luni, 14 iunie 2010

Lotul national al Romaniei

In ultimele 5 zile am fost sunat zilnic de reprezentantii clubului Elcomex, in numele d-lui Grecu, ulterior vorbind cu dansul personal, pentru lamuriri.
In fiecare zi mi s-au transmis alte informatii despre cum urmeaza sa fie alcatuit lotul si cum se se desfasoara deplasarea la Mondiale.
1)miercuri era varianta cu cantonament de 60 de zile
2)vineri dimineata mi-a trasmis ca renunta de tot, deoarece aceasta varianta nu a fost acceptata/a fost conditionata de Piticariu si Gagenoiu (voiau bani), iar ceilalti acuzau programul prea lung
3)sambata eu urma sa ma ocup de deplasare, punandu-mi-se la dispozitie un buget pentru inscriere, deplasare, cazare si diurna, fara alte cheltuieli(strictul necesar), fara cantonament, dar cu sala de la Cernavoda la dispozitie.
4)duminica seara dl. Grecu s-a hotarat sa achite doar cheltuielile jucatorilor proprii din lot
5)astazi s-a hotarat sa alcatuiasca lotul asa cum crede de cuviinta, maxim unul din Bucuresti, eventual in exclusivitate de la Elcomex.
D-na Pana a refuzat sa mai raspunda solicitarilor d-lui Grecu si a decis (verbal, nu scris,nu e la sediu, mama e bolnava) ca dl. Grecu sa faca ce vrea cu lotul, el plateste, el decide (contrar hotararilor de Prezidiu si de Comitet Executiv )
Asadar eu nu mai sunt implicat direct in povestea asta, rolul meu se opreste aici.

11 comentarii:

  1. M-a sunat Piticu sa-mi spuna ca de faptadevarul e ca dl. Grecu l-a sunat ca sa-l angajeze la Elcomex.
    nu pot sa-i pun replica in original, fiindca e pe alocuri ofensatoare pentru federatie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,pacat ca nu ai postat povestea adevarata a discutiei dintre Marius Piticariu si Dl Grecu;ar fi fost interesant sa citeasca lumea si sa-si faca o imagine clara a situatiei.Era foarte usor de inteles,de la bun inceput,ca asa trebuia sa iasa lucrurile,lotul sa fie format din oamenii Elcomexului.....Urat..

    RăspundețiȘtergere
  3. care oameni?
    Aia buni sau aia bine primiti?

    RăspundețiȘtergere
  4. Cel mai "promovat " jucator in LOT este cel care a ratat toate podiumurile. O adevarata promisiune a generatiei vechi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonimuleeee, presupun ca tu esti vreun tinerel care nu mai are loc de mine..asa-i??? Ai grija cu colana cand arunci bila ca de la o varsta te lasa vertebrele!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa inteleg ca cei care muncit tot anul sa dovedeasca faptul ca merita sa fie in primii cativa pentru a face parte din lotul national au facut-o degeaba? Inseamna ca la anul vor fi mai motivati, nu???!!!
    Inteleg ca nu da federatia banii... dar, macar din respect pentru cei ce au muncit sa fie in primi x ar trebui sa fie luati in considerare si urmatorii pe cine vrea sponsorul altfel..., nu inteleg ce promovam in acest sport si care este rolul forurilor.
    Cred ca la anul fac un credit si merg in lot desii nu merit...!!!
    Cu respect,
    Unul din cei care joaca din pasiune...

    RăspundețiȘtergere
  7. App de Lotul ..... nostru!
    Am mai rata eu Olimpiada si Mondiale ca nu scria Steaua pe mine si scria Olimpia....asa ca nimic nou!
    Propun ca urmatorul Campionat national sa fie jucat intre Elcomex si Elcomex si lotul sa fie facut numai din cei de la Elcomex! Daca acolo sunt baniiiiiiiii, ce rost mai are sa intram si noi???
    Au muncit un an intreg ca sa-si castige un loc la Mondiale: Bravo lor! Merita!
    APP: poate va semnati si voi cand postati ceva pe acest blog sau nu va tin vertebrele???
    Pit

    RăspundețiȘtergere
  8. Ah Valiiiiiiii, de ce nu lasi tot ce scriu si-mi tai din replici, hahahaha...... tai exact ce este mai interesant!!!
    Fratilor, aia cu Olimpiada eu am scris-o!! dar am uitat sa ma semnez!

    RăspundețiȘtergere
  9. Indiferent de unde provin banii ar trebui sa mearga primii 6 jucatori asa cum s-a stabilit inca de la inceputul campionatului si cum scrie si la regulament..... o simpla parere...o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  10. Mi-am dorit sa nu scriu aici
    asta si din cauza ca pot fi SUBIECTIV, insa la subiect, dau si eu o parere personala desi sunt Avertizat pe art 22 din Regulamentul Disciplinar
    dupa ce s-a respectat intocmai ce scrie acolo
    "după audierea părţilor şi verificarea probelor" .......:)
    -e de vorbit putin daca esti in stare sa citesti regula de la startul jocului. e SIMPLU ca "Buna Ziua" si aici sunt de acord cu Anonimul de la ora 18:11(desi evit Anonimii)
    -e de vorbit(olala cata vorbarie) daca privesti la praful de afara, sustinere federativa, context, simpati, precedent si mai ales la obligativitatea WTBA
    inainte de a digera e bine poate aflam ce costuri implica o astfel de deplasare, asta pentru a avea imaginea completa si totodata corecta(costuri obligatorii.. minime)
    Din experienta C.E. Danemarca 2009 (singura actiune suportata de FRPB) pot spune ca mi-a iesit pe nas "kartoffelsalat" si intrat in nas degetele de la picioare ale colegului de recamier pentru simplu fapt ca Danemarca e o tara SCUMPA, insa sunt SANATOS si asta conteaza cel mai mult
    legat de subiect, o intrebare care pote fi citita oricum:
    poate decide cineva pe banii altuia ?
    nu de alta dar daca ati uitat va amintesc... zilele astea se desfasoara la Riga
    European Women Championships !!!
    nu am vazut(auzit) nimic de fetele noastre :(( nici macar 2 fete nu se putea trimite ? AHHH
    ca sa intelegem "efectul de bumerang" si vorbele
    "fiindca unul sau doi oameni care fac scandal distrug munca multor altora" nu e valabila si in contextul actual ?
    obligatoriu, vreau sa inchei cu:
    Daca voi ajunge sa joc la C.M va asigur de tot interesul meu pentru a obtine un rezultat cat mai bun, si oricare cititor al acestor randuri care este jucator de bowling si a obtinut pe ungere grea o medie de min 190 putea realiza o performanta mai buna ca cea obtinuta de mine, atat la C.E 2009 cat si la C.M 2010, dar e o chestiune IPOTETICA si se aplica doar la momentul respectiv!

    RăspundețiȘtergere
  11. Da Catalin,tu nu ai nicio vina......nu vorbim aici despre cine ar trebui sa decida asupra banilor altuia.Vorbim de CORECTITUDINE SI DREPTATE.Altfel,de ce am muncit un an de zile????

    RăspundețiȘtergere