vineri, 18 iunie 2010

Cea mai moderna sala de bowling din Romania

S-a deschis saptamana trecuta la Oxygen Club, in Sun Plaza Mall (Piata Sudului).
8 piste Brunswick GS-X ultima generatie si masina de uns Authority 22 versiunea 2.0 (cea care se foloseste acum in PBA).
Pistele sunt mai bine amortizate (nu mai bocane asa tare bila pe pista), iar instalatiile sunt mai rapide fata de generatiile anterioare.
De asemenea este facuta corespunzator si izolarea fonica a instalatiilor.
Si bilele de sala sunt nostime - Brunswick Cosmic lucioase (par glazurate).
Clubul este foarte mare - peste 2000 metri patrati si are si 20 de mese de biliard.



9 comentarii:

  1. te-ai uitat si la preturi?macar orientativ.oricum dupa cum il descrii si dupa fotografii merita sa dam pe acolo macar o data, ca dupa aceea nu se stie, poate ne mutam acolo.

    Vali P. V1

    RăspundețiȘtergere
  2. preturile sunt identice cu Unirea (intre 30 si 100 lei /ora)
    noi n-avem motive sa ne mutam, avem conditii foarte bune la Unirea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Marius Piticariu19 iunie 2010 la 21:54

    Sala este dementiala, antifonarea este perfecta iar preturile sunt aproape ca cele din IDM. Conducerea clubului este extraordinara, vor fi alaturi de noi! Jucatorii legitimati la Federatie vor avea discounturi suplimentare, Se vor organiza turnee. Pretul unei ungeri va fi mult mai mic neavand nici o legatura cu ce se intampla in IDM. In curand vor avea si un ProShop in care preturile vor fi mai "normale" la bile, gaurire si la refaceri de suprafete!
    Va recomand sa incercati si apoi sa decideti singuri!

    RăspundețiȘtergere
  4. Normal, daca-ti strici MEDIA ?
    HA HA
    Asa pentru tine, o echipa nu apartine cuiva, este, e un grup cu aspiratii comune.
    Daca tu crezi ca ocupi o functie doar ca sa ma pui pe mine la punct e grav.
    O poti face, dar o faci impotriva bowlingului, nu vei trai sa ma vezi lingand dosuri.Pana la urma joc si POARCA ( TU STII CUM E AIA ) si tot fac ceva.
    Ca spuneai ca te sacrifici cu turneele de promovare, si eu as face la fel daca m-as plictisi acasa, da noi avem si probleme, de diferite feluri.
    Succes
    Bebe

    RăspundețiȘtergere
  5. sigur, ai avut si tu niste contributii anul asta: sa provoci scandaluri non-stop, sa-ti iei foarte in serios rolul de membru al Comisiei tehnice (de aia la Cernavoda s-a jucat pe piste nespalate si cu masina impinsa cu mana) samd.
    si in locul tau n-as vorbi de gudurat pe langa stapan...
    eu sunt un om independent, iar asta e un lucrul foarte incomod pentru multi.
    chiar enervant de-a dreptul.
    asa ca daca n-ai exista tu si cu Catalin, ar trebui sa fiti inventati...

    RăspundețiȘtergere
  6. D-le Piros, am si eu un coment de vreo 2 pagini si dupa ce l-am scris, pagina ta mi-a dat error bX-u7k3a4. Sa inteleg ca am interzis pe site-ul tau ? Cind Dl. Vali Piros nu mai vrea sa auda pareri impotriva lui, blocheaza comment-urile cu eroare. E corect "D-le Piros" ?
    Toni- CFR C-TA
    In cele 2 pagini erau propuneri pt. noul campionat, erau comentarii despre alegerea lotului si nu in ultimul rind pareri personale despre activitatea ta din acest an.
    Am 2 posibilitati :
    1- ori postez "anonim" ceea ce nu-mi sta in caracter;
    2- Afli de pe alte site-uri mai prietenoase ceea ce vreau sa-ti spun.

    RăspundețiȘtergere
  7. nu ti l-am respins eu, cred ca ai depasit limita de caractere pt. un comment(cred ca 2000).
    trimite-mi pe mail, si-l sparg eu in mai multe mesaje

    RăspundețiȘtergere
  8. bowling de performantza sper ca se v-a face o data shiodata pe la noi.

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu nu am postat, Bebe lio
    Ancea

    RăspundețiȘtergere