sâmbătă, 12 iunie 2010

600 si ceva de kilometri

am facut azi ca sa vizitez 5 centre de bowling.
15 ore de cand am plecat dintr-o camera de pensiune pana in alta.
aici am aer conditionat si internet rapid.
Sunt rege!
am gasit un nucleu puternic de jucatori in Lugoj si ceva promitator in Craiova.
Sibiu, Alba Iulia si Deva nu au potential, deocamdata.
Ungerea pistelor e ceva rarisim pe ziua de azi.
In Sibiu si Alba Iulia am gasit veriga lipsa a evolutiei de la popice la bowling- pistele cu sfori Vollmer, celebrul producator de piste de popice, care a incercat si cu cele de bowling.
La Sibiu chiar se ceruieste pista, exact ca la popice.
Bunicul e in putere inca si e neamtz!

Craiova- Club 300

Sibiu- Bowling Saloon


Alba Iulia- Unick

Deva- Club Enjoy
Lugoj- Space bowling

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu