sâmbătă, 2 august 2014

Am demisionat din functia de Presedinte CCB

        Astazi, printr-o adresa trimisa catre FRPB si retransmisa tuturor cluburilor, am demisionat din functia de Presedinte al Comisiei Centrale de Bowling.
         Nu am reusit sa ating scopul pentru care am fost ales anul trecut, acela de a crea o Federatie romaneasca de bowling, datorita polarizarii atitudinii cluburilor in acesta chestiune si a atitudinii ostile a FRPB.

Am considerat de bun simt ca activitatea mea trebuie sa inceteze la sfarsitul anului competitional.
Le multumesc colegilor din CCB, precum si tuturor celor care m-au sprijinit in acest an foarte dificil.

3 comentarii:

  1. Felicitari pentru lucrurile bune pe care le-ai realizat in aceasta perioada!

    Mircea

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer, nu inteleg cine ar putea sa fie mai interesat de bowling decat tine si care sa se ocupe asa de mult de acest lucru. Nu inteleg exact ce a dus la demisie, adica ce lucru material s-a intamplat de te-a determinat sa demisionezi acum. Poate ca ar fi deosebit de interesant sa-ti cunoastem si eforturile pe care le-ai facut, ca un exemplu de dedicatie sportiva si profesionala. Eu m-as gandi de doua ori, totusi, pentru ca mai sunt multe de facut si nu prea vad cine le-ar putea da de cap intr-un mod pasional, profesional si echilibrat.

    RăspundețiȘtergere
  3. trebuie sa stii ca nu public anonimi.
    In alta ordine de idei, decizia e deja luata si prefer sa ma ocup mai mult de ceea ce fac in IDM, de cei pe care-i antrenez si de familia mea.
    Comunitatea de bowling trebuie sa decida in ce directie doreste sa mearga, ca mie nu mi-e clar, o foarte mica parte vrea progres si dezvoltare, o mare parte e indeferenta si o parte semnificativa e rezistenta la orice initiativa vine de la mine si blocheaza proiectele importante.

    RăspundețiȘtergere