miercuri, 30 iunie 2010

Ultimele calcule

Am obtinut scaderea facturii de inscriere cu 600 de Euro, acum platim doar pentru cei 6 sportivi care se vor deplasa, nu si pentru cei 3 oficiali care nu mai exista in structura actuala a lotului.
Am cautat si ceva hoteluri mai convenabile si putem ajunge, in limita fondurilor pe care le avem acum, la o diurna de peste 300 de euro de fiecare.
Procedurile si finalizarea deplasarii lotului le va prelua de maine Vali Fatu.
Dupa finalizarea inscrierii si platii taxei corespunzatoare, imi voi depune demisia din posturile de Presedinte CCB si selectioner si le va prelua el, cum e normal sa fie.
Sponsorii actuali ai nationalei sunt: Club Oxygen (3080 lei), Vlad Alcaz (4300 lei), si Costin Preda (16.000 lei). Club Oxygen este sponsorul privat al lui Marius Piticariu.
Le multumesc personal pentru faptul ca au facut posibil sa avem un lot al Romaniei format din cei mai valorosi jucatori disponibili.
Sper sa ni se alature si alti sponsori pana la plecare.
O sa mai cautam si eu si Vali.
Misiunea mea ca oficial se termina aici, mai putin in Prezidiu, unde voi continua sa ma achit de obligatii, pana cand se va alege un inlocuitor.
Doresc succes noii echipe si le multumesc celor care au avut incredere in mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu