vineri, 18 octombrie 2013

Campionatele nationale individuale - turneul 2

Rezultatele le gasiti LIVE AICI.
ungerea se anunta a fi deosebit de dificila.
Marius Piticariu nu participa, fiind accidentat.
Nici Luminita Farkas Bucin nu vine, nu cunosc motivele.


Primul squad se termina cu rezultate slabe, doar 2 jucatori fiind peste 180- Mihai Pavel si Rakosi Zoltan (Miercurea Ciuc) - si inca 3 peste 170 (din 15 jucatori)

asta arata cat de grea e ungerea si cat de departe de performanta sunt jucatorii nostri, in conditiile in care e una dintre ungerile utilizate la mondialul de anul asta.

am deschis si posibilitatea comentarii in foaia de scor- chat

squad 2

medii foarte mici si in squadul 2: Romeo face 189 si se instaleaza pe primul loc.
mai sunt inca 5 jucatori  peste 180.
3 dintre ei sunt din Sf. Gheorghe...
se vede ca rezultatele de la ei de acasa nu sunt intamplatoare.

ca un termen de comparatie, media pe cei 216 jucatori de la mondiale, pe acesta ungere, a fost de 193 (in primul squad), primul avand 228 media.
jucatorii de la mondiale au avut doar 1 ora si jumatate de antrenament pe aceasta ungere, spre deosebire de noi, unde se anunta ungerea cu 5 zile inainte, iar jucatorii care se antreneaza mult in sala respectiva dau mult mai bine (primii 3 din clasamentul provizoriu de acum).


Vass Arpad este deocamdata descalificat, fiindca si-a falsificat data vizei medicale (subiect de apel)

La sfarsitul concursului, clasamentul arata astfel:


Clasament general absolut la zi

8 comentarii:

  1. Kelemen Geza este de categoria 50+ si nu apare acolo.
    Beti

    RăspundețiȘtergere
  2. Stimati jucatori de bowling,

    Numele meu este Petre MIN si datorita evenimentelor de la turneul individual desfasurat la Constanta in care am fost "eroul negativ", simt nevoia sa pun cateva intrebari cunoscatorilor regulamentelor de bowling existente.
    Inainte de asta cu permisiunea dvs. vreau sa va precizez cateva lucruri:
    n-am scris niciodata pe acest blog,
    n am avut niciodata vreun conflinct verbal sau de alta natura cu nicio persoana intalnita in acest sport,
    nu ma intereseaza niciun fel de polemica cu nimeni
    Intamplarea face ca e prima data cand un arbitru constata (ciudat ca nu la inceputul jocului) ca echipamentul meu de joc nu este cel adecvat si este contrar regulamentului desi eu am jucat la fiecare meci ( o superstitie) in pantalonii pe care i-am purtat duminica (nu sunt un cunoscator de regulamente si recunoasc ca aseara a fost prima data cand am citi regulamentele postate pe acest blog, lipsa de necunoastere nu scuza). Mentionez, pantalonii folositi in joc nu sunt jeansi.

    Conform art 4.7 "Nerespectarea regulilor art. 4.6 (face referire la echipamentul sportiv) din prezentul regulament, se penalizează cu amendă, dar nu cu interzicerea participării la joc. Amenda, în valoare de 50 de lei, se achită pe loc la arbitru (arbitrul virează contravaloarea amenzii în contul FRPB, în termen de 72 de ore de la data aplicării acesteia), altfel sportivul respectiv nu are drept de joc in acel meci. În cazul în care arbitrul nu aplică această regulă şi acordă sportivului drept de joc, sancţiunea se va aplica arbitrului.
    Sa va spun cum a procedat arbitrul:
    La mijlocul jocului 2 arbitrul ma opreste din joc si-mi cere 50 de lei ca altfel nu mi omologheaza rezultatul. Bineinteles ca am intrebat de ce si mi s-a comunicat ca nu am pantalonii adecvati...am incercat sa-i explic ca joc tot timpul cu acesti pantaloni si mai mult de atat i-am aratat panatalonii mei de strada (cu care venisem imbracat). dupa mai multe discutii la sf jocului arbitrul m-a pus sa-mi schimb pantalonii cu cei de strada.

    Asa cum inteleg eu acest articol in cazul in care echipamentul meu nu era cel adecvat: arbitrul nu trebuia sa ma lase sa incep jocul sau sa-mi aplice amenda de 50 de lei pana la inceperea jocului si sa ma lase sa joc.

    Conform art. 6.36 Joc lent (slow-bowl) se declară atunci când jucătorii execută lovitura la mai mult de 30 de secunde de când zona de lansare (approach-ul) este liberă, atât pe pista lor cât şi pe pistele vecine şi se penalizează cu avertisment iar dacă se repetă se acordă cartonaş galben fără nicio sancţiune şi a treia oară se acordă cartonaş roşu şi anularea frame-ului respectiv.
    In jocul 5 a fost un moment in care am primit un telefon personal urgent si am vorbit la telefon probabil 20-30 de secunde...pe acesta cale imi cer scuze colegilor participanti pentru ca i-am intarziat in joc si probabil nu am avut un comportament adecvat. Mentionez ca mi s-a atras atentia de catre arbitrul Bianu Felicia ca n-am voie sa vorbesc la telefon. Dupa 10 minute am fost interpelat de dl Pavel Viore, nu stiu daca in acel moment avea calitatea de arbitru, ca am primit cartonas galben pentru slow bowl.
    Asa cum inteleg eu acest articol arbitrul trebuia sa ma penalizeze cu avertisment.
    Poate capacitatea mea de intelegere este foarte limitata, va rog daca se poate sa va exprimati parerea vis-a-vis de articolele de mai sus mentionate si modul de aplicare a regulamentului de catre arbitru.

    La sfarsitul jocului mi s-a transmis, precizez nu personal de catre atrbitru, ca nu-mi primesc legitimatia daca nu achit pe loc contravaloarea pentru primirea cartonasului galben.
    As vrea sa stiu, pentru ca nu am gasit in regulamente o astfel de decizie, daca aceasta decizie luata de arbitru (arbitri) este corecta si pe ce s-a bazat.
    Cu respect

    RăspundețiȘtergere
  3. genul asta de probleme nu se rezolva pe blog sau prin discutii.
    poti face apel.

    RăspundețiȘtergere
  4. Deoarece a fost mentionat numele meu in postarea lui Petre MIN.
    1. Calitatea mea la acest turneu de la Constanta a fost de organizator, iar la squadul 4 am fost arbitru asistent.
    2. Cand se fac inscrierile in CN Bowling Echipe, conform Cap.4 Art. 4.2 a),b),c),d),e),f),g),h), fiecare club anexeaza un tabel nominal/echipa cu data nasterii, nr. legitimatie si semnatura jucatorilor ca au luat la cunostinta de Regulamentele CNEchipe, CNIndividual, CNDuo-Trio. Daca ai semnat acel tabel inseamna ca esti de acord cu Regulamentele. Nu poti sa participi la o competitie fara sa cuosti regulamentul.
    3. Ai recunoscut ca nu cunosti regulamentul si de aceea nu stiai ca trebuie sa platesti o anenda pentru echipament necorespunzator. Intrucat ai refuzat sa platesti amenda 50 lei si nu ai ascultat de sfaturile arbitrului, intrand in contradictoriu cu acesta, ai primit avertisment. In momentul cand trei jucatori stateau si asteptau sa termini convorbirea telefonica sa poata sa continuie jocul, atunci ai primit direct cartonas galben. Nu se pot da avertismente pentru fiecare abatere in parte. Cand te-am rugat sa inchizi telefonul si sa-ti vezi de joc ca deranjezi ceilalti participanti la joc, mi-ai afirmat ca mai important este serviciul decat bowlingul. Adevarat. Treburile de serviciu se rezolva la serviciu, iar cand ai competitii la bowling joci bowling si lasi serviciul dupa terminarea competitiei. Daca ar fi fost un arbitru mai exigent puteai sa primesti chiar cartonas rosu disciplinar pentru sfidarea arbitrului. (Arbirtul are drept incontestabil de decizie in timpul unei competitii).
    4. Orce jucator poate sa conteste o decizie luata de arbitru, daca decizia arbitrului este nefondata, adica sa depuna la arbitru o contestatie intr-un interval de o ora de la terminarea competitiei, iar arbitrul este obligat sa consemneze in foaia de arbitraj. Subcomisia de disciplina din cadrul CCB analizeaza cazul si da solutia.
    Vali, este tarziu sa faca apel.

    O seara buna

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  6. Arbitru asistent? Exista asa ceva in bowling?
    Liviu

    RăspundețiȘtergere
  7. se pare ca multe persoane vor sa arbitreze...persoane care de altfel au dat si testul.......
    se pare ca nu ati citit nici un regulament ; tehnic,de arbitraj, de campionat, de individuale......nimic.
    va rog frumos cititi sau luati de bun ce scrie fiecare pe blog.
    doar e democratie. fiecare face cum doreste.....:)

    RăspundețiȘtergere
  8. .....nu este problema, testul meu se poate arunca la gunoi, nu e o tragedie!
    nu vreau sa ma cert si nici sa intru in polemici inutile cu nimeni (mai ales ca avem o relatie amicala destul de ok), dar daca intr-unul dintre regulamentele aprobate de FRPB (pentru CNE, CNI sau CNDT), pe care le-am primit pe mail, se specifica ceva despre "arbitru asistent" eu ma apuc de mancat aceste trei regulamente care insumeaza 21 pagini, dupa ce le mai citesc de inca 100 ori.
    Liviu

    RăspundețiȘtergere