joi, 10 octombrie 2013

IDM isi continua drumul spre excelenta in bowling!

Incepand de azi, Proshopul din IDM este dotat cu un soft care permite layout-ul personalizat al bilelor care urmeaza a fi gaurite, in functie de PAP-ul jucatorului (locul unde este axa de rotatie a bilei), viteza medie de aruncare si numarul mediu de rotatii (rpm).

Softul calculeaza layout-ul exact pentru o anumita reactie dorita de jucator - sa lucreze mai devreme, mai tarziu, sa aiba o reactie angulara, de tip banana etc

Pentru masurarea vitezei si a rotatiilor puteti sa ma cautati pe mine, iar pentru gaurire personalizata va puteti adresa drillerului Lupica.

Pot sa va ofer si consultanta referitoare la tipul de rectie optima pentru diferite ungeri/suprafete de joc/topografii, in fuctie de specificul jucatorului.

De asemenea, pot sa va ofer sugestii pentru suprafetele bilelor, necesare in anumite conditii de joc.
Pot sa va spun ca marea majoritate a jucatorilor de elita rareori folosesc bilele asa cum vin din fabrica!

Numai anumite bile se preteaza jocului in starea originala, numarul lor fiind extrem de mic.

Pentru fiecare jucator in parte suprafata se modifica, in functie de conditiile de mai sus.
Pot sa va sugerez si o procedura de intretinere a bilelor, astfel incat ele sa-si conserve proprietatile cat mai mult timp.


5 comentarii:

  1. buna seara !
    fac aici un comment pentru toti acei bowleri ( si in mod special celor profesionisti al caror salariu este direct proportional cu scorul pe monitor) care se plang de conditiile din diferite sali . Domnilor !! asta este meseria sau hobby-ul dumneavoastra si trebuie sa va adaptati .
    meseria si hobby-ul meu este de " Gigolo" si in activitatea mea am gasit si eu "piste" cu sfori sau imperfectiuni topografice, ungeri scurte sau lungi ,mai mult sau mai putin cleaner si cu toate acestea am fost nevoit sa inchid de fiecare data si sa leg cat mai mult (m-am adaptat!)
    asa ca nu va mai plangeti domnilor !
    P.S. sunt Gigolo asa cum si voi (cei care va plangeti ) sunteti bowleri
    nu ma semnez cu adevaratul nume ( cu riscul ca nu va fi publicat mesajul ) pentru a evita asaltul fetelor de prin sali asupra mea
    the DUDE sau the BIG LEBOWSKY
    o seara buna !

    RăspundețiȘtergere
  2. e buna asta cu softul(excel-ul)
    :)
    uni lucreaza cu el de cateva zile
    altii de cateva luni
    si mai multi de ceva ani

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. softul e aparut in 2013.
      vrei tu sa zici ceva, dar nu esti chiar pe subiect.

      Ștergere
  3. Vector Layout System(forma finala) a aparutr intradevar in 2013
    insa nu e un soft .... se doreste a fi un soft doar de cei care vor sa fie "Comerciali"
    il poate gasi oricine pe internet
    asta doar daca e curios sau interesat
    cand am scris "ani" m-am referit la: Te Huna care inca din 2009 are formulele pe un site si nu intr-un excel. ;)

    cand e vorba de Storm si gaurit sunt pe subiect sau foarte aproape de el
    :D
    eu, am 2 bile Storm gaurite folosind Vector Layout System by Storm®
    si, si .......
    insa e corect ca jucatorii sa nu se increada prea mult in "soft"
    e doar publicitate si cam atat
    "softul" nu deschide drumul spre PBA , te trimite la POS, ATM si cam atat !
    si pentru asta mi-am permis un punct de vedere

    sper sa realizati cat mai repede ce am vrut sa zic
    indice de referinta ...... top weight

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca e sa mergem la origini, nu la formule si soft, "pin buffer system" este creat de Mo Pinel in 1997, cel care a creat in 2007 si Dual Angle system.

      care orice "chestie" care vrea sa bage totul intr-o formula, este evident perfectibil, inca nu s-a inventat niciun soft care sa simuleze realitatea.

      dar pentru orice driller este un standard, care-i asigura layouturi bune, nu da rebuturi.
      pentru fine tuning, conteaza si top weight-ul, dar experienta drillerului este un factor covarsitor,

      din pacate, mai exista si surprize pe piata, uneori bilele se comporta diferit fata de cum arata cifrele date de producator.
      mai ales la Storm bilele noi se comporta ca si cum ar avea diferential mai mare decat cifrele oficiale, desi e vorba de suprafata, fiindca se calmeaza brusc dupa cate zeci de jocuri, unele murind de-a binelea.
      de aia ar fi util sa avem "spin time" in ecuatii, in loc de RG.

      Ștergere