEO.
Aka,imi parea ca ai dinti naturali,da' vad ca nu e asa .Romeo,lasa-l sa-si schimbe singur placa ,ca-i o groaza de bani.hahahaha hai ca e bine ,m-am distrat cu voi,cu voi toti nu doar cu voi doi. Daca ati putea duce toate personajele de mai sus la o emisiune gen acces direct ,ar rupe orice rating. succes in continuare.....la rating
Se observa de la o posta ca ai scame pe Romeo,nu faci altceva decat sa te legi de el punandu-i in carca si alte commenturi ce te dranjeaza,parca ai obsesie..!Nu mai poate Romeo de dorul sa-ti scrie tie aici in loc sa se antreneze.Toti avem defecte ca oameni,in comportament,educatie..etc..apuca-te mai bine sa-i analizezi jocurile,succesele ,doar e un blog de bowling,nu?
Pe ce criterii este intocmit clasamentul jucatorilor anului?
RăspundețiȘtergereexista un regulament. intrebati-l pe Presedintele CCB,Vali Fatu, pentru amanunte
RăspundețiȘtergereCred ca o conditie majora pt. a fi clasat este sa nu fi castigat vreun turneu international! de aceea nu apare si Ionut Lacatusu,
RăspundețiȘtergereIgelu
Lacatusu s-a legitimat la FRPB in septembrie 2011, dupa ce a castigat la World Sports Festival, care nu e turneu international(adica sub egida vreunei autoritati sportive internationale recunoscute).
RăspundețiȘtergerein plus mai e si un concurs cu handicapuri pe categorii, de aceea nu e luat niciodata in considerare in vreun clasament de vreun fel.
dar dupa ce au facut in toamna lui 2011 prin campionat si pe la openurile interne, ar fi trebuit sa apara si ei prin clasamente- Lacatusu, Buga, Arbanas, Dumitrascu....
clasamentul cum arata in opinia ta?
RăspundețiȘtergerelocul 1 cred ca e corect peste tot.
RăspundețiȘtergeremai departe nu stiu,
daca nu ai o formula de calcul, totul e subiectiv.
n-am reusit sa aflu, de exemplu, de ce a terminat Edi Tanase in fata Laurei.
ea a terminat la individual pe 3, iar la dublu pe 4, iar Edi pe 5 la individual si pe 2 la dublu.
iar Edi a fost in urma Laurei si la medii in campionat.
dupa sistemul de punctaj in vigoare, Laura trebuia sa fie mult in fata.
cam aceesi poveste este si in raport cu Razvan Nitu, numai ca acolo e mult mai strans.
asa ca ar fi trebuit Laura sa fie pe 3, Razvan pe 4 si Edi pe 5.
daca calculam.
daca nu, e bine si asa, si eu cred ca Razvan e mai bun ca Laura.
Da, ai mare dreptate, cum este posibil ca jucatorul anului sa iasa C.G care are decat titlul la indiv. si in plus el este jucatorul care a descalificat nationala la europene din cauza fumatului!?Nu ar trebui sa fie nici in primii trei.Titlul de fumatorul anului este k :))))))
RăspundețiȘtergeresincer , cred ca Romeo este persoana cu cele mai multe rezultate pozitive pe plan intern si international, motiv intemeiat pentru a iesi de departe nr 1.V a rugam sa detaliati modul prin care s-a intocmit acest clasament...sau " va asumati raspunderea " gen Guvernul P D L :::))
RăspundețiȘtergereUn admirator
Tu ce parare ai de intamplarea de la europene?
RăspundețiȘtergereo sa-ti spun ce parere am despre europenele viitoare: Romania se va califica la Mondiale.
RăspundețiȘtergereiar eu as face o nationala "de siguranta" pentru turneul asta: Catalin, Piticu, Romeo, Vali Fatu, Pelicanu.
...ce fraier e Romeo::)) daca fuma si el , era N0 1 astazi::)))
RăspundețiȘtergereau fost trei candidati, s-au pus intr-un bol si s-a tras la sorti ::)) e o erarhie constituita super corect :::))))
RăspundețiȘtergereDaca esti un om corect cum zici si te lauzi peste tot te rog nu ocoli raspunsul.Te-am intrebat de cartofi si tu imi raspunzi cat este branza.
RăspundețiȘtergerela Europene Romeo a fost mai bun, iar Catalin a gresit, dar a jucat bine - a fost al doilea din echipa, ca medie.
RăspundețiȘtergereSi echipa nationala a ROMANIEI a iesit ultima :)))))))) nice.
RăspundețiȘtergereAsteptam si opinia celor implicati, respectiv, locurile 1,2,3.
RăspundețiȘtergerePai se ia si dupa campionat !?Individual sau si echipe??? Nu se tine cont de nr de jocuri?? Luminita nu a jucat in campionatul pe echipe??!! Are mult mai putine jocuri ca restul fetelor!! Asa nu inseamna ca ii contest pozitia de lider!! Sunt doar curios de criterii!! Rugam CCB-ul care sigur citesc acest blog sa ne raspunda!!
RăspundețiȘtergereNu prea cred ca Edy a terminat pe 2 la dublu,verificati rezultatele inainte,in rest un An 2012 cu multe strikuri si cu mai putine barfe.
RăspundețiȘtergerePavel Mihai
domnilor!
RăspundețiȘtergeretoata lumea comenteaza cum s au facut clasamentele pt jucatorul anului 2011.
toti sunt specialisti si analisti.
romeo este un jucator bun. ne place cum joaca dar mai are mult de munca pana o sa ajunga jucatorul anului.
in anul 2010 a fost foarte revoltat ca nu a primit aceasta distinctie ( onorifica ).
eu cred ca astia de la federatie au ceva cu el, zic si eu .... sau pentru acest titlu trebuie neaparat sa iesi campion national la individual caci la individuale dai o singura data iar la turneele open dai cati bani ai.
despre juniorii pe care i a descoperit piticu am tot respectul pt ei si mai ales pt piticu.
ei sunt candidati la jucatorul anului 2012.
in rest sa felicitam sportivii care au reusit sa dea cate un joc perfect 300.
la anu si la multi ani !
un jucator modest
ROMEO-REALIZARI 2011.
RăspundețiȘtergere-la A a castigat Marius Piticariu (nu a fost finala),uramt de Romeo Gagenoiu
-Clasament final: Vlad Mihail, Zamfir Cristian, Voicu Ionut, Laura Piros.
La A, primii patru in turul 1 au fost: Catalin Gheorghe, Simut Viorel, Bogdan Obada si Romeo Gagenoiu.
In finala Catalin Gheorghe cu Romeo.
Castiga Romeo cu 235 la 217!!!
-la A se califica in finala Odette, Calagiu, Romeo si Marius Piticariu.
pe 5 Ioan Ionescu, pe 6 Karetsos si pe 7 Laura Piros, in fata lui tac'su
Castiga Romeo cu 279, urmat de Calagiu- 236, si Marius Piticariu- 200
-in finala s-au calificat Romeo Gagenoiu.si Alex Arbanas, cu 248 si 250
pe 3 a terminat Silvia Ghigheci cu 182 si pe 4 Ionescu, cu 180
Arbanas il distruge pe Romeo 244 (196 +H 48) vs. 177!!!!
-castiga Dobondi (avand drept spare o bila de sala), urmat de Piticariu, Karetsos si Romeo.-
LA INDIVIDUALE masculin locul 5
-LA DUO masculin, dupa o lupta stransa in 4, castiga Gagenoiu- Simut, urmati de Tarase-Johnny Fatu si Piticariu- Dan Stefan
-LA TRIO
au castigat Simut-Gagenoiu-Obada, urmati de Farkas-Tarase-Antimirescu si Tariceanu- Telejman- Briciu.
-EUROPENE
Un Romeo Gagenoiu, care a dovedit o atitudine profesionista, singurul din lot.
al 5-lea jucator al Europei, intr-o anumita zi din cariera lui, nu prea lunga (3 ani).
-Romeo 192, 605, 201 media, aproape 201 media pe tot campionatul!!!
--la trio, Romeo, cu 1319 (220 media, fara un popic), a fost al 5-lea jucator din Europa.
doar 4 au reusit sa dea mai bine ca el.
va vine sa credeti?
-ROMEO 300 IN SUEDIA.
-in finala s-a calificat Ioan Ionescu cu 246 si Romeo cu 211.
Piticariu trebuia sa lege 2 strikeuri in 10 (la fel ca in pasul 1), dar n-a mai reusit acum
castiga Romeo cu 200 la 168 !
-LA MIERCUREA CIUC CASTIGA ROMEO
-OPENUL DE LA ROMA LOCUL 6 GAGENOIU ROMEO
-IDM INTERNATIONAL avem 5 romani pe tablou, inainte de desperado- Simut, Piticariu, Briciu, Balan si Romeo!
CE A REALIZAT GAGENOIU ROMEO IN 2011.......98% SUNT REZULTATE LUATE DIN ARHIVA JUST BOWLING.
GHEORGHE CATALIN REULTATE 2011.
RăspundețiȘtergere- La A, primii patru in turul 1 au fost: Catalin Gheorghe, Simut Viorel, Bogdan Obada si Romeo Gagenoiu.
In finala Catalin Gheorghe cu Romeo.
Castiga Romeo cu 235 la 217!!!
-LA INDIVIDUALE masculin locul 1
-LA EUROPENE PRINS LA FUMAT SI SANCTIONAT CU UN JOC 0.
-NICI UN OPEN CASTIGAT INERN SAU INTERNATIONAL.
SIMUT VIOREL REZULTATE 2011.
RăspundețiȘtergere-LA INDIVIDUALE masculin locul 2
-LA DUO masculin, dupa o lupta stransa in 4, castiga Gagenoiu- Simut, urmati de Tarase-Johnny Fatu si Piticariu- Dan Stefan
-LA TRIO
au castigat Simut-Gagenoiu-Obada, urmati de Farkas-Tarase-Antimirescu si Tariceanu- Telejman- Briciu.
--IDM INTERNATIONAL avem 5 romani pe tablou, inainte de desperado- Simut, Piticariu, Briciu, Balan si Romeo!
-NICI UN OPEN CASTIGAT INTERN SAU INTERNATIONAL.
REGULAMENTU PENTRU JUCTORUL ANULUI.
RăspundețiȘtergereReguli de stabilire a clasamentului FRPB si selectionarea lotului national de seniori, senioare, juniori/tineret
1. Propunere de punctaj pentru clasamentul FRPB - JUCATORUL ANULUI
Clasamentul incepe odata cu prima competitie de dupa 1 septembrie 2009.
Sistemul de punctaj (ca in EBT):
Locul 1– 100 de puncte
Locul 2 – 80 de puncte
Locul 3 – 70 de puncte
Locul 4 – 60 de puncte
Locul 5 – 50 de puncte
Locul 6 – 48 de puncte
Locul 7 – 46 de puncte
Locul 8 – 44 de puncte
Locul 9 – 42 de puncte
Locul 10 – 40 de puncte
Locul 11-12 – 30 de puncte
Locul 13-14 – 28 de puncte
Locul 15-16 – 26 de puncte
Locul 17-18 – 24 de puncte
Locul 19-20 – 22 de puncte
Locul 21-25 – 16 puncte
Locul 25-30 – 12 puncte
Locul 31-35– 8 puncte
Locul 36-40 – 6 puncte
Locul 41-45 – 4 puncte
Locul 46-50 – 2 puncte
Calculul punctajului, in functie de competitii:
AMF-Qubica, PBA, Campionate mondiale (Individual, All Events, Masters- cea mai buna pozitie dintre ele) - puncte X 100
Turnee EBT, Campionate Mondiale (perechi) - puncte X 50
Turnee internationale majore - Brunswick, regionale USBC- puncte X 50
Cupa Campionilor Europeni, Campionate Europene (Individual, All events, Masters-cea mai buna pozitie dintre ele) - puncte X 50
Campionatele Mondiale (trio) puncte X 40
Campionate Mondiale (echipe- pentru cei care au jucat min 50% din jocuri) – puncte X 20
Campionatele Europene (trio) - puncte X 20
Campionate Europene (echipe) - puncte X 10
Concursuri Open ETBF mici (tip”Sofia”) - puncte X 25
Titlu national individual - puncte X 10
Titlu national la dublu - puncte X 5
Titlu national la trio - puncte X 4
Titlu national pe echipe, pentru jucatorii care au jucat minim 50 % din nr. total de jocuri din campionat + play-off –50 % din punctele din clasamentul individual al fiecarui component , respectiv 40, 30, 20 - (doar pentru primele 4 echipe)
Clasamentul mediilor din campionatele nationale - pentru cei care au minim 40 de jocuri - puncte X10
Openuri interne - min 30 de participanti - puncte X 3 doar pentru primii 16 clasati.
La senioare, respectiv juniori, se iau punctele din clasamentul general, nu se extrag rezultatele din clasament; de ex. daca jucatoarea “Ionescu” a terminat pe locul 7 la general, dar prima dintre femei, i se ia in considerare locul 7. Exceptie fac competitiile dedicate exclusiv categoriei respective.
Pentru 2009 se acorda titlul de jucatorul anului dupa sistemul in vigoare la FRPB.
Acest sistem va fi folosit in 2009 doar pentru selectarea jucatorilor pentru nationale in 2010.
ATENTIE LUMINITA COMFORM REGULAMENTULUI NU ARE CUM SA INTRE IN CLASAMENTUL JUCATOREI ANULUI PENTRU CA NU ARE 50% JOCURI JUCATE IN CAMPIONAT.
PENTRU C.C.B
Sunteti niste rasisti astia de la CCB...!!!
RăspundețiȘtergereDe ce? Simplu... Pentru ca asta sunteti!
Cate jocuri de 300 sau serii se 800 ati dat in viata voastra??? Ah???
(Va zic eu inainte de a comenta voi)
Nu conteaza daca e pe ungere house! Ati trait voi emotiile unui 3000? Ati simtit voi cum iti tremura grisinile de la strike-ul 7,8 incolo cand incepi cu adevarat sa speri la un 300?
Habar n-aveti!!! Intrebati-o pe Maria! (Bravooo Maria! Esti cea mai tare!) Si ea poate sa va dea o lectie (LA BOWLING) RASISTILOR!!!
Asta este f.tare cu Luminita iar cu Romeo este de departe locul 1.
RăspundețiȘtergeresunteti o adunatura de mahalagii. Cine sa joace bowling in halul asta? 25 comentarii pentru jucatorul anului? Sa cumpere CCBB-ul asta al vostru cate 3 medalii sclipitoare identice si sa le dea la certaciosi. Huuuuuu mahalaua. Bravo Maria, mai da vreo 3 ca sa le scoti ochii poate nu mai vad sa scrie. Huuuuuuuuu
RăspundețiȘtergereTotul pentru Romeo si Simut, vrem sa vedem sange nu vorbe
RăspundețiȘtergereKill Catalin ca e acolo in capu la lista
RăspundețiȘtergere"Sunteti niste rasisti astia de la CCB...!!!
RăspundețiȘtergereDe ce? Simplu... Pentru ca asta sunteti!
Cate jocuri de 300 sau serii se 800 ati dat in viata voastra??? Ah???"
Cineva care stie cum e sa dai 300 si este implicat puternic in actuala discutie.
L-am prins. Romeo, e frumos sa il faci rasist pe colegul tau de club Vali Fatu?
Poti sa raspunzi cu ce "anonim" vrei tu
eu chiar nu stiu care ar trebui sa fie jucatorul anului, fiindca e pe baza de calcul, dar anul trecut tot Romeo a facut scandal...
RăspundețiȘtergerede unde o fi scos-o pe asta cu rasismul, chiar nu stiu.
si are o perioada in care fumurile nu-i dau pace.
pe 31, incantat ca iar daduse peste 200 media pe Seoul, fredona "Slovinski-Slobozinki" prin IDM...
cam asta-i nivelul...
si de aia nu prea il voiau la inceput nici colegii lui actuali in echipa, si probabil de aia nu-l au la suflet nici acum, ca pe fata este lingusitor si servil, iar de adevaratelea este infatuat si suparator, un soi de gelatina agresiva...
iar Slovinski e cam nivelul maxim de antrenor la care poti ajunge si spera si dl. Grecu a platit cu siguranta mii de dolari ca sa-l aduca aici.
dar Romeo se lauda ca lui nu-i spunea Stefan nimic, ca el "are un stil original" si face bine ce face.
ma rog, in particular Stefan spunea altceva...
de aceea poate e mai bine sa cautam copii talentati, pe care sa-i formam ca sportivi de valoare si ca oameni de caracter.
fiindca poate Romeo e cel mai bun, sau poate nu, dar un model nu o sa fie niciodata.
decat pentru cei care nu-l cunosc.
"La Multi Ani!" tuturor si un an plin de mari realizari in bowling!!!
RăspundețiȘtergereNu stiu cine i-a pus vorbele mele "in gura" lui Romeo... Nu stiu si nici nu ma intereseaza...
Tot ce pot sa va spun este ca eu sunt printre voi "de la inceputuri" si in timp am vazut ce poate fiecare si ce caracter are.
Nu ma intereseaza caracterul fiecaruia , sau cu ce "profesor" a invatat sa joace bowling sau cat de mult il doare de capra vecinului...
Ce ma deranjeaza cu adevarat este faptul ca FOARTE PUTINI au curajul sa recunoasca... cand cineva este mai bun decat el, cand greseste din vina lui sau cand, indiferent daca ii convine sau nu, ALTCINEVA este mai bun sau mai destept decat el. ASTA ma deranjeaza!
Si ma mai deranjeaza ceva... Majoritatea jucatorilor de bowling pun mai presus orgoliul si "interesul personal" mai presus decat bunul mers al lucrurilor in bowling sau in federatie.
Ahh... Si nu uitati ca suntem romani care traim in Romania, adica noi facem legi sau reguli doar asa..., sa nu zica lumea ca nu avem... SIGUR gasim noi o modalitate sau o interpretare a regulii astel incat NOI sa "avem INTOTDEAUNA DREPTATE"
Corect domnilor? Astept raspunsurile dumneavoastra!
O zi bun buna!
si un raspuns "impertinent" de la jucatorul anului:
RăspundețiȘtergerehttp://bowling-constanta.blogspot.com/2012/01/jocatorul-anului-un-respuns-impertinent.html.
Eu nu inteleg de ce astia de la ELCOMEX l-au chemat pe Slovinski sa dea si mii de dolari, cand avem in ROMANIA
RăspundețiȘtergere"cel ami mare antrenor din lume Vali Piros" :))
In momentul in care ai ajuns sa te intrebi "cum imi pot slefui stilul pentru a ma simti mandru de el", in calitate de sportiv si nu numai, inseamna ca ai depasit deja nivelul ordinar, ca nu iti esti suficient, si asta este in esenta primul pas catre performanta.
RăspundețiȘtergereCa sa inveti iti trebuie profesori; in cazul nostru antrenori. Antrenorii (profesorii) sunt oameni. Ei bine, calitatea umana este cea mai complexa. Ea are la baza educatie, cultura, bun simt.
Pentru a performa ca antrenor trebuie initial sa performezi ca jucator. Nu este insa obligatoriu. Dar este necesar. Daca esti un antrenor fara rezultate poti fi foarte util in faza de initiere in sport. Iti este insa necesara multa pasiune si carisma. Cand esti antrenor si ai avut si rezultate exceptionale ca jucator intelegi mult mai bine toate fatetele sportului si esti un adevarat sprijin, pentru ca poti raspunde intrebarilor prin prisma experientelor personale directe.
Daca insa esti si antrenor si jucator te scalzi in ape tulburi... si nu cred ca poti functiona foarte mult timp pana sa incepi sa nasti intrebarea de bun simt: " - Cat pot avea incredere in tine?" Si asta pentru ca a fi antrenor inseamna a fi generos si a impartasi solutii reale unor probleme reale ale unor jucatori. Dar cand jucatorii pe care ii inveti iti sunt si adversari ...
Astazi am vorbit cu unul dintre oamenii de mare bun simt din bowlingul romanesc dar care prefera sa ramana anonim pentru ca nu este stilul lui sa iasa la rampa. Printre multe altele mi-a povestit despre " a antrena". Si anume ca acum cativa ani pe cand se ocupa de "juniorii" lui una dintre cerintele obligatorii era politetea. Acum ei joaca pe la echipe mari. Si sunt jucatori de valoare. Care chiar daca au crescut mai lent au crescut bine. Procesul de invatare este lent. Atunci cand este bine facut si bine structurat. Bazele trebuie consolidate. Si in timp ce stateam la taclale mi-a mai venit un gand legat de antrenoriat. Personal gandul, desigur. Nu m-as putea antrena cu cineva care atunci cand joaca are un stil grobian. Chiar daca este eficient. Si un paradox. In bowlingul romanesc suntem cateva sute de oameni. Majoritatea sunt "antrenori" deja! Chiar daca au un an, doi sau cinci. Sfaturile curg din toate partile neincetat. Am vazut jucatori cu tricouri personalizate care dau ca niste "cizme" insa "stiu" bowling. Analizeaza, comenteaza loviturile celorlalti, rad cand rateaza partenerii de joc si nu le mai ajunge nimeni la nas daca dau un 193. Prin urmare toti sunt antrenori!
Si ca sa rezumam gandul: antrenori avem mai multi decat jucatori. Ce ne facem ?
Orice drum incepe cu primul pas. Cum nu avem chef sa ne luam de altii o sa ne uitam DOAR la noi in curte. Caprele vecinilor sunt in grija lor, asadar nu ne prea afecteaza.
inversezi valorile, in loc sa apreciezi calitatea invataturii, apreciezi carisma, politetea, stilul, scorul antrenorului etc.
RăspundețiȘtergerecu siguranta asta nu e o judecata de valoare sportiva, ci estetica.
iar cand cunosti oamneii in PROFUNZIME, nu superficial, o sa vezi ca cel care pare politicos este de fapt un PR innascut, care se da bine pe linga cei puternici, de care si profita, dar isi arata agresivitatea in fata celor slabi sau a celor ce-l infrunta.
o sa vezi ca tot ce pare frumos pe afara, e invers.
poti sa-i analizezi viata personala, ce a facut in viata pana la varsta respectiva, unde a ajuns si prin ce mijloace si o te lamuresti.
iar ce pare "grobian" poate sa fie sincer, autentic si de incredere.
antrenor nu te nasti, e nevoie de scoala si de experienta.
o parte dintre antrenorii de succes provin dintre jucatorii de succes, o parte nu.
oare de cate ori trebuie dat de exemplu Mourinho, care a fost un sportiv de mana a treia?
iar Octavian Belu nici macar n-a facut gimnastica. DELOC!!!
cat timp studentii mei invata sa-si cunoasca mintea si corpul, si dau mai bine, si dau scoruri si medii, si invata sa fie onesti si fair-play, eu sunt multumit.
in rest, pot sa ma deteste.
am fost foarte fericit cand Maria mi-a spus ca ca nu mai face o chestie cu mana stanga pe care i-o propusesem si ca nu mai vorbeste cu mine, fiindca le-am spus altora, in lipsa ei, ca media de 237 de la ultmul turneu e o intamplare.
am fost fericit, fiindca acum Maria si-a recuperat propria personalitate, nu mai plange dupa Karetsos, care sa-i spuna tot timpul ce sa faca, ca s-a antrenat singura, incercand si testand si face 2/3 dintre lucrurile pe care i le-am propus.
si a dat 300.
sunt fericit asa, chiar daca nu mai suntem prieteni.
acum Maria este un jucator puternic si autonom, a deschis ochii si merge pe drumul ei, folosinsu-di propriul ei creier si senzatiile corpului ei.
am castigat un jucator si am pierdut un prieten.
e bine si asa,chiar daca sinceritatea brutala te lasa fara prieteni.
Diogene era urat si extrem de enervant dar ascultat.
la fel si Socrate.
fiindca ce spuneau era prea important ca sa fie ignorat.
iar 90% dintre antrenorii profesionisti sunt preocupati sa fie politicosi si agreabili, ca sa aiba cat mai multi clienti.
ceea ce le si reuseste.
eu imi propun sa-i enervez pe toti, ca sa-si deschida mintile si sa constate ca antrenorul nu e neaparat necesar, decat in cazuri extrem de speciale.
iar acolo e nevoie de invatatura si cunostinte avansate.
unde deja e un test de competenta, nu estetic.
iar la cunostinte, scuza-ma, chiar nu am cu cine discuta in Romania.
si apropo, prietenul tau politicos face DOAR initieri.
RăspundețiȘtergereadica pina pe la 220 media pe house.
dar greul deabia de acolo incepe.
Catalin spune:
RăspundețiȘtergereViorel Simut pentru "Inginerie"
Marius Piticariu pentru ce se vede?
Romeo Gagenoiu pentru "Atitudine pe pista"
Vali Fatu pentru "Experienta acumulata"
Florian Mihailescu pentru "Spare machine & Mr.9"
Marcel Tarase pentru "Sample Release"
Ion Grecu pentru "Axis Tilt"
Marius Balan pentru "suta de Euro"
Vali Piros pentru "Just Bowling"
Marius Balulescu pentru "ev"
Jonny Fatu pentru "dorinta"
Alex Arbanas pentru "tinerete"
Ioan Ionescu pentru "actorie"
Mihai Ionescu pentru "IDM"
Iulian Carcea pentru "foto"
Gabi Deaconu pentru "la o bere"
Csaba Gabor pentru "lansare"
Dragos Dumitrascu pentru "neam cu nevasta-mea"
Marius Smada pentru "ascultat"
Theodor Neofet pentru "ghinionistul 13"
Ionut Lacatusu pentru "Festival"
etc, etc pentru ":)"
Chiar faci misto de toti?
Chiar ma intrebam cand iti vei asuma scorul de 300 al MARIEI si surpriza vad ca deja ai facuto hahaahah.RUSINICAAAA
RăspundețiȘtergerenu mi-am asumat scorul, e doar meritul ei.
RăspundețiȘtergereeu imi asum "meritul" ca ca am adus-o in postura de a-si deschide ochii si mintea.
dupa mine cel mai bun antrenor e cel mental, care invata jucatorii sa simta si sa gandeasca singuri.
lucru pe care nu l-am vazut sa-l faca nimeni in Romania, nici antrenorii romani nici cei straini.
toti iti spun ce ai de facut si te pun sa faci exercitii.
enjoy!
Vali, Maria dadea 190 media, cu bila de plastic, acum 10 ani, cand voia ea.
RăspundețiȘtergereInca nu auzise de tine..
- 175 medie pe sezonul trecut (cu handicap)
RăspundețiȘtergere- medie de peste 200 la antrenamentele pentru mondiale in august pe ungere sport mixta(medie cu lunga), cu joc de 255
- 237 medie(cu handicap) la open IDM in octombrie -record personal, la mare distanta de precedenta performanta.
- joc de 300 in decembrie.
toate acestea sunt rezulte izolate, care prevad un salt calitativ.
oare ce s-o fi intamplat de la sfarsitul sezonului trecut - 2010-2011 si pina acum?
sau de cu zece ani in urma?
progres se cheama, nu?
e bine ca se intampla, explicatiile nimanui nu sunt importante.
si ai putea sa vorbesti direct cu Maria, sa vezi ca lucrurile sunt complexe, jucatorul e de baza, in primul rand, apoi Karestos, care i-a pus bazele jocului cu rotatie.
eu am incercat sa-i ofer o alta viziune, viziune pe care merge si acum, cu modificarile pe care le-a simtit necesare.
e simplu, sa-i dorim succes!
fiindca jucatorul e intotdeauna motivul si sursa principala a rezultatului, restul chiar nu prea conteaza.
si el e si principalul beneficiar.
pe mine ma intereseaza prea putin, fiindca eu stiu exact cat a pus fiecare in reteta asta, dar eu sunt bucuros de mica mea contributie.
indiferent daca e recunoscuta, sau nu.
iar timp de un an si ceva i-am transmis din cunostintele mele Mariei,findu-i profesor la "Scoala de antrenori"(CNFPA), astfel incat Maria sa devina primul antrenor de bowling cu diploma romaneasca.
e primul caz in care, in Romania, un antrenor scoleste pe cineva sa devina antrenor la randul lui.
si pro-bono.
toata lumea considera ca daca a fost, ca jucator, elevul unui antrenor, sau al mai multora, isi capata competentele de a fi si el antrenor...
acum o sa fac si o mica profetie: o sa vedeti o crestere si o stabilizare a rezultatelor lui Alex Tariceanu, datorita unui mai bun control al bilei, fara sa se schimbe nimic vizibil in jocul lui.
schimbarea totusi exista, doar pentru cei avizati.
ieri a trecut, pe Seoul, de la 160 medie la 200, iar numarul de frameuri deschise a scazut de la 3virgula, la 1virgula.
Cand o sa lasati draq scorul si o sa incercati sa invatati bowling atunci o sa mai dispara din polemici, o sa vina in valuri incepatorii la invatat , pana atunci chiar ne doare' cot de ce medii aveti, cat timp aruncati bila ca melteanu ghioaga. Momentan incercam sa prindem din zbor de pe youtube cate ceva,ca din sala de bowling....pffff , ma bufneste rasu'-din 20 de "jucatori" prezenti in sala , doar 3-4 stiu sa arunce o bila, ii stiti bine si voi-Piticariu, Romeo,Tariceanu si inca vre-o 2:) cam putini pentru cati se pretind a fi bowleri.
RăspundețiȘtergereDa rezultatele de la mondiale de ce nu zici de ele???? Selectezi doar ce iti convine??? Si ala e tot meritul tau nu???
RăspundețiȘtergerela mondiale 170,88 media pe tot turneul(fara handicap), usor peste media ei din tara (175 cu handicap)
RăspundețiȘtergereasta datorita unei primei zi catastrofale de concurs - 156 media pe 6 jocuri, nu a vrut sa doarma pe drum, in avion - doar o ora de somn in 24 de ore, si-a revenit deabia dupa 3 zile...
iar rezultatele exceptionale din comentariul anterior am spus ca sunt cazuri izolate, care prevad un salt valoric...
asta nu vine chiar peste noapte.
de fapt de aia m-a si "repudiat", ca am spus in absenta ei (pe la spate) ca media de 237 e un "accident".
dar cand accidentele se repeta, se pregateste o "eruptie" valorica.
afara ploua....
RăspundețiȘtergerede departe esti cel mai lingusitor si perfid om din bowling, asta prin faptul ca aici aduci jigniri unor colegi de ai tai iar in fata ii lauzi, ai un stil caracteristic sa rascolesti,inventezi si sa creezi situatii de scandal intre colegi,..si in toate succesele sa ti asumi si tu meritele..!
RăspundețiȘtergeream intors capul, credeam ca esti in spatele meu, asa bine ma descriai...
RăspundețiȘtergeredin pacate nu inventez nimic.
e crudul si romanescul adevar!
Parerea mea...mult prea multi intelectuali si oameni cu un nivel de cultura si educatie demna de bucingam in bowlingul asta,mai prost stau la capitolul stiinta jocului pe pista.Niste personaje frustrate . Din pacate pentru ele,acolo in fata popicelor conteaza prea putin educatia si doctoratul in basinologie, e nevoie de un altfel de talent .Romeo a fost , este si o sa fie si pe viitor un Exemplu pozitiv din cel putin doua motive:unu -talent si super concentrare. 2-nu incita la polemici ci doar raspunde acestora si comenteaza asupra unor situatii de drept gen " jucatorul anului".
RăspundețiȘtergereda, un academician si un lord.
RăspundețiȘtergeremai putin sezonul trecut, cand il sabota pe Balan in meciul Splitului cu Amica, spunandu-i tot felul de prostii si bucurandu-se de spliturile lui.
si atunci nici n-a sarit la bataie...
si diverse alte intamplari, una surprinsa si pe camere, care-l fac un model absolut, nu numai in bowling...
"doar 3-4 stiu sa arunce o bila, ii stiti bine si voi-Piticariu, Romeo,Tariceanu si inca vre-o 2:)"
RăspundețiȘtergereSefu'...!Pit,Tari si Romy + 2 = 5 ,in niciun caz 3-4.asta una..si a doua e tare asta cu "vre-o 2",varianta corecta e "vreo",
nu trebuie sa ma crezi pe cuvant,vezi:http://dexonline.ro/definitie/vreo
E cate unii ...nici bowling, nici limba romana,nici caracter, da' tupeu.....ehehee
Rau e sa fii prost, da' mai rau sa nu-ti dai seama.
o globushoara(diminutiv al gloabei)
Exact ce doream a spune mai sus, nu vorbeab in termeni matematici ,3-4 inseamna in general si pe intelesul tau "cativa" , poate erai tu al-5-lea::))mai putin interes pentru subiect si mai mult pentru exprimare. Bai, globushoara educata sau gloaba :) cum vrei tu- incearca sa dai lectii de bowling nu de gramatica , ramolit intelectual .Dex-ul tine-l tu in ...geanta , aici explica din John Jowdy ...a ,eram sigur ca nu stii ::)) cauta in dex ::))
RăspundețiȘtergereps-il rog pe Vali sa faca 2 blog-uri 1-pentru inculti dar buni la bowling :)
2-pentru intelecto-geniali dar slabi ( sa nu spun altfel) la bowling.
si unul pt filozofi care dau lectii de bowling si gramatica inclusiv.apropos,cand citeam eu din John Jowdy si prindeam ,dar nu "din zbor",de la Ken Yokobosky ,tu citeai pe litere Acul si Barosul si Greuceanu pt ca Ciresarii ti se parea o lectura grea.
RăspundețiȘtergereRomeo, nu stiu cu cine te certi tu- nu eu am postat chestiile alea, dar dupa Jowdy au mai fost 2 generatii de antrenori exceptionali, iar Joe Slowinsky e exponentul celei de-a treia.
RăspundețiȘtergeresi cunostintele au evoluat cu viteza luminii, doar in ultimii 2 ani facandu-se progrese enorme.
iar astea nu le poti accesa citind o singura carte.
in alta ordine de idei, ideea cu 2 bloguri
1-pentru inculti dar buni la bowling :)
2-pentru intelecto-geniali dar slabi ( sa nu spun altfel) la bowling
in prima categorie nu sunt decat maxim 3, dar sunt o gramada in a doua categorie si extrem de multi in a treia, intelectuali, culti si buni la bowling - Simut, Grecu, Mihai Ionescu, Ioan Ionescu, Tariceanu, Telejman, Gabi Deaconu samd.
asta asa, ca sa avem ce vorbi...
Alo, eu nu ma cert cu nimeni, ma antrenez la cernavoda. Te rog frumos sa nu mai faci afirmati ca eu scriu pentru ca iti promit ca schimbam placa. ROMEO.
RăspundețiȘtergereAka,imi parea ca ai dinti naturali,da' vad ca nu e asa .Romeo,lasa-l sa-si schimbe singur placa ,ca-i o groaza de bani.hahahaha hai ca e bine ,m-am distrat cu voi,cu voi toti nu doar cu voi doi.
RăspundețiȘtergereDaca ati putea duce toate personajele de mai sus la o emisiune gen acces direct ,ar rupe orice rating.
succes in continuare.....la rating
PS
Aveti grija ce vorbiti,se schimba placile!!!
Se observa de la o posta ca ai scame pe Romeo,nu faci altceva decat sa te legi de el punandu-i in carca si alte commenturi ce te dranjeaza,parca ai obsesie..!Nu mai poate Romeo de dorul sa-ti scrie tie aici in loc sa se antreneze.Toti avem defecte ca oameni,in comportament,educatie..etc..apuca-te mai bine sa-i analizezi jocurile,succesele ,doar e un blog de bowling,nu?
RăspundețiȘtergere