joi, 10 iunie 2010

Pe drum

azi m-am tinut de plan.
in Sinaia (Hotel International) a fost o surpriza foarte placuta, sunt 4 piste Brunswick Pro-Anvilane cu mecanisme GS-X II( ca la Unirea) cu masina de uns Brunswick Phoenix (ca la IDM-cea din A-uri, acum).
Pistele sunt foarte bune, iar managerul tanar, inteligent si dispus la cooperari(mai ales pentru copii).
Va recomand cu caldura, cand mergeti pe Valea Prahovei sa mergeti sa jucati la Sinaia.
La plecare am aflat ca strada din fata hotelului International e cu sens unic, un politist m-a depunctat.
cu ocazia asta am aflat cat e amenda daca-ti uiti si talonul acasa- min 1000 lei...
din fericire nu m-a executat decat pt. sensul unic.
La Azuga e un complex hotelier excelent- Nu ma uita, care are un centru de 8 piste AMF in stare decenta, cu masina Kegel Crossfire si cu manager foarte inimos.
Daca se schimba popicele, putem organiza linistiti openuri sau finale in Azuga.
peste Predeal am sarit, stiam sala, e cu sfori si trebuia sa-mi dau intalnire contracronometru cu talonul la Pitesti, trimis expres din Bucuresti, ca urmatorul politist nu se stie daca e asa binevoitor.
La Bran e ca deobicei, un centru foarte bun cu 6 piste Brunswick servisat de Costica Ardeleanu si cu manageri tineri foarte saritori si simpatici.
Acum era la etaj finala nationala la Darts.
In Pitesti centrul din Mall e in stare foarte buna, tocmai schimbasera popicele.
6 piste AMF instalate de Rombowling, cu masina Express.
se poate juca foarte bine, recomand.
Ulei heavy(!) de 30 de picioare...
Am intrat in top ten all time cu 232, nu m-am putut abtine...
dar a trebuit sa joc cu 2 maini(!), se facuse carry pana pe la 45 de picioare!!!
o zi semi-utila, pe Valea Prahovei si prin Bran - Moeciu bate vantul, localnicii nu joaca deloc.
cei din Bran ar dori sa se inscrie in campionat, dar nu sunt destui.
Maine Craiova, Sibiu, Alba Iulia, Deva, Lugoj si mai vedem.

International Sinaia


Azuga - "Nu ma uita"


Bran- Wolf
Pitesti- StrikeMania

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu