luni, 28 iunie 2010

Noutati

Votul IDM a fost dat dupa consultarea membrilor echipei IDM, care in majoritate l-au ales pe Vali. Nu exista o "complicitate" intre Mihai Ionescu si Ioan Grecu, iar viziunile lor sunt complet diferite.
Imi cer scuze daca a fost jignitoare asocierea cu ideea de mogul, pentru oricare dintre ei.
Motivatia principala a votului lor e ca am fost despotic, ca am cumulat prea multe functii, sau am fost jucator si arbitru simultan (eu am facut regulamentul, eu sunt selectioner si eu vreau sa merg la mondiale).
in plus am introdus lucruri nedorite de jucatorii obisnuiti - regulamente prea stricte sau imperfecte, ungeri prea grele, salile pentru finale neconvenabile.
toate astea contravin "spiritului jocului", nu mai poti sa treci cu vederea greselile, ca n-ai vize medicale, ca nu prezinti juniori etc ...
asa ca dorinta mea de profesionalizare nu e si dorinta majoritatii.
ma inclin.
oricum proiectele mele imi apartin si le impartasesc cui doresc.
adrese de sali de bowling si oameni de contact gasiti si pe net.
diferenta e entuziasmul, spiritul care le anima si echipa care le pune in practica.
echipa pe care o propusesem e legata de mine si adunata de entuziasm si idei.
echipa lui Vali ramane sa dovedeasca.
iar entuziasmul nu se poate preda ca o stafeta
e sau nu e.
iar la mine nu mai e.
Iar votarea lui Bebe Ioancea de catre IDM a fost facuta prin decizia lui Lupica personal, nu a avut niciun mandat cum sa voteze.

Pentru lotul national au trimis confirmari (in ordinea clasamentului):

1. Marius Piticariu
2. Vali Fatu
3. Florian Mihailescu
4. Catalin Gheorghe
5. Romeo Gagenoiu
6. Viorel Simut a trimis confirmarea, dar este conditionata, federatia trebuie sa-i asigure diverse lucruri (diurna, hrana, asigurare medicala).

7. Bogdan Piciu
8. Cristi Calagiu
9. Grecu Ioan
10.Vali Piros (eu am renuntat la pozitia mea - trebuia sa fiu inaintea lui Piciu, vreau sa fiu doar daca n-avem incotro)

4 comentarii:

  1. Domnule Piros Valentin

    Nu doresc sa polemizez cu dumneavoastra pe bloggul personal, dar fiindca constat ca-mi pomeniti numele si transmiteti informatii trunchiate sub aspect ironic, ma vad nevoit sa redau mai jos complet conditionarea pe care am trecut-o la finalul ,,angajamentului ".

    "...Aceste angajamente sunt valabile in conditiile in care sunt acoperite (asigurate ) financiar toate costurile necesare deplasarii, cazarii , hranirii , diurnei si asigurarii medicale pe perioada mentionata, de catre federatie sau de o alta terta persoana care are acordul federatiei..."

    Am ceva experienta, in arta negocierii , cu diverse parti ( sindicate, parteneri de afaceri, birouri de avocatura ) , in semnarea documentelor, fie si ele angajamente sportive. Nu pot din principiu sa ma las, descoperit prin semnarea de angajamente, care lasa loc albitrariului si care din start au caracter premergator de conflict.

    Personal nu am ce sa reprosez. Daca am avut ceva de spus, stiti foarte bine ca am comunicat personal cu dumneavoastra direct. Pentru mine, bowlingul este sport de recreere si nu activitatea de baza.

    Nu pot sa nu constat insa incrancenarea pe care a-ti avut-o in ultima perioada. Este adevarat ca pentru a-ti atinge obiectivele este nevoie de perseverenta. Atunci insa cand adevarul este adevar partial, ceea ce s-a omis poate sa-ti creeze surpriza .

    Cu deosebita consideratie,
    Viorel Simut


    Bibliografie :

    1. ,, Ci oricare va vrea să fie mare între voi, să fie slujitorul vostru; şi oricare va vrea să fie cel dintâi între voi, să fie robul tuturor. “
    Marcu 10:35-45
    2. ,,Viata-i ca o bila; se- invarte, loveste si nu-ti stii ce-ti lasa”
    Motto blogg JUST BOWLING.

    RăspundețiȘtergere
  2. buna ziua,
    va asigur de tot respectul.
    in momentuld e fata lotul este cel mai de sus, care va fi trannsmis si la Munchen maine.
    sper din tot sufletul sa participati.
    in momentul de fata avem fonduri pentru inscriere(9 persoane, asa cum a fost facuta inscrierea dupa negocierele cu d-nul Grecu) , cazare -6 locuiri, adica 3 camere duble la Holiday Inn, transport auto cu 2 masini si o diurna de 100 euro de jucator.
    diurna este insuficienta, dar sper sa mai primim ceva sponsorizari pana plecam.
    angajamentele nu au fost facute ca sa fie capcane, ci ca sa-i trieze pe cei care doresc cu adevarta sa participe.
    cunoscindu-va standardele, mi s-a parut ciudat ca mi-ai pus conditiile de diurna si masa etc.
    posibilitatile noastre sunt extrem de limitate.
    saptamana viitoare se mai pot face schimbari, retrageri (in cazul in care conditiile sunt considerate innaceptabile) etc, pana cand se depune dosarul la minister pentru aprobare.
    sper ca totusi cluburile Elcomex si IDM sa-si sustina macar partial proprii sportivi cu o diurna suplimentara.
    Echipa va pleca fara niciun oficial dupa ea , nu sunt fonduri suficeinte.
    in acest caz Vali Fatu va fi capitan de echipa si reprezentant oficial.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vali,cand putem sti si noi programul de antrenament? exista acest program?...echipament?

    RăspundețiȘtergere
  4. pregatirea se va face individual.
    echipament nou nu.
    la Oxygen o sa avem pe masina programate toate ungerile(cele 8) din care se vor alege 2.

    RăspundețiȘtergere