luni, 9 martie 2015

Liga de primavara. Inscrieri si handicapuri actualizate

Echipele inscrise pana acum sunt:

- The Saints
- Flash
- Sniper
- Avantgarde
- Bowling Kings
- Bulanski
- Sir
- Hot Balls
- Oscar pin
- Triple Strike
- Unbowlievable (Nitu&Nitu)

competitia va fi doar tur (fiecare cu fiecare), se califica 4 in si finala tip stepladder (scara).
handicapurile initiale sunt aici, care vor fi recalculate dupa 6 si 12 jocuri.
am re-evaluat cativa jucatori, pe care ii stiu ca dau bine pe ungeri lungi.
la marea majoritate, am tinut cont de istoricul cel mai recent disponibil.

Rezultatele si clasamentele vor fi AICI
Programul si regulamentul AICI, pe pagina care va ramane mereu in partea din dreapta a siteului (varianta desktop), la regulamente.

10 comentarii:

  1. Eu am anuntat ca nu particip la Liga de Primavara. Raluca

    RăspundețiȘtergere
  2. Vali, adevarul este ca nu ai re-evaluat cativa jucatori si nu ai tinut cont nici de istoricul cel mai recent. Sunt in masura sa vin cu 7 exemple, asta in linii mari. Eu zic sa mai faci o re calculare a handicapurilor pana vin eu cu contra exemple.

    RăspundețiȘtergere
  3. am reevaluat SAU am tinut cont de istoric. sunt 2 categorii.
    dar poti sa-mi spui care sunt cei 7, poate am gresit ceva.
    corectez si la Raluca si la Moise

    RăspundețiȘtergere
  4. Arcusi Sebi scorul tau 185 istoric193.50
    Tufan Mihai scorul tau 158 istoric 174.00
    Nitu Daniela scorul tau 160 istoric 166.75
    Stoehr Cezar scorul tau 170 istoric 162.25
    Nitu Ionut scorul tau 150 istoric 158.00
    Predescu Catalin scorul tau 175 istoric 165
    Antonia si Teodora Gheorghe au mai participat si la juniori recalculeaza media
    Nectaria Gheorghe scorul tau 40 istoric 43.41

    RăspundețiȘtergere
  5. nu se ia ultima medie, migreaza spre ultima medie.
    iar unii nu au jucat la ultima liga, asa ca am luat o estimare.
    mergi pe mana mea, ca sunt bun la handicapuri.

    RăspundețiȘtergere
  6. Referitor la comentariul anonimului de mai sus!
    In enumerare sunt 9 jucatori, astfel:
    - 7 carora handicapul este prea mare, de la diverse echipe
    - 2 carora handicapul este prea mic, de la aceeasi echipa
    Cam ciudat!

    RăspundețiȘtergere
  7. nimic ciudat aici, Catalin a facut 170 media pe ultimele 30 de partide si da mai bine pe ungere lunga, fiindca are rotatie mar. 175 mi se pare o medie rezonabila.
    La Cezar e o estimare, fiindca nu a jucat de curand.
    Mediile se vor regla precis dupa primele 4 etape.

    RăspundețiȘtergere
  8. Pura coincidenta. Nici nu am observat acest aspect. Pur si simplu am luat fiecare jucator de la fiecare echipa. Asa s-a nimerit.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ciudat nu era calculul tau!
    Ciudat era autorul comentariului!
    Dintre toti jucatorii, doar doi "coechipieri" merita handicap mai mare decat ce ai calculat tu?

    RăspundețiȘtergere
  10. nu va mai certati de pomana,ca discutiile au fost sterile mereu.
    cat timp partidele se termina strans, la un popic sau egal, inseamna ca este o competitie onesta.
    eu nu tin cu nimeni si nu fac nimic deliberat ca sa avantajez pe cineva.

    RăspundețiȘtergere