luni, 18 august 2014

Un moment critic pentru bowlingul romanesc

Pe 4 august a avut loc sedinta Prezidiului FRPB, la care a a participat Viorel Pavel, ultimul reprezentant de la bowling, care si-a dat demisia din Prezidiu, cu ocazia asta.
Cvorumul Prezidiului, in acest conditii, nu se mai poate constitui, federatia nemaifiind functionala.

In momentul de fata nu mai avem niciun reprezentant in Prezidiu, CCB nu are presedinte (eu mi-am dat demisia), cluburile dau semne ca vor sa-si restranga activitatea, iar sezonul urmator e sub semnul incertitudinii.

In aceste conditii, doar cluburile pot stabili care este viitorul activitatii competitionale in bowling, incotro vor sa se indrepte si ce drum vor sa urmeze.
O intalnire a tuturor cluburilor de bowling s-ar impune

Daca aveti sugestii, eu le public, dar sa fie asumate, cu nume si prenume.

5 comentarii:

  1. cvorum au .... 6 din 11 ;)
    intradevar, e rau fara reprezentant al bowling-ului acolo :(

    si cu CCB-ul complet tot trebuia o intalnire(sedinta) a cluburilor
    PROPUN intalnirea pe 07 Septembrie 2014 la Cernavoda
    ca tot avem calificari QubicaAMF si Memorialul "Marius Smada"

    PS scuze ca am pomenit de calificari QubicaAMF

    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. cvorum nu au, ca Samoila nu a participat la nicio sedinta, iar la ultimele sedinte a fost pontat fictiv, alaturi de altul, de la popice.
    Si Andreea Vintila si-a dat demisia din CCB,

    RăspundețiȘtergere
  3. In alta ordine de idei, eu nu ma simt confortabil cu ideea de memorial "Marius Smada", cum nu as participa la un festival de comedie denumit "Serban Huidu".
    A fost un tip foarte sociabil si pozitiv, cu contributii notabile in bowlingul constantean, dar totusi....

    RăspundețiȘtergere
  4. Confortul iti apartine, .... nu comentez. singurul disconfort poate fi un minut de reculegere
    daca sotia lui Marius nu-si dadea acceptul, se putea numi acest Memorial Cristi Popescu. Sper sa facem anual cu ocazia Calificarilor QubicaAMF, un Memorial care sa aiba numele unui fost coleg de pista, de intrecere, de competitie. Asta intentionez si,......si anul asta ramane Memorialul Smada Marius. In 2015 Memorialul Cristi Popescu, in 2111 Memorialul Catalin Gheorghe pe care sa-l organizezi tu.

    Din curiozitate am dat o cautare pe google, cu textul: Memorial competitie la fotbal.... zeci, cu astfel de Memoriale.
    Nu sunt primul care organizeaza la Bowling astfel de concursuri ! ;)
    Am acasa o cupa loc 3 si un fanion pe care scrie Memorialul Rosu Ion

    Catalin (de pe tableta)

    RăspundețiȘtergere
  5. se pare ca totusi n-ai inteles ce am vrut sa spun...

    RăspundețiȘtergere