duminică, 13 octombrie 2013

Turneul 2 la individuale

nu va mai avea loc la Galati, intre 19 si 21 octombrie, datorita indisponibilitatii salii.
locatia provizorie este Lake View, Constanta.

inscrierile se vor face pe mailul comisiacentralabowling@yahoo.com
trebuiesc furnizate data nasterii, sexul, clubul si categoria (A sau B).
squadurile sunt stabilite (provizoriu) sambata  si duminica de la 11 si 14.30.
daca nu sunt 9 jucatori intr-un squad, acesta  nu se disputa, iar jucatorii vor fi redistribuiti, dupa consultari.
data limita a inscrierilor este joi , ora 24.00.
ungerea va fi anuntata maine, dupa tragerea la sorti
daca se umplu cele 4 squaduri, se va organiza unul suplimentar.
Inscrieri si rezultate AICI

detaliile definitive vor fi stabilite maine, in jurul orei 12.00

Detalii definitive:

ramane cum am stabilit, dar squadurile de dimineata au 16 locuri, cele de la 14,30 au 24.
dca sunt peste 80 de jucatori, se va face un squad suplimentar, duminica, de la 18.00.

ungerea trasa la sorti este WTBA Sidney, 33 ft, care se descarca de pe siteul WTBA.
a fost jucata anul acesta la mondiale, creind numeroase dificultati jucatorilor.



taxa de participare este 65 de lei, din care 10 se vor duce la FRPB, 10 la arbitri si  45 la organizator- clubul Sport's Palace, prin Viorel Pavel.

jucatorii amatori care vor sa participe tb sa-l contacteze pe Viorel Pavel-vor juca ca paceri sau in squadul suplimentar.

8 comentarii:

  1. Am si eu o intrebare. Cum adica indisponibilitatea salii? Se stia de acest turneu de mai mult de o luna!!! Daca imi rezervam si plateam camera la hotel ma trezeam acum cu complicatii peste complicatii!!!

    Sa intelegem ca unii stiu doar sa beneficieze de favoruri, dar in rest sa-i doara in 14! Ca doar sunt individuale, ei nu joaca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi pare rau, dar capitanul echipei si proprietarul salii nu au comunicat in mod corespunzator intre ei, iar intervalul orar ramas disponibil nu permitea desfasurarea turneului.

      Ștergere
    2. cine a hotarat sa se joace la Lake View??? de ce nu IDM? Sau Oxygen? Sau Miercurea Ciuc? sau trebuie sa ii intrebam pe cei de la Elcomex unde au chef sa joace ei sa castige individualele? eu propun sa le acordam lor primele locuti la individuale, duo si trio si sa jucam si noi restul (pleava societatii) insa dupa regulile bunului simt, al civilizatie si al corectitudinii.... mi se pare josnic ce fac unii pentru a castiga cu orice pret....

      Ștergere
    3. Mai fratilor......mai ramane sa aud ca daca de maine nu mai creste iarba, sigur Elcomexul are ceva de-aface cu asta......
      Va rog sa ma credeti ca m-am saturat de discutii de'astea in contradictoriu ca nu aduc nimic "productiv" sportului asta caruia ne-am devotat si pe care il iubim neconditionat.....va rog opriti-va.....haideti sa "construim" nu sa demolam ceea ce doar ce a inceput de ceva ani sa creasca....haideti mai bine sa intarim legatura asta fragila dintre noi decat sa o dezechilibram mai mult decat este....cum bilele nu ne asculta de fiecare data si totusi continuam sa le "aruncam", asta pt ca fiecare nervisor din noi trepideaza numai cand vede o sala de bowling dar sa mai si pui mana pe o bila....nu trebuie sa recunoasteti asta ;).......la fel si intre noi "jucatorii" (ca sa nu zic dependentii) trebuie sa ne acceptam asa cum suntem pt ca indirect ne iubim.....impartind aceeasi iubire.....
      Ufff ar fi multe de spus pe tema asta dar suntem prea preocupati de lucruri minore si ne scapa ceea ce conteaza....play bowling not war....
      PS: Vis-a-vis de bunul simt si de corectitudine mi se pare josnic sa comentezi fara sa semnezi.....
      PPS: Vali, iti port un respect deosebit pt efortul tau dar devii "partas" cu continutul mesajului, dpdv meu, daca publici anonimi in pofida celor promise de tine...
      Ma inclin cu respect in fata tuturor iubaretilor de BOWLING
      O seara incantatoare!!!
      Gabi Antimirescu

      Ștergere
    4. n-am observat ca e anonim, acum nu pot sa-l sterg.
      discutiile astea cu Elcomexul si IDM-ul sunt inevitabile.
      sala nu avantajeaza pe nimeni, poate sa vina unul strain acasa la tine si ti-o trage de nu te vezi.
      Piticariu e chiar renumit pentru asta.
      nu mi se pare ca Lake View avantajeaza pe cineva.
      totodata incerc ca facem Individualele 3 la Galati, ca sa ramana in formula initiala.

      Ștergere
  2. eu am decis acest lucru, fiindca e o situatie de urgenta si am preluat urmatoarea locatie, cea de la individuale 3.
    in sedinta CCB o sa discutam ce facem cu turneul de la Lake View, din decembrie, daca il disputam acolo, daca il facem in alta parte samd.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu se poate sa se schimbe locatia la urmatoarele doua individuale fara sa iasa cu scandal? Sz.Kinga

    RăspundețiȘtergere