joi, 19 martie 2015

Nu avem Vicepresedinte fiindca nu vor popicele!!! Jigniri, dispret si buget 0 !!!

Raluca Gindac nu a fost votata Vicepresedinte, fiindca nu au votat-o popicarii (era singurul candidat)
Toti reprezentantii de la bowling au fost uniti, mai putin Catalin Gheorghe, care a fost "Gica contra", cum face deobicei Elcomexul. Au fost prezenti 9 reprezentanti de la bowling, plus Romeo si Fluieraru, din Prezidiu(fara drept de vot), din totalul  celor 30 de votanti.
Pe ordinea de zi a fost trecuta si separarea, dar care va pica cu siguranta la vot

Secretarul general a facut-o retardata pe Raluca(!), iar Presedinta a spus ca nu scrie nicaieri in statut ca trebuie sa ne dea bani la bowling....

PS:  Separarea a trecut votul!!!!
in 30 de zile va fi o noua adunare, unde se vor vota actele de separare

PS2: M-a sunat Secretarul ca n-a facut-o retardata, ca ea s-a simtit facuta retardata si ca daca nu dau dezmintire imi face plagere penala!....

Altele: selectionerul tuturor loturilor este Maria Ursu (!), ca fiind singurul antrenor de bowling cu carnet; loturile vor formate de primii 10 jucatori din clasament, dar nu e clar din care, ca ei s-au uitat la clasamentul mediilor din campionat(!), nu la cel individual, pana pe 26 trebuie sa ne hotaram daca mergem la europenele masculine (noi bowlingul...): bowlerii au fost facuti betivi, ca a vazut madam ca a baut nu stiu cine o bere la Cernavoda, declaratie care a provocat reactia  furioasa a lui Romeo etc

propun ca loturile sa fie facute din clasamentul de duo sau trio sau din cel de 50+...

PS3: am aflat expresia exacta folosita de Secretar : "oricum sunteti batuti in cap si nu intelegeti nimic!"

10 comentarii:

  1. Separarea a trecut votul!
    Liviu

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu vrei sa explici si cine ce a zis/facut sa inteleaga lumea care nu a fost prezenta?

    RăspundețiȘtergere
  3. eu n-am fost prezent, v-am spus tot ce am aflat

    RăspundețiȘtergere
  4. bai cap mare,minte ingusta.catalin gheorghe,poate avea opinii personale,ca si tine.asta nu inseamna ca reprezinta Elcomex,sau tu reprezinti IDM,NU?! In ''lumea voastra mica''va puteti ani multi,minca amarul.

    RăspundețiȘtergere
  5. el avea mandat de la Elcomex, nu era persoana fizica. e
    Eu nu am reprezentat pe nimeni, nu am fost prezent

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna ziua dragi colegi jucatori de Bowling .
    In primul rand vroiam sa va spun ca mi-am petrecut dimineata la Federatie ceea ce inseamna ca am, imbatranit cu inca 4-5 ani.
    Chiar de la inceputul sedintei doamna Popescu a fost extrem de agresiva si a avut o atitudine absolut neprietenoasa. A spus despre noi - jucatorii de bowling - ca nu avem rezultate , fumam, consumam alcool si nu suntem in stare de absolut nimic.
    Domnul Stamatescu a facut-o pe Raluca retardata si de fapt nu numai pe ea.
    De cand am intrat si pana la plecare a fost un fel de sedinta cu parintii.
    Dar cred ca cel mai important eeste faptul ca " SEPARAREA A TRECUT VOTUL " asta in situatia in care peste o luna se va vota tot asa. Spun acest lucru deoarece doamna Popescu le-a sugerat reprezentantilor de la popice sa fie de acord cu separarea . Peste o luna cine stie ce va fi.
    Ca o concluzie , asta pentru ca " Doamna " citeste acest blog , este ca nu s-a vrut ca un om de la Bowling - respectiv Raluca Gandac , sa-i umble dansei prin hartii . Ca altfel nu inteleg de ce Raluca nu a fost votata fiind singura noastra propunere.

    Va multumesc si imi doresc din suflet sa intelegeti toti ca trebuie sa crestem copii in acest sport , ca trebuie sa ne separam de popice , ca trebuie sa discutam in contradictoriu ca sa putem evolua si ca trebuie sa rotim bilele cat de mult s-o putea pentru ca asta ne place.

    Cu drag ,
    Alina Orlanda

    P.S. Imi cer scuze pentru eventualele greseli dar sunt in mare viteza , am de dat un forecast .

    RăspundețiȘtergere
  7. O intrebare , cred, de logica elementara :
    - daca intentia era de separare iar lucrul asta era pe ordinea de zi atunci
    pentru ce a candidat "vicepresedintele". Vicepresedinte la ce ?. Daca peste 30 de zile este o noua adunare atunci pentru ce s-a cheltuit energie si nervi ?
    Aceeasi intrebare pentru "selectioner". Selectioner la ce ? Daca se voteaza separarea atunci bowling institutional in Romania , pana la infiintarea unei alte federatii (care dureaza oricum) NU EXISTA.
    Daca se voteaza separarea nu mai exista afiliere internationala deci despre ce campionate vorbiti ? Voi chiar aveti impresia ca te duci la Campionate europene sau mondiale reprezentand tutungeria din colt ?
    Apropos : noua federatie va avea sediul in spatele lu` sediul lu` Ponta ?
    Va fi senzatie , cineva isi va trage federatie acasa ::))

    RăspundețiȘtergere
  8. - separarea nu era pe ordinea de zi, a propus-o Pavel.
    - nu se gandea nimeni ca se aproba
    - reprezentarea externa se pastreaza, direct sub egida ETBF, intamplator avem relatii foarte bune, azi ne-au nfelicitat pentru separare. In plus, nu suntem prima federatie de bowling care trece prin acest proces
    - pana la legalizarea actelor, totul se intampla sub FRPB si fii sigur ca se termina campionatele pana atunci
    - federatia poate fi oriunde, federatia de lupte e langa IDM, de exemplu.
    eu am mai multe variante disponibile de sedii, nu trebuie sa fie acasa la mine, in mod obligatoriu , In plus, doar am oferit, cluburile pot sa decida ce vor ele, poate sunt mai multe posibilitati. nu sunt implicat direct in nimic si dau de la mine, nu cer.
    A fost visul meu de multi sa avem federatie separata si acum pot sa ajut, daca ceilati vor...
    daca nu, nu

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  10. Oameni buni.
    Acei anonimi care comenteaza impotriva desprinderii de popice trec in fiecare luna pe la caserie la FRPB ?
    Au contracte cu FRPB si pierd cascavalul ?
    Au o relatie cordiala cu presedinta FRPB ?
    Pana se desprinde bowlingul de popice se termina toate competitiile internationale.
    Semnat Dorel din provincie

    RăspundețiȘtergere