marți, 17 martie 2015

Lorant Verzar despre bowlingul din Romania

Haideti sa va povestesc si punctul meu de vedere vis-a-vis de ce s-a intamplat la M. Ciuc:
Eu nu aveam meci in ziua de sambata cand am stabilit ca ne intalnim sa discutam, dar m-am dus totusi acolo ca sa incercam sa facem ceva, si ce am vazut? Unul intarzia, altii abia asteptau sa plece, nimeni nu a vrut sa tinem o sedinta.

Si acest lucru gandesc chiar serios. Nimeni dintre cei prezenti nu vroia sa se intample orice. Doamnelor si Domnilor, poate va voi spune o noutate  nu va exista nici o data sa fim prezenti la o sedinta cu totii. Suntem multi si in totdeauna va exista unu care are ceva ce e mai important decat sa fie prezent la sedinta si aici nu vorbesc despre increderea unuia sau a altuia in capacitatea noastra de a face ceva concret.

 Daca intradevar am fi vrut sa facem ceva atunci puteam sa incepem sedinta si fara Catalin Gheorghe si si cand ar fi ajuns atunci ar fi fost conectat la sedinta. Dar trei colegi dela Bucurest erau pe cale sa plece, noi cei din zona stateam la masa si discutam cu Mircea Nicolescu despre pareri si teorii, toata lumea era "bine merci".

Nu avem un "Leader" care sa dee cu pumnul pe masa si sa spuna ca - Avem un scop comun si trebie cu facem lucruri pentru acesta. Toata lumea da cu parerea, spune multe vorbe goale si NU FACE NIMIC.

Eu personal nu am timp la o sedinta ca sa nu facem nimic. Si dupa cele intamplate la M Ciuc nu vad rostul sa mai particip la alta de acelasi gen. Tot din acest motiv nu ma duc nici la sedinta FRPB. Nu are sens. Nu are un scop.

Eu fac clubul sportiv pentru ca sa joc bowling, ca sa aduc pentru orasul meu cateva trofee, ca sa arat pentru tinerii din oras ca prin munca si perseverenta putem sa avem rezultate. Imi doare inima cand vad ca toata lumea isi pierde timpul lui pretios cu aceste vorbe goale si distrugem impreuna o comunitate mare.

Cine mai are incredere in vreunul dintre noi? Sistematic a foas distrus toata comunitatea de bowling. Nu mai sunt nici reguli pe care putem sa respectam, nu mai sunt oameni care vor ca regulile sa fie respectate, nu mai sunt persoane care sa asume responsabilitate. Cum vreti sa aiba bowlingul un viitor?

Este o federatie carei nu-i pasa de bowling, Este un Ion Grecu care are interesele lui proprii, Este un Vali Piros care are gura mare dar totusi face ceva pentru bowling, dar nimeni nu mai vrea pe el, Este un Mircea Nicolescu care face ce poate dar singur se rupe, Este un Catalin Gheorghe care manevreaza in asa fel incat sa nu aiba probleme si multe alte personalitati care ar asuma responsabilitate dar nu vad nimic sigur in aceasta lume de bowling si se satura si se retrag in senin si asteapta.

Cati am apreciat din cei cca. 150 de jucatori ai bowlingului Romanesc gestul lui Bonifert Gabor ca ne-a dat la dispozitie toata sala de bowling pentru concursul respectiv fara nici un leu? Nu prea multi.

Haideti sa punem fiecare dintre noi intrebarea pentru noi - Ce vrem cu adevarat? Vreti CCB? Pentru ce? - daca oricum nu respectam. Vreti regulament de concurs? - Pentru ce? - Ca sa avem pe ce sa certam? Daca intr-o zi voi vedea un anunt aici pe blog (momentan singurul loc comun si impartial al bowlingului Romanesc) cu titlul "Scopul Bowlingului Romanesc" sub care va fi listat numele tutror cluburilor sportive cu acordul lor, cu acordul reprezentantilor jucatorilor, si va fi scis de fiecare ca "ASTA VREM SI NOI SI SUNTEM DISPUSI SA LUPTAM PENTRU ASTA" atinci va avea un sens sa ne reunim si sa gasim persoane care sa ne reprezinte scopurile noastre comune.

Pana atunci nu are nici un sens sa facem noul CCB, sa discutam despre o noua federatie sau orice. Ah, si sa nu uitam si faptul ca ne invartim aici in luna Martie 2015 si imediat s-a terminat sezonul si ne gasim imediat in situatia anului trecut cand in Octombrie inca nu aveam un calendar pentru Campionatul National, nu aveam un regulament, si ce bine ca acuma cand apar niste situatii interpretabile ale regulamentului , si aici ma refer doar pentru exemplu la cazurile jucatorilor dela M Ciuc si Bobowling pentru care a fost anulat rezultatul dintr-un anumit meci si iar se poate certa ca regulamentul nu este suficient de solid, ca calendarul este interpretabil samdp.

Deci inca o data: 1. Scop, 2. Echipa de executie, 3. Apucat de treaba, 4. Lasam sa lucreze. Atat e totul. O seara placuta.

2 comentarii:

  1. Daca in situatie de criza nu se strang toti sa ia decizii, atunci nu mai e nicio solutie.
    de aceea cred ca e bine sa vii la Bucuresti.

    In alta ordine de idei, eu am fost un lider puternic, prea puternic, chiar, si de aceea am generat rezistenta si antipatie.
    dar am o scuza, am lucrat mai ales pentru ceilalti, pe timpul, nervii si banii mei, toate in cantitati enorme.
    Am platit pe toate planurile, dar mi-am premiat dusmanii si adversarii, lucru care nu cred ca l-a mai facut nimeni, asta doar fiindca am incercat sa fiu sportiv si obiectiv.

    Viziunea mea a ramas aceeasi- federatie separata, singura solutie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sau sa-l alegeti pe Flueraru, care a facut multe pana acum pentru bowling, deci va dati seama ce va face dupa ce va fi sef :)))))))))))))))))))))))))000

    RăspundețiȘtergere