miercuri, 6 august 2014

Prima zi de "activitate" la WYC 2014



Ieri ne-am antrenat pe ungeri de 46 si 33, azi pe alte ungeri, diferite, de 43 si de 36.
Ieri au fost foarte uleioase si fara back-end, azi invers.

De fapt nu au nicio legatura cu ungerile pe care se va juca, care sunt Mexico 45 ft si Beijing 35 ft.
Adica cam cea mai grea lunga si cea mai usoara scurta.



Eu n-am reusit azi sa stau niciun minut pe pista, datorita organizarii precare, ne-au mutat programul  de antrenament cu o ora, care s-a suprapus peste intalnirea managerilor.

Ca si in 2011, inscrierea si cantarirea bilelor a mers extrem de lent, desi prima s-a facut online, dar si "clasic", pana la urma.
Cantarirea bilelor era facultativa, dar am ales s-o fac, fiindca am mai avut probleme si in 2011 la HK, cand au folosit o balanta electronica.
De data asta nu a fost electronica balanta, dar cum ei masoara un pic diferit mijlocul prizei, toate bilele care erau foarte aproape de limita, au trebuit gaurite suplimentar.
4 bile au fost clar ilegale, cu diferente de 1/4 pan la 1 1/2 uncii!!!
O sa fac o informare acasa, ca sa avem un standard comun si conform cu cel international, fiindca la Mondiale e obligatorie echilibrarea, iar la mondialele din iarna (daca participam) vom avea aceleasi probleme.
Acum au fost 9/33 de bile, mai mult de un sfert, gaurite de ambii drilleri care au gaurit pentru jucatorii nostri.
Deorece cantariera/gaurirea bilelor a durat peste 2 1/2 ore, am fost curier si secretar, plimband bilele intre tehnician, jucatori si pro-shop si n-am apucat sa fiu pe pista deloc. Jucatorii s-au distrat, fiindca azi erau un soi de house-uri, lucru bun pentru moral, ei fiind inca in acomodare de fus orar.

Am avut si mult noroc azi, fiindca la tragerea la sorti nu a rezultat niciun squad la care sa joace simultan mai mult de o pereche de jucatori de-ai nostri.
Nu la fel de norocoase au fost restul echipelor, care au baieti si fete in acelasi squad (distanta mare intre piste), desi unii aveau doar un singur antrenor!
Niste erori de organizare oribile.

S-a renuntat si la sistemul de 10 minute de practice/(bloc de 4 piste+mutare), care insemna alergare permanenta si criza de timp (oricum ce poti sa faci in 8-9 minute efective pe 4 piste, cate 2 /pista?
asa ca s-a votat si adoptat sistemul propus de mine, cu 13+2 minute, 13 de joc si 2 pentru mutare (sala cu 40 de piste).
Seara a fost ceremonia oficiala, cu multi dragoni si extrem de multa asteptare.


Atmosfera in echipa e excelenta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu