joi, 7 mai 2015

Romeo rules! Schimbare in lotul masculin

Alaltaieri a fost un conflict spontan intre Romeo si Ioan Ionescu, in timp ce jucau pe cola, dupa ce Ioan castigase primul joc pe ungerea de individuale, cu 169 la 158(!).
Romeo a inceput sa chicoteasca in spatele lui Ioan, sa-i ureze de split, Ioan s-a enervat si i-a zis ca nu e prost si stie de ce ii face asa, Romeo i-a zis, ca ba da, e prost si mai sa se ia la bataie.
Asa ca Ioan Ionescu a renuntat la lot, chiar in ziua in care trebuiaiu achitate biletele de avion.
Urmatorul pe lista e Calagiu, ca tot a luptat cu indarjire pentru lotul "corect".

Nu conteaza ca suntem in 7 mai, lotul Romaniei se poate schima oricand, desi termenul limita era 1 pentru comunicare numelor.
Romeo rules!

8 comentarii:

  1. Relatarea ta este corecta. Dar cauzalitatea nu e cea adevarata. As fi fost la lot cu sapte Romeo mititei in sparele meu tinand degetele incrucisate. Dar, coincidenta sau nu, probleme de tot soiul si mai ales de servici ma impiedica sa mai particip.(pentru a treia oara:(((( ) Urez minte tare, ochi clari si fizic puternic echipei nationale. Multa bafta!!! Hai Romania!

    RăspundețiȘtergere
  2. da, stiu problemele au aparut fix dupa ce te-ai certat cu Romeo.
    eu nu am retineri in a relata adevarul, pe care nu-l stim doar noi doi
    pe mine nu ma intereseaza ca-mi pierd toate "avantajele" din IDM, eu imi vad de drumul meu absurd, de Don Quijote care cauta dreptatea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  3. Sunt de acord cu Vali si Ioan desi nu ii agreez pe nici unul dintre ei...Romeo are impresia ca face toate jocurile la Idm insa acest joc este periculos deoarece oricand poate sa cada si alt coleg... o intrebare pt IDM...am inteles ca doar Romeo are bile gratis in timp ce ceilalti isi platesc singuri...sa intelegem ca exista regula lui Romeo si regula la ceilalti fraieri???cel mai bi eeste sa privesti de la idstanta aceste lucruri la idm si sa te distrezi...

    RăspundețiȘtergere
  4. stai linistit, ca are si salariu, nu e vorba doar de bile.
    e un membru mai cu mot al IDM-ului

    RăspundețiȘtergere
  5. Când s-a calificat Romeo pentru mondiale, a avut toate cheltuielile plătite de organizatori. De aceeași sumă cu care l-am sponsorizat pe Vali, să-l însoțească și să-l ajute acolo, Romeo a preferat să-și actualizeze arsenalul de bile.
    Mi s-a părut corect.

    Cu ocazia openului IBIBO, regula a fost, în cadrul echipei noastre, ca primii 3 în ordine, clasificați cel mai sus în clasamentul final, să primească, 3, 2 și o bilă nouă, la alegere când doresc. Romeo a fost exclus, având deja bilele luate.
    După cum se vede, reguli obiective bazate pe performanță.

    Sigur că oricine și-ar dori să fie și plătit să joace într-un sport care-i place.
    Dar noi suntem categoria, amatori pasionați, așa că nu mușcăm la d-astea. 😊

    RăspundețiȘtergere
  6. Romeo nu s-a calificat la mondiale, ci la Cupa Mondiala.
    Are 2 bile gratuite luate anul asta, mult dupa Cupa Mondiala.
    El mai are in plus salariu si squaduri gratis la openuri.
    Obiectivul nu e chiar asa obiectiv

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am plecat la Cupa Mondiala fiindca Romeo m-a cerut si am avut doar avionul si cazarea platite.
    Inteleg ca Romeo a primit niste bani in plus, ca un soi de bonus de performanta, ca s-a calificat acolo si a preferat sa-si cumpere bile.
    Nu-mi aduc aminte ca Laura sau eu sa fi primit vreodata vreun bonus de performanta sau vreo bila gratis.
    Iar la Europenele de juniori, 3 sferturi din sponsorizarea IDM-ului, care a fost un sfert din bugetul real, s-a dus pe bile noi si pe servicii de pro-shop (gratuite pentru Romeo, nu si prentru ceilalti jucatori ai IDM-ului).
    Obiectivitate 100%.

    RăspundețiȘtergere