duminică, 13 iunie 2010

In Maramures si Bucovina

azi am mers pe cele mai proaste drumuri posibile, cam 200 de km (din 480) de serpentine si gropi.
am reusit media incredibila de 60 km/h!!!
de aceea portiunea de dinainte de Campulung Moldovenesc a parut ca un vis ireal.
era ca o autostrada montana din Italia - neteda si bine semnalizata...
La Baia Mare am avut bucuria sa-l cunosc pe Stelica Boariu, fost campion mondial de popice, un om foarte energic si hotarat (si foarte suparat pe actuala conducere a FRPB).
centrul "Octopus" este pe masura sufletului pe care l-a pus in dezvoltarea lui.
sunt zece piste cu sfori, bine intretinute, cu o masina veche, dar extrem de performanta (cu programare numerica!)
exista un nucleu de circa 50 de jucatori, care este posibil sa se constituie singur intr-o divizie maramureseana...
pentru cine nu stie cine e Stelian Boariu, vedeti aici:
http://www.adevarul.ro/Stelian-Boariu-Baia-campion-mondial_0_61194042.html
La Borsa am gasit cele 4 piste montate de Costica Ardeleanu pentru Clubul TIG.
activitatea este neobisnuit de mare, dar slabe perspective sportive..
In Suceava am vizitat doar Strikers Club, in Iulius Mall, deasemenea cu 6 piste montate de Dl. Ardeleanu.
atmosfera este incredibil de buna, administratorul, dl. Cristian Maciuca, e deja intrat in marea familie a prietenilor bowlingului.
ramane de vazut si daca vor fi doritori de sport...
acolo m-am imprietenit si cu mecanicul, receptionerul si toti jucatorii de prin sala - cam 8.
evident prin intermediul bilelor care se rotesc suspect de mult..
a fost si un moment nostim, cativa jucatori au venit si ne-au "imprumutat" bilele de sala cu care jucam, vazand ca ale noastre se intorc ...
a trebuit sa dau si cu ale lor, ca sa vada ca nu bilele sunt de vina...
am intalnit si un tip fenomenal, Mitica, mecanicul de piste, 42 de ani, joaca de 3 luni, a dat deja 256.
joaca instinctiv cu 3 degete, cu priza foarte inchisa, ca si cum ar da cu 2.
face (inca) si fotbal de performanta si flic-flac-uri.
poate asta explica ceva...

Octopus BM

TIG Borsa

Strikers SV

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu